Platforma szkoleniowa (roczny dostęp)

499,00  netto

Kup za połowę ceny dzisiaj – użyj poniższego kodu i otrzymaj 50% rabat:

platforma2022

Tutaj kupisz roczny dostęp do wszystkich prawnych szkoleń online dla Sprzedawców na Platformie Szkoleniowej Prawo w Sklepie dostarczanej przez najlepszych prawników i specjalistów Prokonsumencki.pl

100 % uczestników poleca nasze szkolenia innym Sprzedawcom

Mając dostęp do platformy otrzymasz m.in.

  • dostęp do ponad już 42 godzin nagrań szkoleń prawnych online dla Sprzedawców (nieograniczona ilość obejrzeń, obecnie dostępne m.in. szkolenie bazowe, szkolenie z reklamacji i zwrotów, B2B, BDO, RODO oraz Marketing w Sklepie)
  • na platformie jest już dostępne najnowsze szkolenie ze zmianami w prawie 2022 r. 
  • dostęp do wszystkich nowych nagrań szkoleń online i aktualizacji poprzednich bez dodatkowej opłaty
  • dostęp do prezentacji i materiałów szkoleniowych oraz do wzorów pism i innych dokumentów, o których mowa podczas szkolenia
  • i dużo więcej, bo platforma będzie intensywnie wzbogacana o przydatne treści i materiały
  • możliwość konsultacji z prawnikiem na chacie

 

Platforma szkoleniowa PRAWO W SKLEPIE – szkolenia prawne online dla Sprzedwaców to 10 lat doświadczeń wsparcia prawnego dla 8000 Sprzedawców w jednym miejscu, dostępne online od ręki, w dowolnym czasie i dla każdego Sprzedawcy oraz jego pracowników.

 

Szkolenia już teraz dostępne na platformie – ponad 42 godziny przydatnej wiedzy dla Sprzedawców

100 % uczestników poleca nasze szkolenia innym Sprzedawcom

Platforma szkoleniowa to miejsce, gdzie Sprzedawca może w każdej chwili obejrzeć online dostępne szkolenia prawne, pobrać przydatne wzory pism oraz skonsultować swoją sprawę z prawnikiem. Kładziemy nacisk na przystępne przedstawienie tematu oraz praktyczne przykłady. Platforma jest dla Was, a nie odwrotnie.

 

Mając dostęp do platformy otrzymasz m.in.

 

  • dostęp do ponad 42 godzin nagrań szkoleń prawnych online dla Sprzedawców (nieograniczona ilość obejrzeń, obecnie dostępne m.in. szkolenie bazowe, szkolenie z reklamacji i zwrotów, B2B, BDO, RODO oraz Marketing w Sklepie)
  • na platformie jest już dostępne najnowsze szkolenie ze zmianami w prawie 2022 r. 
  • dostęp do wszystkich nowych nagrań szkoleń online i aktualizacji poprzednich, które zostaną dodaną w czasie ważności Twojego dostępu do platformy (wszystkie aktualizacje i nowe nagrania szkoleń są dostępne bez dodatkowej opłaty)
  • dostęp do prezentacji i materiałów szkoleniowych
  • dostęp do wzorów pism i innych dokumentów, o których mowa podczas szkolenia
  • możliwość konsultacji z prawnikiem na chacie
  • i dużo więcej, bo platforma będzie intensywnie wzbogacana o przydatne treści i materiały.

Możesz zakupić od razu roczny dostęp do platformy albo testowo jednorazowy dostęp na 1 dzień - dostęp testowy nie pozwala na pobieranie plików (prezentacji, materiałów szkoleniowych). Dany sprzedawca może tylko jednokrotnie skorzystać z dostępu testowego.

