Blog prawników Prokonsumencki.pl

Regulamin i polityka prywatności dla serwisu ogłoszeniowego

Regulamin i polityka prywatności dla serwisu ogłoszeniowego

Dużą popularnością cieszą się wszelkiej maści serwisy internetowe o charakterze ogłoszeniowym. Zazwyczaj są to miejsca, gdzie użytkownicy z jednej strony zamieszczają np. oferty sprzedaży konkretnych przedmiotów albo świadczenia usług, a pozostali oferty ich kupna. Serwis taki może jednak być...

czytaj dalej
BDO i obowiązek złożenia rocznego sprawozdania

BDO i obowiązek złożenia rocznego sprawozdania

BDO funkcjonuje od dnia 24 stycznia 2018 r. Wraz z postępem lat i nadejściem licznych wymogów unijnych i krajowych w zakresie ograniczania zanieczyszczeń środowiska, pojawiają się liczne, dodatkowe obowiązki dla podmiotów, które choć częściowo uczestniczą w procesie wprowadzania szkodliwych dla...

czytaj dalej
Sprzedajesz do innych Państw UE? Sprawdź, co z odrębnym regulaminem

Sprzedajesz do innych Państw UE? Sprawdź, co z odrębnym regulaminem

Sprzedaż do państw UE Temat sprzedaży do innych państw członkowskich UE zyskuje na popularności - polskie sklepy internetowe co raz częściej kierują sprzedaż także do innych państw UE. W tej sytuacji istotne jest pytanie, czy konieczne jest tworzenie i stosowanie odrębnych regulaminów, właściwych...

czytaj dalej
Regulamin na Facebooku – czy na grupach też powinien być?

Regulamin na Facebooku – czy na grupach też powinien być?

Jeśli tworzysz lub zamierzasz stworzyć grupę dyskusyjną na Facebooku, z pewnością na pewnym etapie zaczniesz rozważać przygotowanie regulaminu dla grupy. Możesz mieć pewne obawy lub wątpliwości, czy taki dokument nie powoduje zbytniego „sformalizowania” grupy, która ma po prostu służyć...

czytaj dalej
Zwrot towaru zakupionego w sklepie stacjonarnym

Zwrot towaru zakupionego w sklepie stacjonarnym

Jeśli prowadzisz stacjonarnie sprzedaż i zastanawiasz się nad tym czy powinieneś przyjmować zwrot towaru zakupionego w sklepie stacjonarnym, to ten artykuł jest dla Ciebie. Poniżej odpowiadamy na najczęstsze pytania dotyczące zwrotu towaru w sklepie stacjonarnym. W tym artykule omawiamy...

czytaj dalej
Reklamacja: 14 dni na odpowiedź

Reklamacja: 14 dni na odpowiedź

Reklamacja towaru to jedno z podstawowych uprawnień klienta, który zawarł umowę sprzedaży. Niezależnie od tego, czy sprzedaż następuje w lokalu stacjonarnym, czy wysyłkowo przez internet, w sytuacji uszkodzenia towaru każdemu klientowi przysługują określone prawa, a na sprzedawcy ciążą wówczas z...

czytaj dalej
Regulamin sklepu internetowego w modelu dropshipping

Regulamin sklepu internetowego w modelu dropshipping

Zamierzasz założyć sklep internetowy działający w modelu dropshipping? A może chcesz prowadzić w tym modelu sprzedaż na Allegro? Zastanawiasz się jakie są zalety i wady tego modelu sprzedaży z prawnego punktu widzenia? W takim razie jesteś w dobrym miejscu. W tym artykule odpowiadamy na...

czytaj dalej
Regulamin sklepu internetowego – TOP 9 pytań

Regulamin sklepu internetowego – TOP 9 pytań

Zastanawiasz się nad założeniem  własnego sklepu internetowego? A może już prowadzisz sklep internetowy i potrzebujesz dodać lub uzupełnić regulamin sklepu internetowego? W tym artykule odpowiadamy na 9 najczęstszych pytań dotyczących regulaminu sklepu internetowego, zadawanych przez...

czytaj dalej
PRAWNA CHECKLISTA | Regulamin sprzedaży ebooków

PRAWNA CHECKLISTA | Regulamin sprzedaży ebooków

Zakładasz sklep z książkami elektronicznymi (e-bookami)? A może myślisz o wydaniu i samodzielnej sprzedaży poradnika lub własnej książki w formie elektronicznej? W tym artykule omawiamy kilka ważnych aspektów prawnych prowadzenia sklepu z ebookami, w tym w szczególności regulamin sklepu z ebookami...

czytaj dalej
Jak prowadzić sprzedaż podczas transmisji live zgodnie z prawem?

Jak prowadzić sprzedaż podczas transmisji live zgodnie z prawem?

Telezakupy, transmisje sprzedażowe, sprzedaż live itd. - te określenia nowego sposobu sprzedaży podczas transmisji na żywo stają się ostatnio coraz bardziej modne. Nic dziwnego - są stosunkowo tanie i pozwalają na szybką i skuteczną sprzedaż bez angażowania większych sił i środków. Sprzedaż...

czytaj dalej
Czy można skopiować regulamin sklepu internetowego?

Czy można skopiować regulamin sklepu internetowego?

