Strona sklepu, a ustawa o prawach konsumenta

Bezpłatny poradnik informacyjny dla sprzedawcy internetowego

Pobierz poradnik informacyjny i dostosuj swój sklep do nowych obowiązków prawnych za darmo



    Chcę otrzymać bezpłatny audyt prawny regulaminu mojego sklepu od prawników

    Specjalnie dla Sprzedawców Internetowych przygotowaliśmy propozycję darmowego sprawdzenia regulaminu sklepu internetowego pod kątem klauzul niedozwolonych. Dzięki temu szybko dowiesz się, czy Twój regulamin je zawiera.

    Nasz prawnik przeprowadzi darmowy audyt w ciągu 3 godzin (w dni robocze). Wynik audytu otrzymasz na podany adres mailowy – jeśli okaże się, że regulamin zawiera potencjalne klauzule jednocześnie przedstawimy Ci niezobowiązującą propozycję poprawienia regulaminu.

    Poradnik zostanie wysłany na podany adres e-mail

    Nie wysyłamy spamu!

    Co zyskujesz pobierając poradnik informacyjny?

    Treści przygotowane przez prawników

    Wszystkie treści zostały opracowane przez wyspecjalizowanych prawników, którzy zajmują się prawem konsumenckim na co dzień.

    Nowe obowiązki informacyjne w sklepie internetowym

    Wszystkie obowiązki informacyjne, jakie powinien spełnić sprzedawca internetowy zgodnie z nową ustawą o prawach konsumenta 2014.

    Przejrzysty układ

    Poszczególne zmiany opisano w przejrzysty sposób, co pozwoli Ci zaoszczędzić czas i szybciej odnaleźć się w gąszczu nowych przepisów.

    Obszerne omówienie nowych przepisów

    Poradnik zawiera 34 strony kompleksowo opisujące nowe informacje, jakie powinny pojawić się na stronie sklepu internetowego po 24 grudnia 2014 roku.

    Praktyczne przykłady, które możesz wykorzystać

    Spełnienie wymogów informacyjnych zostało przedstawione w postaci praktyczny przykładów, które możesz wykorzystać w swoim sklepie.

    Bezpłatne doradztwo

    W razie jakichkolwiek pytań nasi specjaliści są do Twojej dyspozycji! Możesz zadzwonić lub napisać e-mail.

    Kliknij poniżej i zobacz wybrane strony poradnika

    Poznaj opinie sprzedawców internetowych z jakimi współpracujemy

    Stwierdzamy, że wybór serwisu ProKonsumencki.pl był jak najbardziej trafny i przyczynił się do tego, że w sposób profesjonalny dbamy o prawa Konsumenta, co wpływa również na wizerunek naszej firmy. Rekomendujemy firmę Netlibre Sp. z o.o. jako solidnego partnera.

    Wojciech Lipka

    Sklep ArtColor

    W imieniu SmarMedia Sp. z o.o. mam przyjemność polecić usługi firmy Netlibre Sp. z o.o.o z siedzibą w Poznaniu właściciela marki “ProKonsumencki.pl”. (…) Zlecenie przygotowania regulaminu i polityki prywatności dla nowo otwieranego sklepu internetowego sklep.smartmedia.com.pl, powierzone ww. firmie, zostało wykonane terminowo i profesjonalnie. Firmę możemy polecić jako profesjonalnego i solidnego wykonawcę.

    Bartosz Sobolewski

    Sklep SmartMedia.com.pl

    Polecam serwis Prokonsumencki.pl jako profesjonalnego i rzetelnego partnera biznesowego. Nasza firma współpracowała z serwisem przy opracowywaniu regulaminu dla naszego sklepu internetowego. Współpraca przebiegła bez komplikacji i z zachowaniem najwyższego profesjonalizmowi. Dziękuję i polecam firmę jako godnego zaufania partnera biznesowego.

    Roman Godek

    Sklep Chantal

    Spis rozdziałów poradnika informacyjnego
    • Główne cechy świadczenia4
    • Dane identyfikujące sprzedawcę5
    • Adres przedsiębiorstwa, adres poczty elektronicznej oraz numery telefonu lub faksu jeżeli są dostępne6
    • Adres, pod którym konsument może składać reklamacje7
    • Łączna cena lub wynagrodzenie za świadczenie wraz z podatkami8
    • Koszty korzystania ze środka porozumiewania się na odległość9
    • Sposób i termin zapłaty10
    • Sposób i termin spełnienia świadczenia przez przedsiębiorcę11
    • Stosowana przez przedsiębiorcę procedura rozpatrywania reklamacji12
    • Sposób i termin wykonania prawa odstąpienia od umowy13
    • Wzór formularza odstąpienia od umowy14
    • Koszty zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy15
    • Obowiązek zapłaty przez konsumenta poniesionych przez przedsiębiorcę uzasadnionych kosztów16
    • Brak prawa odstąpienia od umowy 17
    • Obowiązek przedsiębiorcy dostarczenia rzeczy bez wad18
    • Istnienie i treść gwarancji i usług posprzedażnych oraz sposób ich realizacji19
    • Kodeks dobrych praktyk20
    • Czas trwania umowy lub sposób i przesłanki wypowiedzenia umowy21
    • Minimalny czas trwania zobowiązań konsumenta wynikających z umowy22
    • Wysokość i sposób złożenia kaucji lub udzielenia innych gwarancji finansowych23
    • Funkcjonalności treści cyfrowych oraz techniczne środki ich ochrony24
    • Mające znaczenie interoperacyjności treści cyfrowych25
    • Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji26
    • Umowa jest zawierana w imieniu innego przedsiębiorcy27
    • Potwierdzenie obowiązku zapłaty28
    • Informacje o ograniczeniach dotyczących dostarczania oraz akceptowanych sposobach płatności29
    • Wyraźna zgoda konsumenta na każdą dodatkową płatność 30
    • Treści cyfrowe (wyraźna zgoda)31
    • Informacje wystarczające do prawidłowego i pełnego korzystania z rzeczy sprzedanej32
    Autorzy poradnika – prawnicy

    Prokonsumencki.pl

    Prawnicy serwisu specjalizują się w zagadnieniach prawa konsumenckiego, doradzając i pomagając w prowadzeniu sklepu internetowego zgodnie z prawem. Sprawdzone sklepy mogą liczyć na nadanie certyfikatu “Sklep Prokonsumencki”, który wyróżnia rzetelnych i profesjonalnych sprzedawców internetowych.

    PRAWOeCOMMERCE.PL

    Bezpłatny kurs e-mailowy ze zmian w prawie ecommerce 2014. W ponad 20 lekcjach omówiono dokładnie nowe przepisy związane z wejściem w życie nowej ustawy o prawach konsumenta 25 grudnia 2014 roku. Zapisz się na kurs już teraz, podobnie jak 1500 innych osób!

    Pobierz bezpłatny poradnik ze zmian w prawie już teraz!

    Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter prawny dla Sprzedawców i otrzymaj poradnik

    Przygotuj się do zmian przepisów od 2023 - ponad 35 stron treści od doświadczonych prawników dla Ciebie!

    SUKCES - zapisałeś się!