Platforma szkoleniowa (roczny dostęp)

499,00  netto

Tutaj kupisz roczny dostęp do wszystkich prawnych szkoleń online dla Sprzedawców na Platformie Szkoleniowej Prawo w Sklepie dostarczanej przez najlepszych prawników i specjalistów Prokonsumencki.pl

95% uczestników poleca nasze szkolenia innym Sprzedawcom

Mając dostęp do platformy otrzymasz m.in.

  • dostęp do ponad już 89 godzin nagrań szkoleń prawnych online dla Sprzedawców (nieograniczona ilość obejrzeń, obecnie dostępne m.in. 2 szkolenia ze zmian w prawie 2024/2025, szkolenie bazowe, szkolenie z reklamacji i zwrotów, B2B, BDO, RODO oraz Marketing w Sklepie)
  • na platformie są już dostępne 2 najnowsze szkolenia ze zmianami w prawie 2024/2025 r. 
  • dostęp do wszystkich nowych nagrań szkoleń online i aktualizacji poprzednich bez dodatkowej opłaty
  • dostęp do prezentacji i materiałów szkoleniowych oraz do wzorów pism i innych dokumentów, o których mowa podczas szkolenia
  • i dużo więcej, bo platforma będzie intensywnie wzbogacana o przydatne treści i materiały
  • możliwość konsultacji z prawnikiem na chacie

 

Platforma szkoleniowa PRAWO W SKLEPIE – szkolenia prawne online dla Sprzedwaców to 13 lat doświadczeń wsparcia prawnego dla ponad 8000 Sprzedawców w jednym miejscu, dostępne online od ręki, w dowolnym czasie i dla każdego Sprzedawcy oraz jego pracowników.

 

Szkolenia już teraz dostępne na platformie – to ponad 89 godzin przydatnej wiedzy dla Sprzedawców

 

95 % uczestników poleca nasze szkolenia innym Sprzedawcom

 

Platforma szkoleniowa to miejsce, gdzie Sprzedawca może w każdej chwili obejrzeć online dostępne szkolenia prawne, pobrać przydatne wzory pism oraz skonsultować swoją sprawę z prawnikiem. Kładziemy nacisk na przystępne przedstawienie tematu oraz praktyczne przykłady. Platforma jest dla Was, a nie odwrotnie.

 

Mając dostęp do platformy otrzymasz m.in.

 

  • dostęp do ponad 89 godzin nagrań szkoleń prawnych online dla Sprzedawców (nieograniczona ilość obejrzeń, obecnie dostępne m.in. szkolenie bazowe, szkolenie z reklamacji i zwrotów, B2B, BDO, RODO oraz Marketing w Sklepie)
  • na platformie są już dostępne dwa najnowsze szkolenia ze zmianami w prawie 2024/2025 r. 
  • dostęp do wszystkich nowych nagrań szkoleń online i aktualizacji poprzednich, które zostaną dodaną w czasie ważności Twojego dostępu do platformy (wszystkie aktualizacje i nowe nagrania szkoleń są dostępne bez dodatkowej opłaty)
  • dostęp do prezentacji i materiałów szkoleniowych
  • dostęp do wzorów pism i innych dokumentów, o których mowa podczas szkolenia
  • możliwość konsultacji z prawnikiem na chacie
  • i dużo więcej, bo platforma będzie intensywnie wzbogacana o przydatne treści i materiały.

 

Możesz zakupić od razu roczny dostęp do platformy albo testowo jednorazowy dostęp na 1 dzień - dostęp testowy nie pozwala na pobieranie plików (prezentacji, materiałów szkoleniowych). Dany sprzedawca może tylko jednokrotnie skorzystać z dostępu testowego. Jeżeli chcesz skorzystać z dostępu testowego, to skontaktuj się z nami na adres kontakt@prokonsumencki.pl

 

Wszelkie pytania prawne związane z tematyka szkoleń możesz omówić na bieżąco z naszym prawnikiem korzystając z czatu dostępnego po zalogowaniu się do platformy: 

 

Przykładowe materiały dodatkowe udostepnione do naszych szkoleń (możliwość pobrania po wykupieniu pełnego dostępu do platformy):

 

