Szkolenie online – Prawo w sklepie

249,00  netto

Termin szkolenia – nieustalony (10.00 -16.00)

 

  • szkolenie odbędzie się w dniu wskazanym wyżej w godzinach 10:00 – 16:00
  • w czasie szkolenia zaplanowane są 2 lub 3 przerwy w zależności od przebiegu szkolenia i aktywności uczestników
  • przed rozpoczęciem szkolenia otrzymają Państwo na swój adres email link do platformy, na której prowadzone będzie szkolenie – korzystamy z ClickMeeting
  • szkolenie będzie prowadzone przez doświadczonego radcę prawnego
  • szkolenie będzie nagrywane i otrzymają Państwo dostęp do nagrania przez co najmniej 7 dni od zakończenia szkolenia

Dodaj do koszyka i kup bilet:

Brak w magazynie

Opis

Obejrzyj fragment naszego szkolenia podstawowego (30 minut):

Najważniejsze informacje przed szkoleniem webinarowym: 

  • szkolenie odbędzie się w dniu wskazanym wyżej w godzinach 10:00 – 16:00
  • przed rozpoczęciem szkolenia otrzymają Państwo na swój adres email link do platformy, na której prowadzone będzie szkolenie – korzystamy z ClickMeeting
  • szkolenie będzie prowadzone przez doświadczonego radcę prawnego Dawida Bugajskiego (strona kancelariabugajski.pl), który wsparciem Sprzedawców internetowych zajmuje się już od ponad 8 lat i sprawuje opiekę merytoryczną nad serwisem Prokonsumencki.pl
  • w czasie szkolenia zaplanowane są 2 lub 3 przerwy w zależności od przebiegu szkolenia i aktywności uczestników – szczegółowy plan szkolenia wraz z planowanymi przerwami otrzymają Państwo przed szkoleniem
  • szkolenie będzie nagrywane i otrzymają Państwo dostęp do nagrania przez co najmniej 7 dni od zakończenia szkolenia

 

Proszę pamiętać, że szkolenie jest prowadzone dla Państwa i ma odpowiadać przede wszystkim Państwa potrzebom – dlatego bardzo prosimy zadawać na bieżąco pytania dotyczące zakresu szkolenia korzystając z czatu – będziemy się starali na nie odpowiadać na bieżąco. Dodatkowo jeżeli mają już Państwo przygotowane pytania, to prosimy o ich przesłanie przed szkoleniem – postaramy się je także uwzględnić. 

 

Podczas szkolenia zdobędziesz wiedzę m.in. z zakresu:

  • ważnych przepisów dla każdego sprzedawcy internetowego
  • statusu klienta sklepu internetowego – konsument, przedsiębiorca, jak ich rozróżnić
  • sprzedaży na odległość i w sklepie stacjonarnym – istotne różnice
  • najważniejszych obowiązków informacyjnych w sklepie internetowym i stacjonarnym
  • najważniejszych obowiązków informacyjnych w zakresie reklamacji i zwrotów
  • istotnych różnic w zakresie umów zawieranych poprzez sklep internetowy, drogą mailową/ telefoniczną
  • podstaw składania reklamacji (rękojmia, a gwarancja)
  • ważnych terminów reklamacyjnych
  • pozasądowych sposobach rozwiązywania sporów konsumenckich
  • klauzul niedozwolonych
  • odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni, sposobu odstąpienia od umowy, kosztów zwrotu produktu
  • wyjątków od prawa odstąpienia od umowy
  • czyny nieuczciwej konkurencji i jak z nimi walczyć
  • ochrona marki, zdjęć i opisów – czy i jak można je chronić
  • bezprawne komentarze i jak z nimi walczyć
  • sankcji i zagrożeń dla sprzedawcy
  • przetwarzania danych osobowych w sklepie internetowym

Do wystawienia certyfikatu proszę o podanie imienia i nazwiska uczestnika/uczestników.

Gdyby po zakończonym szkoleniu pojawiły się jakieś dodatkowe pytania czy wątpliwości, to oczywiście jesteśmy do Państwa dyspozycji.