Wszelkie pytania prawne związane z tematyka szkoleń możesz omówić na bieżąco z naszym prawnikiem korzystając z czatu dostępnego po zalogowaniu się do platformy: 

 

Szkolenia online dostępne już teraz na Platformie szkoleniowej

 

  • SZKOLENIE PRAWO W SKLEPIE | MODUŁ 1 | PRAWNA MAPA DROGOWA – edycja 5. + zmiany w prawie 2022
  • SZKOLENIE PRAWO W SKLEPIE | MODUŁ 3 + | RODO I Marketing w sklepie internetowym i w firmie, a RODO i inne przepisy
  • SZKOLENIE PRAWO W SKLEPIE | MODUŁ 3 | RODO I BEZPIECZEŃSTWO DANYCH W eSKLEPIE
  • SZKOLENIE BDO 2020
  • SZKOLENIE PRAWO W SKLEPIE | MODUŁ 2 | SPRZEDAŻ B2B
  • SZKOLENIE PRAWO W SKLEPIE | MODUŁ 1 | PRAWNA MAPA DROGOWA – edycja 4 - zmiany w prawie 2021
  • SZKOLENIE PRAWO W SKLEPIE | MODUŁ 1 | PRAWNA MAPA DROGOWA – edycja 3
  • SZKOLENIE PRAWO W SKLEPIE | MODUŁ 1 | PRAWNA MAPA DROGOWA – edycja 2
  • SZKOLENIE PRAWO W SKLEPIE | MODUŁ 1 | PRAWNA MAPA DROGOWA – edycja 1
  • SZKOLENIE PRAWO W SKLEPIE | MODUŁ BAZOWY

 

Platforma dostępna jest pod adresem: http://szkolenia.prokonsumencki.pl/ - na tej stronie znajdziesz także pełne plany szkoleń.

Kliknij poniżej i obejrzyj fragment naszego szkolenia podstawowego dla sklepów:

 

 

Założeniem platformy jest stworzenie miejsca, gdzie Sprzedawca może w każdej chwili obejrzeć dostępne szkolenia prawne, pobrać przydatne wzory pism oraz skonsultować swoją sprawę z prawnikiem. Kładziemy nacisk na przystępne przedstawienie tematu oraz praktyczne przykłady. Szkolenie jest dla Was, a nie odwrotnie.

Wszystkie szkolenia są aktualne na dzień ich przeprowadzenia i będą one na bieżąco aktualizowane. Baza szkoleń będzie ciągle rozbudowywana o kolejne szkolenia i wzory pism przygotowane przez prawników Prokonsumencki.pl Zapraszamy do regularnego zaglądania na platformę. Nie limitujemy ilości oglądania danego szkolenia, jedynym ograniczeniem jest posiadanie ważnego dostępu do platformy.

Ważne! Otrzymany dostęp do platformy, nagrań i wszelkich innych materiałów możesz wykorzystać tylko w ramach swojej działalności gospodarczej (dla siebie i dla swoich pracowników) – nie udostępniaj go proszę osobom trzecim bez naszej zgody. 

Zapraszamy do korzystania i dzielenia się z nami swoimi wrażeniami oraz pomysłami na kolejne szkolenia!

 

Zobacz jak platforma wygląda w środku: 

 

Jakie dokładnie szkolenia zawiera nasza platforma:

MODUŁ BAZOWY

Prawna strona sklepu okiem Sprzedawcy – szkolenie bazowe

Jest to szkolenie bazowe dla Sprzedawców – pierwsze z serii szkoleń Prawo w Sklepie.

Czas trwania szkolenia: 5 godz 30 min.

Plan szkolenia

Podczas szkolenia omówiono:

  1. Wprowadzenie
  2. Sprzedaż na odległość i w sklepie stacjonarnym
  3. Wszystko o reklamacji towaru
  4. Cała prawda o zwrocie towaru
  5. Sankcje i zagrożenia dla Sprzedawcy
  6. Konkurencja i kliencie nie grają fair
  7. Dane osobowe w sklepie
  8. Pytania i odpowiedzi

 



MODUŁ 1 | PRAWNA MAPA DROGOWA

Reklamacje, zwroty, nieodebrane przesyłki pobraniowe, uszkodzenia w transporcie i pomyłki w cenie towaru

Szkolenie omawia najczęstsze problemy prawne Sprzedawców. Całość podana jest w formie przystępnej mapy drogowej tak aby każdy Sprzedawca wiedział jak się zachować w przypadku reklamacji, zwrotu, czy też np. pomyłki w cenie towaru. Szkolenie obowiązkowe dla każdego Sprzedawcy i jego pracownika działu obsługi klienta.