Materiały do pobrania

  • Prezentacja szkolenia (PDF) (kliknij i pobierz)
  • Audyt przykładowego sklepu w formie checklisty (kliknij i pobierz)
  • Poradnik – checklista zmian dla sklepów i serwisów 2023 (kliknij i pobierz)
  • Wyciąg zmian do wdrożenia w przykładowym regulaminie sklepu od Prokonsumencki.pl (kliknij i pobierz)
  • Ważne linki omawiane podczas szkolenia (kliknij i pobierz)
  • BONUS! 83 pytania i odpowiedzi ze szkolenia dotyczącego reklamacji i zmian w prawie 2023 r. (kliknij i pobierz)

 

Materiały do pobrania

  • Prezentacja szkolenia (PDF) (kliknij i pobierz)
  • BONUS! 83 pytania i odpowiedzi dotyczące reklamacji 2022/2023 i innych zmian w prawie zadane przez Uczestników szkolenia z 23. listopada 2022 r. (kliknij i pobierz)
  • Paczka z poradnikami i wzorami pism dla Sprzedawców (kliknij i pobierz) – znajdziesz tutaj między innymi:
  • zestaw pism do potrącenia w przypadku nadmiernego zużycia zwracanego towaru
  • oświadczenie dot. uchylenia się skutków błędu
  • wezwanie do usunięcia bezprawnej opinii
  • wezwanie do zapłaty
  • wezwanie do zaprzestania kopiowania zdjęć
  • wzór odpowiedzi na reklamację
  • wzór formularza reklamacyjnego
  • poradniki dla Sprzedawców

 

Materiały do pobrania

  • Prezentacja szkolenia (PDF) (kliknij i pobierz)
  • BONUS! Paczka materiałów dodatkowych, a w nim m.in. przykładowe szablony dokumetnacji oraz kalkulatory ułatwiające wyliczenie opłat związanych z BDO do
  • wykorzystania w Twojej firmie (kliknij i pobierz) W paczce znajdziesz mięzy innymi:
  • wzory ewidencji opakowań
  • wzór ewidencji reklamówek
  • wzór wniosku o pomoc de minimis
  • wzór oświadczenia o braku obowiązku prowadzenia ewidencji odpadów
  • kalkulator opłaty produktowej za opakowania za 2021 r.
  • najważniejsze akty prawne

 

Szkolenia online dostępne już teraz na Platformie szkoleniowej

 

  • NOWE! SZKOLENIE PRAWO W SKLEPIE - Reklamacje, zwroty, obniżki cen, opinie i błędy w cenie – wszystko co musi wiedzieć Sprzedawca w 2024 i 2025 roku
  • NOWE! SZKOLENIE RODO W SKLEPIE - Praktyczne podejście do RODO w sklepie internetowym
  • SZKOLENIE PRAWO W SKLEPIE - Reklamacje, zwroty, obniżki cen, opinie i błędy w cenie – wszystko co musi wiedzieć Sprzedawca po zmianach w prawie
  • SZKOLENIE CHECKLISTA ZMIAN W PRAWIE DLA SKLEPÓW I SERWISÓW 2023 - DYREKTYWA TOWAROWA | CYFROWA | OMNIBUS
  • SZKOLENIE PRAWO W SKLEPIE | MODUŁ 1+ | PRAWNA MAPA DROGOWA - REKLAMACJA TOWARU PRZED I PO ZMIANACH 2022/2023
  • SZKOLENIE PRAWO W SKLEPIE | MODUŁ 1 | PRAWNA MAPA DROGOWA – edycja 6, 5 NAJCZĘSTSZYCH PROBLEMÓW PRAWNYCH W SKLEPIE – REKLAMACJE, ZWROTY, NIEODEBRANE PRZESYŁKI POBRANIOWE, USZKODZENIA W TRANSPORCIE, POMYŁKA W CENIE TOWARU
  • SZKOLENIE BDO 2022 DLA SPRZEDAWCÓW WSZYSTKO CO MUSISZ WIEDZIEĆ I ZROBIĆ W TEMACIE BDO PROWADZĄC SKLEP STACJONARNY LUB INTERNETOWY
  • SZKOLENIE PRAWO W SKLEPIE | MODUŁ 1 | PRAWNA MAPA DROGOWA – edycja 5. + zmiany w prawie 2022
  • SZKOLENIE PRAWO W SKLEPIE | MODUŁ 3 + | RODO I Marketing w sklepie internetowym i w firmie, a RODO i inne przepisy
  • SZKOLENIE PRAWO W SKLEPIE | MODUŁ 3 | RODO I BEZPIECZEŃSTWO DANYCH W eSKLEPIE
  • SZKOLENIE BDO 2020
  • SZKOLENIE PRAWO W SKLEPIE | MODUŁ 2 | SPRZEDAŻ B2B
  • SZKOLENIE PRAWO W SKLEPIE | MODUŁ 1 | PRAWNA MAPA DROGOWA – edycja 4 - zmiany w prawie 2021
  • SZKOLENIE PRAWO W SKLEPIE | MODUŁ 1 | PRAWNA MAPA DROGOWA – edycja 3
  • SZKOLENIE PRAWO W SKLEPIE | MODUŁ 1 | PRAWNA MAPA DROGOWA – edycja 2
  • SZKOLENIE PRAWO W SKLEPIE | MODUŁ 1 | PRAWNA MAPA DROGOWA – edycja 1
  • SZKOLENIE PRAWO W SKLEPIE | MODUŁ BAZOWY

