Wzory pism dla przedsiębiorców prowadzących sklep.

Tutaj pobierzesz bezpłatnie przydatne wzory pism przygotowane przez doświadczonych prawników od sprzedaży internetowej.

Pobierzesz np. wezwanie do zapłaty, gdy klient nie odbiera przesyłki pobraniowej, odpowiedź na pismo reklamacyjne, pismo do klienta – gdy pomylisz się z ceną w swoim sklepie internetowym itd.

    Jakie wzory pism pobierzesz:

    Przedsądowe wezwanie do zapłaty w przypadku nieodebrania przesyłki pobraniowej (wersja dla klienta konsumenta)

    Wezwanie po jego uzupełnieniu możesz wysłać do klienta w przypadku nieodebrania przez niego przesyłki pobraniowej.

    Wezwanie obejmuje poza niezapłaconą ceną towaru i kosztami dostawy w pierwszą stronę, także koszty przesyłki zwrotnej.

    Przedsądowe wezwanie do zapłaty w przypadku nieodebrania przesyłki pobraniowej (wersja dla klienta przedsiębiorcy)

    Wezwanie po jego uzupełnieniu możesz wysłać do klienta w przypadku nieodebrania przez niego przesyłki pobraniowej.

    Wezwanie obejmuje poza niezapłaconą ceną towaru i kosztami dostawy w pierwszą stronę, także koszty przesyłki zwrotnej.

    Odpowiedź sprzedawcy na reklamację towaru – dotyczy umów sprzedaży od 25 grudnia

    Bezpłatny wzór pisma – odpowiedź Sprzedawcy na reklamację złożoną na podstawie Kodeksu cywilnego (dotyczy umów sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 r.).

    Wzór oświadczenia po jego uzupełnieniu i podpisaniu przez sprzedawcę należy przesłać konsumentowi.

    Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży zawartej na odległość (np. w sklepie internetowym).

    Wzór oświadczenia można zamieścić do pobrania na stronie sklepu internetowego. Po pobraniu konsument ma możliwość uzupełnienia wzoru pisma za pomocą zwykłego programu do czytania plików PDF – np. Acrobat Reader. Następnie wystarczy wydrukować, podpisać i wysłać do sprzedawcy.

    Oświadczenie sprzedawcy o uchyleniu się od skutków oświadczenia woli złożonego pod wpływem błędu (pomyłka w cenie)

    Wzór oświadczenia po jego uzupełnieniu i podpisaniu przez sprzedawcę należy przesłać tradycyjną pocztą konsumentowi – zgodnie z przepisami takie oświadczenie powinno być złożone w formie pisemnej.

    Uprawnienie do uchylenia od skutków oświadczenia woli złożonego pod wpływem błędu wygasa z upływem roku od jego wykrycia.

    Odpowiedź sprzedawcy na reklamację towaru – dotyczy umów sprzedaży przed 25 grudnia

    Bezpłatny wzór pisma – odpowiedź Sprzedawcy na reklamację złożoną na podstawie ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 z późn. zm.).

    Wzór oświadczenia po jego uzupełnieniu i podpisaniu przez sprzedawcę należy przesłać konsumentowi.

    Wzór pisma reklamacyjnego z tytułu niezgodności towaru z umową

    Wzór pisma reklamacyjnego można zamieścić do pobrania na stronie sklepu internetowego. Po pobraniu konsument ma możliwość uzupełnienia wzoru pisma za pomocą zwykłego programu do czytania plików PDF – np. Acrobat Reader. Następnie wystarczy wydrukować, podpisać i wysłać do sprzedawcy.

    Wzór pisma dotyczy umów zawartych przed 25 grudnia 2014

    Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter prawny dla Sprzedawców i otrzymaj poradnik

    Przygotuj się do zmian przepisów od 2023 - ponad 35 stron treści od doświadczonych prawników dla Ciebie!

    SUKCES - zapisałeś się!