W ostatnim czasie powstaje wiele nowych sklepów internetowych, a istniejące notują wzrosty sprzedaży. Być może zastanawiasz się więc nad założeniem swojego sklepu internetowego albo poszerzeniem oferty swojego sklepu stacjonarnego poprzez stworzenie jego internetowego odpowiednika. Jedną z...

czytaj dalej
Sprzedaż masek dobie epidemii koronawirusa, zakaz na Allegro i Olx

Sprzedaż masek dobie epidemii koronawirusa, zakaz na Allegro i Olx

Aktualizacja - 10 kwietnia 2020 r. - odwołanie zakazu sprzedaży na Allegro niektórych produktów higienicznych i wyrobów medycznych - przeczytaj na końcu artykułu Sprzedaż maseczek- Bez wątpienia maska jest symbolem obecnej pandemii wirusa SARS-CoV-2. Z dnia na dzień stała się ona produktem...

czytaj dalej
Prowadzenie sklepu podczas pandemii. O czym należy pamiętać?

Prowadzenie sklepu podczas pandemii. O czym należy pamiętać?

Prowadzenie sklepu podczas koronawirusa-Chcemy w miarę naszych możliwości wesprzeć Sprzedawców w tym trudnym dla wszystkich czasie i pomóc zminimalizować negatywne skutki pandemii koronawirusa dla ich biznesu. Rozsądne i odpowiedzialne podejście do tej sytuacji pozwoli wszystkim zaoszczędzić...

czytaj dalej

Tworzymy zespół doświadczonych prawników specjalizujących się w kwestiach prawnych związanych z prowadzeniem sklepu internetowego.

Pomagamy sprzedawcom sprawdzając i pisząc dla nich bezpieczny regulamin sklepu internetowego. Przeprowadzamy audyty stron sklepu pod kątem obowiązków informacyjnych oraz zapewniamy wsparcie przy reklamacjach i zwrotach.

Poniżej opinie naszych klientów:

Sandra Mańkowska
Sandra Mańkowska
13:14 29 May 24
Z czystym sumieniem mogę polecić tę firmę każdemu przedsiębiorcy, któremu zależy na rzetelnej dokumentacji chroniącej jego interesy 🙂 Mając kontrolę w firmie okazało się, że regulamin oraz kwestie, na które zwrócił prawnik podczas audytu, pozwoliły mi uniknąć konsekwencji prawnych i nawet Panie z Inspekcji zwróciły uwagę, że regulamin jest bardzo dobry i rzadko w swojej pracy spotykają dokumentację na takim poziomie. Jeśli chodzi o sam kontakt i przebieg współpracy, to również muszę tutaj pochwalić. Pani Wanda jest bardzo profesjonalna i przystępna w kontakcie. Zawsze miło odpowiada na wszystkie pytania. Cena samych usług także jest na rozsądnym poziomie. 🙂 Jeśli w przyszłości będzie potrzeba, to na pewno ponownie skorzystam z oferty.Szczerze polecam!
Daniel Reluga
Daniel Reluga
10:15 18 Dec 23
Chciałbym polecić współpracę z firmą NetLibre jak również zespołem serwisu Prokonsumenki.pl.Korzystaliśmy z usług firmy dwukrotnie, najpierw przy realizacji regulaminu sklepu internetowego i przygotowaniu pakietu wszystkich niezbędnych dokumentów a później przy całym procesie rejestracji i zastrzeżeniu znaku na terenie Unii Europejskiej.Współpraca w obydwu przypadkach przebiegała znakomicie i pomimo tego, że wprowadzaliśmy pewne zmiany w umówionych wcześniej kwestiach nikt nie stwarzał problemu i cierpliwie nasze zmiany wprowadzał i służył poradą.Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i z pewnością będziemy korzystać z nich w przyszłości.
Krowa Kot
Krowa Kot
10:14 18 Dec 23
Chciałbym polecić współpracę z firmą NetLibre jak również zespołem serwisu Prokonsumenki.pl.
Korzystaliśmy z usług firmy dwukrotnie, najpierw przy realizacji regulaminu sklepu internetowego i przygotowaniu pakietu wszystkich niezbędnych dokumentów a później przy całym procesie rejestracji i zastrzeżeniu znaku na terenie Unii Europejskiej.
Współpraca w obydwu przypadkach przebiegała znakomicie i pomimo tego, że wprowadzaliśmy pewne zmiany w umówionych wcześniej kwestiach nikt nie stwarzał problemu i cierpliwie nasze zmiany wprowadzał i służył poradą.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i z pewnością będziemy korzystać z nich w przyszłości.
www.tooles.pl serwis
www.tooles.pl serwis
10:39 29 Nov 23
Prokonsumencki.pl to profesjonalna firma o dużym doświadczeniu. Bardzo dobra współpraca odnośnie pomocy prawnej i regulaminu. Wykwalifikowany zespół ze sprawną, rzetelną i szybką obsługą. Wszystko na najwyższym poziomie. Szczerze polecamy!
Piotr
Piotr
14:06 17 Nov 23
Z Netlibre współpracujemy od ponad roku. Korzystamy z regulaminów przygotowanych dla dwóch sklepów, szkoleń i webinarów prowadzonych przez tę firmę. Usługi na wysokim poziomie.
Emil Nestorowicz
Emil Nestorowicz
09:27 19 Oct 23
Polecam serdecznie. Korzystam z prokonsumencki od kilku miesięcy i jestem bardzo zadowolony. Dobry kontakt z firmą i profesjonalne podejście. Super. 🙂
js_loader

Newsletter prawny dla Sprzedawców

Dowiesz się pierwszy o ważnych zmianach w prawie i otrzymasz specjalne zaproszenia na nasze webinary z prawnikiem!

SUKCES - zapisałeś się!

Zamów rozmowę tel.
*
*
Napisz maila
*
*
*