Zapoznaj się z naszą ofertą
Otrzymaj bezpłatną wycenę dostosowania regulaminu do nowej ustawy konsumenckiej
Sprawdź teraz!
Webinar + zadane przez Was pytania: Czy sprzedawca odpowiada za uszkodzenie przesyłki w transporcie?

Webinar + zadane przez Was pytania: Czy sprzedawca odpowiada za uszkodzenie przesyłki w transporcie?

Zapraszamy do obejrzenia webinaru od prawników Prokonsumencki.pl: Czy sprzedawca odpowiada za uszkodzenie przesyłki w transporcie? W trakcie tego webinaru dowiesz między innymi: 1) Jaka jest odpowiedzialność sprzedawcy za uszkodzenie przesyłki w transporcie 2) Jakie znaczenie ma prawidłowy protokół szkody 3) …
Czytaj dalej
Sprzedaż suplementów diety przez Internet – aspekty prawne, regulamin sklepu i dodatkowe obowiązki informacyjne

Sprzedaż suplementów diety przez Internet – aspekty prawne, regulamin sklepu i dodatkowe obowiązki informacyjne

Suplementy diety w ostatnim czasie zyskały dużą popularność wśród społeczeństwa. Coraz częściej są one także sprzedawane w Internecie w sklepach internetowych. Jak się jednak okazuje, po przeanalizowaniu licznych, często dość skomplikowanych przepisów, sprzedaż suplementów diety w Internecie jest dość szczegółowo …
Czytaj dalej
Czy sprzedawca odpowiada za uszkodzenie przesyłki podczas transportu?

Czy sprzedawca odpowiada za uszkodzenie przesyłki podczas transportu?

Prowadzisz sklep internetowy? Prędzej czy później możesz zetknąć się z kwestią uszkodzenia przesyłki podczas transportu.  Co zrobić kiedy: Paczka dotarła do klienta uszkodzona, ale kurier nie spisał protokołu szkody? Klient odebrał nieuszkodzoną przesyłkę i po późniejszym jej otwarciu stwierdził uszkodzenie …
Czytaj dalej
Zbieranie opinii w sklepie, a GIODO – (obowiązki dotyczące danych osobowych w przypadku korzystania z systemów opinii

Zbieranie opinii w sklepie, a GIODO – (obowiązki dotyczące danych osobowych w przypadku korzystania z systemów opinii

Z uwagi na fakt, że e-handel rozgrywa się w świecie wirtualnym, każdy szanujący się sprzedawca powinien zadbać o dobry wizerunek swojej firmy i poziom ochrony praw swoich klientów. Wszyscy wolimy kupować w cieszących się dobrą opinią i wysokim poziomem obsługi …
Czytaj dalej
Webinar – 14 dni reklamacyjnych, czyli najważniejszy termin, o którym musi wiedzieć każdy sprzedawca

Webinar – 14 dni reklamacyjnych, czyli najważniejszy termin, o którym musi wiedzieć każdy sprzedawca

Zapraszamy do obejrzenia webinaru od prawników Prokonsumencki.pl: 14 dni czyli najważniejszy termin reklamacyjny, o którym musi wiedzieć każdy sprzedawca W trakcie tego webinaru dowiesz między innymi: 1) ile masz czasu na ustosunkowanie się do reklamacji 2) jakie są konsekwencje nie …
Czytaj dalej
Otrzymałeś pismo z Federacji Konsumentów – czy jest się czego bać?

Otrzymałeś pismo z Federacji Konsumentów – czy jest się czego bać?

Ostatnio jeden z naszych sprzedawców otrzymał dwa pisma od Federacji Konsumentów – jedno informowało o objęciem nadzorem procesu reklamacyjnego jednego z jego klientów, a drugie stanowiło przedsądowe wezwania do podjęcia działań reklamacyjnych. Pisma miały swoją sygnaturę, na wstępie powołano odpowiednie …
Czytaj dalej
Grzecznościowa wymiana towaru, a bieg terminu na odstąpienie od umowy – od kiedy liczymy 14 dniowy termin na zwrot towaru

Grzecznościowa wymiana towaru, a bieg terminu na odstąpienie od umowy – od kiedy liczymy 14 dniowy termin na zwrot towaru

Jedna z naszych Klientek zadała nam ostatnio bardzo ciekawe pytanie dotyczące sposobu liczenia terminu na odstąpienie od umowy w przypadku, jeżeli sprzedawca umożliwia grzecznościową wymianę towaru, a konsument skorzysta z tej możliwości. Czy w takim wypadku termin ten należy …
Czytaj dalej
Webinar – Jak sobie radzić z nieodebranymi przesyłkami pobraniowymi w sklepie internetowym?

Webinar – Jak sobie radzić z nieodebranymi przesyłkami pobraniowymi w sklepie internetowym?

Zapraszamy do obejrzenia webinaru od prawników Prokonsumencki.pl: Jak sobie radzić z nieodebranymi przesyłkami pobraniowymi w sklepie internetowym? W trakcie webinaru dowiesz między innymi: Czy mimo braku odebrania przesyłki możesz domagać się zapłaty ceny i poniesionych kosztów dostawy Jak zminimalizować koszty …
Czytaj dalej
Co po stronie „O mnie” – czyli jak legalnie prowadzić sprzedaż na Allegro od 23 maja 2016

Co po stronie „O mnie” – czyli jak legalnie prowadzić sprzedaż na Allegro od 23 maja 2016

Allegro poinformowało, że z dniem 23 maja usunięta zostanie strona „O mnie” i tym samym wszystkie treści tam zawarte. Dla wielu sprzedawców oznacza to konieczność modyfikacji dotychczas stosowanych regulaminów sprzedaży na Allegro zamieszczonych właśnie na stronie „O mnie” i …
Czytaj dalej
Jak wprowadzić TAX FREE w sklepie internetowym – wszystko o zwrocie podatku VAT dla podróżnych

Jak wprowadzić TAX FREE w sklepie internetowym – wszystko o zwrocie podatku VAT dla podróżnych

Dzięki usłudze Tax Free, zarówno przedsiębiorcy jak i konsumenci, mogą w łatwy sposób zaoszczędzić pieniądze. Spełnienie przez sprzedawców określonych obowiązków oraz właściwe postępowanie podróżnych,  pozwala na uruchomienie procedury zwrotu podatku VAT. Jakie zatem warunki należy spełnić by móc skorzystać …
Czytaj dalej
Strona 1 z 912345...Ostatnia »