Czas trwania szkolenia: 3:16 godz

Plan szkolenia

Podczas szkolenia omówiono:

  1. Wprowadzenie
  2. Wszystko o reklamacji towaru
  3. Cała prawda o zwrocie towaru
  4. Nieodebrane przesyłki pobraniowe
  5. Uszkodzenie towaru w transporcie
  6. Pomyłka w cenie sprzedanego towaru
  7. Pytania i odpowiedzi

 


 

MODUŁ 2 | SPRZEDAŻ B2B

Wszystko o prawnej stronie sprzedaży B2B

Szkolenie w formie warsztatów online omawiające 18 ważnych prawnych tematów związanych ze sprzedażą B2B (sprzedaż między przedsiębiorcami). Szkolenie ma pokazać Sprzedawcom jakie mają obowiązki, ale przede wszystkim prawa i możliwości prawne sprzedając B2B.

Czas trwania szkolenia: 3:49 godz

Plan szkolenia

Podczas szkolenia omówiono:

  1. B2B – co to właściwie oznacza, jak rozróżnić konsumenta od firmy
  2. Regres
  3. 40 Euro za każdą niezapłaconą fakturę
  4. Dlaczego warto sprzedawać B2B z prawnego punktu widzenia
  5. Czy zwrot towaru przez firmę jest możliwy
  6. Rejestracja domeny, a rejestracja znaku towarowego
  7. Zawarcie umowy B2B – duża swoboda, ale i obowiązki
  8. Umowne prawo odstąpienia od umowy zastrzeżone dla Sprzedawcy, a nie Klienta (tutaj także błąd w cenie)
  9. Prawa autorskie do zdjęć, opisów itd.
  10. Jakie zapisy warto mieć w umowie, OWS lub regulaminie sprzedaży
  11. Organy kontroli w przypadku B2B – rola UOKiK, Inspekcji Handlowej, Rzecznika Praw Konsumenta itd.
  12. NDA, zakaz konkurencji
  13. Reklamacja B2B, rękojmia, a gwarancja, wyłączenie lub ograniczenie rękojmi
  14. Nieuczciwa konkurencja, ograniczanie dostępu do rynku
  15. Dane osobowe – umowy powierzenia, firma też ma dane osobowe
  16. Czy wyłączenie rękojmi oznacza wyłączenie odpowiedzialności
  17. Czy sprawa sądowa to koniec świata? Jak się do niej przygotować
  18. Dropshipping, czyli kto jest kim i jakie ma obowiązki w stosunku do klienta końcowego (reklamacje, zwroty)

 


 

MODUŁ 3 | RODO I BEZPIECZEŃSTWO DANYCH W eSKLEPIE

ABC ochrony danych osobowych w sklepie internetowym i stacjonarnym 

Szkolenie omawia w praktyczny sposób kwestie przetwarzania i ochrony danych osobowych w sklepie internetowym i stacjonarnym. W ramach szkolenia omawiamy podstawy RODO, praktyczne aspekty zabezpieczeń danych i zagrożeń oraz  wspólnie z uczestnikami wypełniamy przykładową dokumentacje ochrony danych.

Czas trwania szkolenia: 6 godz

Bonus: w materiałach do szkolenia dostępna jest nieodpłatnie do pobrania i wykorzystania w swoim sklepie wzorcowa dokumentacja ochrony danych osobowych

 

Plan szkolenia

Podczas szkolenia omówiono:

1. Podstawy RODO

Po co nam ochrona danych? | Najważniejsze terminy i pojęcia związane z ochroną danych | Zasady przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO | Zasada rozliczalności, czyli po co nam dokumenty i ewidencje? | Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych | Inne przepisy prawa mające wpływ na przetwarzanie danych osobowych | Dane wrażliwe. Kiedy możemy je przetwarzać? | Prawa osób, których dane przetwarzamy. | IOD. Kiedy potrzebuję Inspektora w mojej firmie? | Profilowanie a RODO. Czy mogę wyświetlać dedykowane reklamy? | Obowiązki Administratora danych związane z przetwarzaniem danych | Obowiązki Administratora związane z rejestrowaniem i reagowaniem na naruszenia i incydenty bezpieczeństwa. | Podejście oparte na ryzyku. Czym jest i jak wprowadzić je w firmie?

