Szkolenie online – Prawo w sklepie

249,00  netto

Termin szkolenia – nieustalony (10.00 -16.00)

 

  • szkolenie odbędzie się w dniu wskazanym wyżej w godzinach 10:00 – 16:00
  • w czasie szkolenia zaplanowane są 2 lub 3 przerwy w zależności od przebiegu szkolenia i aktywności uczestników
  • przed rozpoczęciem szkolenia otrzymają Państwo na swój adres email link do platformy, na której prowadzone będzie szkolenie – korzystamy z ClickMeeting
  • szkolenie będzie prowadzone przez doświadczonego radcę prawnego
  • szkolenie będzie nagrywane i otrzymają Państwo dostęp do nagrania przez co najmniej 7 dni od zakończenia szkolenia

Dodaj do koszyka i kup bilet:

Brak w magazynie

Opis

Obejrzyj fragment naszego szkolenia podstawowego (30 minut):

Najważniejsze informacje przed szkoleniem webinarowym: 

  • szkolenie odbędzie się w dniu wskazanym wyżej w godzinach 10:00 – 16:00
  • przed rozpoczęciem szkolenia otrzymają Państwo na swój adres email link do platformy, na której prowadzone będzie szkolenie – korzystamy z ClickMeeting
  • szkolenie będzie prowadzone przez doświadczonego radcę prawnego Dawida Bugajskiego (strona kancelariabugajski.pl), który wsparciem Sprzedawców internetowych zajmuje się już od ponad 8 lat i sprawuje opiekę merytoryczną nad serwisem Prokonsumencki.pl
  • w czasie szkolenia zaplanowane są 2 lub 3 przerwy w zależności od przebiegu szkolenia i aktywności uczestników – szczegółowy plan szkolenia wraz z planowanymi przerwami otrzymają Państwo przed szkoleniem
  • szkolenie będzie nagrywane i otrzymają Państwo dostęp do nagrania przez co najmniej 7 dni od zakończenia szkolenia

 

Proszę pamiętać, że szkolenie jest prowadzone dla Państwa i ma odpowiadać przede wszystkim Państwa potrzebom – dlatego bardzo prosimy zadawać na bieżąco pytania dotyczące zakresu szkolenia korzystając z czatu – będziemy się starali na nie odpowiadać na bieżąco. Dodatkowo jeżeli mają już Państwo przygotowane pytania, to prosimy o ich przesłanie przed szkoleniem – postaramy się je także uwzględnić. 

 

Podczas szkolenia zdobędziesz wiedzę m.in. z zakresu:

  • ważnych przepisów dla każdego sprzedawcy internetowego
  • statusu klienta sklepu internetowego – konsument, przedsiębiorca, jak ich rozróżnić
  • sprzedaży na odległość i w sklepie stacjonarnym – istotne różnice
  • najważniejszych obowiązków informacyjnych w sklepie internetowym i stacjonarnym
  • najważniejszych obowiązków informacyjnych w zakresie reklamacji i zwrotów
  • istotnych różnic w zakresie umów zawieranych poprzez sklep internetowy, drogą mailową/ telefoniczną
  • podstaw składania reklamacji (rękojmia, a gwarancja)
  • ważnych terminów reklamacyjnych
  • pozasądowych sposobach rozwiązywania sporów konsumenckich
  • klauzul niedozwolonych
  • odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni, sposobu odstąpienia od umowy, kosztów zwrotu produktu
  • wyjątków od prawa odstąpienia od umowy
  • czyny nieuczciwej konkurencji i jak z nimi walczyć
  • ochrona marki, zdjęć i opisów – czy i jak można je chronić
  • bezprawne komentarze i jak z nimi walczyć
  • sankcji i zagrożeń dla sprzedawcy
  • przetwarzania danych osobowych w sklepie internetowym

Do wystawienia certyfikatu proszę o podanie imienia i nazwiska uczestnika/uczestników.

Gdyby po zakończonym szkoleniu pojawiły się jakieś dodatkowe pytania czy wątpliwości, to oczywiście jesteśmy do Państwa dyspozycji. 

Czy prowadzisz sklep internetowy?

 

Czy sprzedajesz produkty online lub na Allegro?

Zapisz się na newsletter prawny!

 

Otrzymasz bezpłatnie poradniki, porady prawne

i będziesz na bieżąco ze zmianami w prawie.

Dziękujemy :)