Blog prawników Prokonsumencki.pl

BDO i obowiązek złożenia rocznego sprawozdania

BDO i obowiązek złożenia rocznego sprawozdania

BDO funkcjonuje od dnia 24 stycznia 2018 r. Wraz z postępem lat i nadejściem licznych wymogów unijnych i krajowych w zakresie ograniczania zanieczyszczeń środowiska, pojawiają się liczne, dodatkowe obowiązki dla podmiotów, które choć częściowo uczestniczą w procesie wprowadzania szkodliwych dla...

czytaj dalej
Sprzedajesz do innych Państw UE? Sprawdź, co z odrębnym regulaminem

Sprzedajesz do innych Państw UE? Sprawdź, co z odrębnym regulaminem

Sprzedaż do państw UE Temat sprzedaży do innych państw członkowskich UE zyskuje na popularności - polskie sklepy internetowe co raz częściej kierują sprzedaż także do innych państw UE. W tej sytuacji istotne jest pytanie, czy konieczne jest tworzenie i stosowanie odrębnych regulaminów, właściwych...

czytaj dalej
Klient nie odbiera zamówionego lub reklamowanego towaru, co dalej?

Klient nie odbiera zamówionego lub reklamowanego towaru, co dalej?

W praktyce wielu sklepów internetowych i stacjonarnych duże problemy sprawia sprzedawcom sytuacja, w której towar został wprawdzie sprzedany, ale z jakiś powodów nie został on odebrany przez klienta – czy to zaraz po zakupie, czy po przesłaniu go do sprzedawcy w ramach reklamacji, czy też w...

czytaj dalej
Czy mogę zadzwonić do klienta bez zgody na marketing?

Czy mogę zadzwonić do klienta bez zgody na marketing?

Zgodnie z przepisami prawa telekomunikacyjnego, przedsiębiorca może przedstawić swoja ofertę handlową przypadkowemu odbiorcy, tylko jeżeli posiada jego wcześniejszą zgodę. Próba nawiązania kontaktu z potencjalnym klientem bez posiadania jego zgody, może zakończyć się postępowaniem przed organami...

czytaj dalej
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) w pigułce

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) w pigułce

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (Prezes UOKiK) - jest to organ administracji rządowej powołany do ochrony zbiorowych interesów konsumentów, jak również do czuwania na prawidłowym funkcjonowaniem konkurencji. Do Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów można zwrócić się...

czytaj dalej

Radca Prawny
Dawid Bugajski

Tworzymy zespół doświadczonych prawników specjalizujących się w kwestiach prawnych związanych z prowadzeniem sklepu internetowego.

Pomagamy sprzedawcom sprawdzając i pisząc dla nich bezpieczny regulamin sklepu internetowego. Przeprowadzamy audyty stron sklepu pod kątem obowiązków informacyjnych oraz zapewniamy wsparcie przy reklamacjach i zwrotach.

SAS_BP Jaworscy
SAS_BP Jaworscy
11:45 15 Mar 22
Pełen profesjonalizm, wyczerpujące odpowiedzi oraz bardzo szybki kontakt z Klientem. W pełni polecamy!
Bartosz Zakrzewski
Bartosz Zakrzewski
12:10 25 Jan 22
Zdecydowanie polecam, pełen profesjonalizm!
Centrum Biznesowe ARTBI_eu
Centrum Biznesowe ARTBI_eu
14:53 15 Nov 21
Współpracujemy z firmą Netlibre już ponad 7 lat. Zawsze otrzymujemy wsparcie na najwyższym poziomie. Dodatkowo p. Gwidon obsługujący naszą firmę od strony prawnej wykazał się ogromną empatią i pomógł nam skutecznie w sporze gwarancyjnym z innym podmiotem gospodarczym.
Grze Gorz
Grze Gorz
13:01 05 Nov 21
Współpracujemy z firmą Netlibre już ponad 7 lat. Zawsze otrzymujemy wsparcie na najwyższym poziomie. Dodatkowo p. Gwidon obsługujący naszą firmę od strony prawnej wykazał się ogromną empatią i pomógł nam skutecznie w sporze gwarancyjnym z innym podmiotem gospodarczym. 👏👏👏👏👏
Monika Figat
Monika Figat
09:11 05 Nov 21
Polecam na 100% - pieniądze warte zainwestowania. Regulamin i każdy inny dokument przychodzą z obszernymi komentarzami od prawników (każdy punkt jest wielokrotnie i wyczerpująco omówiony). Na koniec dostajemy wszelkie certyfikaty. Super, dobra robota
Mateusz Nowak
Mateusz Nowak
08:55 16 Dec 20
js_loader
Newsletter prawny dla sprzedawców internetowych

Newsletter prawny dla sprzedawców internetowych

Dowiesz się pierwszy o ważnych zmianach w prawie i otrzymasz specjalne zaproszenia na nasze webinary z prawnikiem!

SUKCES - zapisałeś się!