2. Praktyczne aspekty zabezpieczeń danych i zagrożenia

Co może zagrażać danym osobowym w naszej firmie? Przegląd i klasyfikacja zagrożeń | Zagrożenia cyfrowe. Największe ataki ostatnich lat. Co do nich doprowadziło? | Tworzenie ewidencji aktywów. Wstęp do analizy ryzyka | Jakie zabezpieczenia mogę stosować? Dobieranie odpowiednich zabezpieczeń do rodzaju aktywa | Przeprowadzanie analizy ryzyka. PIA w praktyce. Ocena skutków dla przetwarzania danych osobowych. | Plan postępowania z ryzykiem. Co powinien zawierać? | Kiedy już dojdzie do naruszenia danych. Co wtedy robić

 

3. Tworzenie i prowadzenie dokumentacji ochrony danych osobowych

Dlaczego RODO ma sens? | Czego wymaga RODO, a co jest niezbędne dla zachowania rozliczalności? | Mapowanie procesów przetwarzania danych osobowych, czyli podstawowe działanie przed przystąpieniem do kolejnych prac. Tworzenie RCP | Analiza procesów i plan dokumentacji | Tworzenie Polityki bezpieczeństwa, głównego dokumentu z założeniami ochrony danych | Ocena prawnie uzasadnionego interesu administratora | Zarządzanie systemami informatycznymi | Regulamin dla pracowników | Szczegółowe polityki obszarowe | Konieczne ewidencje | Umowa powierzenia danych osobowych | Klauzule informacyjne | Przeprowadzanie analizy ryzyka i oceny skutków dla przetwarzania danych osobowych

 


 

SZKOLENIE BDO 2020

Baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadamia

Szkolenie omawia najważniejsze zmiany związane z rejestracją w BDO (bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami). Głównym celem szkolenia jest ułatwienie odpowiedzi, czy jesteś zobowiązany do rejestracji w BDO.

Czas trwania szkolenia: 3h

Plan szkolenia

Podczas szkolenia omówiono:

  1. Przepisy prawa dotyczące BDO
  2. Najważniejsze zmiany od stycznia 2020 r.
  3. Testy i poradniki
  4. Co to jest BDO i inne ważne pojęcia
  5. Jakie informacje gromadzi BDO
  6. Kto podlega wpisowi do BDO
  7. Kto nie podlega wpisowi do BDO
  8. Kiedy należy wpisać podmiot do BDO
  9. Jak należy złożyć wniosek do BDO
  10. Indywidualny numer rejestrowy
  11. Ewidencja odpadów
  12. Sprawozdawczość w BDO
  13. Sankcje i zagrożenia
  14. Gospodarka odpadami, opłata produktowa
  15. Gospodarka opakowaniami
  16. Rejestracja w BDO

 

Informacje dodatkowe

Wybierz czas trwania dostępu

1 rok, 1 dzień testowy

Sprawdź opinie firm, które wzięły udział w naszych szkoleniach:

Radosław Krakowski
Radosław Krakowski
08:53 09 Jan 20
Polecam współpracę. Sprawny kontakt i pomoc prawna.
Monika Figat
Monika Figat
09:10 05 Nov 21
Polecam na 100% - pieniądze warte zainwestowania. Regulamin i każdy inny dokument przychodzą z obszernymi komentarzami od prawników (każdy punkt jest wielokrotnie i wyczerpująco omówiony). Na koniec dostajemy wszelkie certyfikaty. Super, dobra robota

Polecamy,
sklep z suplementami diety i nie tylko: roslinne.com
FUNGOOplaygrounds thousand smiles
FUNGOOplaygrounds thousand smiles
08:24 11 Feb 20
Nie tylko polecam korzystać z usług ale i naśladować jakość ich świadczenia.
Piotr Kobosko
Piotr Kobosko
10:29 23 Dec 19
Polecam usługi firmy Netlibre! Współpracujemy razem już ponad 5 lat i jesteśmy bardzo zadowoleni z tej współpracy! Prawnicy pracujący w tej firmie są naprawdę doświadczeni w kwestiach prawa konsumenckiego i wielokrotnie pomagali nam - jako sprzedawcy internetowemu - zarówno telefonicznie jak i e-mailowo w najróżniejszych tematach i problemach prawnych. Gorąco polecam!
Bartosz Zakrzewski
Bartosz Zakrzewski
12:10 25 Jan 22
Zdecydowanie polecam, pełen profesjonalizm!
Paulina Perzyna
Paulina Perzyna
06:03 02 Apr 20
Polecamy serwis Prokonsumencki.pl - bardzo jasne zasady współpracy, wszelka pomoc na każdym etapie prac nad regulaminem oraz innymi materiałami. Stały kontakt w ramach wsparcia technicznego, terminowość i fachowość. Przyjemność współpracy!

Zespół Hurtowni To-Ma
Ecolou Ecolou
Ecolou Ecolou
09:36 04 Feb 20
Gdyby wszystkie firmy świadczyły usługi na takim poziomie jak Prokonsumencki.pl to życie byłoby o wiele prostsze. Dla swojego sklepu zamawiałem regulamin itp. Cały proces przebiegł bardzo sprawnie, szybko i zrozumiale. Nie wyobrażam sobie żeby samemu przygotowywać to wszystko. Z czystym sumieniem polecam każdemu wchodzącemu w e-commerce współpracę z Prokonsumencki! 🙂
Mateusz Zieliński
Mateusz Zieliński
07:51 25 Feb 20
Rewelacyjny kontakt, pełne profesjonalizmu podejście do współpracy, cierpliwość oraz elastyczność w stosunku do klienta. Stworzona strona prawna (regulamin + polityka prywatnośći) spełnia wszelkie oczekiwania. Współpraca z takimi firmami to czysta przyjemność. Terminowość i fachowość, to powinno być motto przewodnie Prokonsumencki.pl
Grze Gorz
Grze Gorz
13:01 05 Nov 21
Współpracujemy z firmą Netlibre już ponad 7 lat. Zawsze otrzymujemy wsparcie na najwyższym poziomie. Dodatkowo p. Gwidon obsługujący naszą firmę od strony prawnej wykazał się ogromną empatią i pomógł nam skutecznie w sporze gwarancyjnym z innym podmiotem gospodarczym. 👏👏👏👏👏
Mateusz Nowak
Mateusz Nowak
08:55 16 Dec 20
Centrum Biznesowe ARTBI_eu
Centrum Biznesowe ARTBI_eu
14:53 15 Nov 21
Współpracujemy z firmą Netlibre już ponad 7 lat. Zawsze otrzymujemy wsparcie na najwyższym poziomie. Dodatkowo p. Gwidon obsługujący naszą firmę od strony prawnej wykazał się ogromną empatią i pomógł nam skutecznie w sporze gwarancyjnym z innym podmiotem gospodarczym.
SAS_BP Jaworscy
SAS_BP Jaworscy
11:45 15 Mar 22
Pełen profesjonalizm, wyczerpujące odpowiedzi oraz bardzo szybki kontakt z Klientem. W pełni polecamy!
Monika Figat
Monika Figat
09:11 05 Nov 21
Polecam na 100% - pieniądze warte zainwestowania. Regulamin i każdy inny dokument przychodzą z obszernymi komentarzami od prawników (każdy punkt jest wielokrotnie i wyczerpująco omówiony). Na koniec dostajemy wszelkie certyfikaty. Super, dobra robota
Filip Lomstar
Filip Lomstar
09:35 04 Feb 20
Gdyby wszystkie firmy świadczyły usługi na takim poziomie jak Prokonsumencki.pl to życie byłoby o wiele prostsze. Dla swojego sklepu zamawiałem regulamin itp. Cały proces przebiegł bardzo sprawnie, szybko i zrozumiale. Nie wyobrażam sobie żeby samemu przygotowywać to wszystko. Z czystym sumieniem polecam każdemu wchodzącemu w e-commerce współpracę z Prokonsumencki! 😀
js_loader

Nasi szkoleniowcy w mediach: 

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

tel. 61 847 55 18
email: kontakt@prokonsumencki.pl

Czy prowadzisz sklep internetowy?

 

Czy sprzedajesz produkty online lub na Allegro?

Zapisz się na newsletter prawny!

 

Otrzymasz bezpłatnie poradniki, porady prawne

i będziesz na bieżąco ze zmianami w prawie.

Dziękujemy :)