 

Platforma dostępna jest pod adresem: http://szkolenia.prokonsumencki.pl/ - na tej stronie znajdziesz także pełne plany szkoleń.

Kliknij poniżej i obejrzyj fragment naszego szkolenia podstawowego dla sklepów:

 

 

Założeniem platformy jest stworzenie miejsca, gdzie Sprzedawca może w każdej chwili obejrzeć dostępne szkolenia prawne, pobrać przydatne wzory pism oraz skonsultować swoją sprawę z prawnikiem. Kładziemy nacisk na przystępne przedstawienie tematu oraz praktyczne przykłady. Szkolenie jest dla Was, a nie odwrotnie.

 

Wszystkie szkolenia są aktualne na dzień ich przeprowadzenia i będą one na bieżąco aktualizowane. Baza szkoleń będzie ciągle rozbudowywana o kolejne szkolenia i wzory pism przygotowane przez prawników Prokonsumencki.pl Zapraszamy do regularnego zaglądania na platformę. Nie limitujemy ilości oglądania danego szkolenia, jedynym ograniczeniem jest posiadanie ważnego dostępu do platformy.

 

Ważne! Otrzymany dostęp do platformy, nagrań i wszelkich innych materiałów możesz wykorzystać tylko w ramach swojej działalności gospodarczej (dla siebie i dla swoich pracowników) – nie udostępniaj go proszę osobom trzecim bez naszej zgody. 

 

Zapraszamy do korzystania i dzielenia się z nami swoimi wrażeniami oraz pomysłami na kolejne szkolenia!

 

Zobacz jak platforma wygląda w środku: 

 

 

Informacje dodatkowe

Wybierz czas trwania dostępu

1 rok, 1 dzień testowy

Sprawdź opinie firm, które wzięły udział w naszych szkoleniach:

Daniel Reluga
Daniel Reluga
10:15 18 Dec 23
Chciałbym polecić współpracę z firmą NetLibre jak również zespołem serwisu Prokonsumenki.pl.Korzystaliśmy z usług firmy dwukrotnie, najpierw przy realizacji regulaminu sklepu internetowego i przygotowaniu pakietu wszystkich niezbędnych dokumentów a później przy całym procesie rejestracji i zastrzeżeniu znaku na terenie Unii Europejskiej.Współpraca w obydwu przypadkach przebiegała znakomicie i pomimo tego, że wprowadzaliśmy pewne zmiany w umówionych wcześniej kwestiach nikt nie stwarzał problemu i cierpliwie nasze zmiany wprowadzał i służył poradą.Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i z pewnością będziemy korzystać z nich w przyszłości.
Sandra Mańkowska
Sandra Mańkowska
13:14 29 May 24
Z czystym sumieniem mogę polecić tę firmę każdemu przedsiębiorcy, któremu zależy na rzetelnej dokumentacji chroniącej jego interesy 🙂 Mając kontrolę w firmie okazało się, że regulamin oraz kwestie, na które zwrócił prawnik podczas audytu, pozwoliły mi uniknąć konsekwencji prawnych i nawet Panie z Inspekcji zwróciły uwagę, że regulamin jest bardzo dobry i rzadko w swojej pracy spotykają dokumentację na takim poziomie. Jeśli chodzi o sam kontakt i przebieg współpracy, to również muszę tutaj pochwalić. Pani Wanda jest bardzo profesjonalna i przystępna w kontakcie. Zawsze miło odpowiada na wszystkie pytania. Cena samych usług także jest na rozsądnym poziomie. 🙂 Jeśli w przyszłości będzie potrzeba, to na pewno ponownie skorzystam z oferty.Szczerze polecam!
Sklep MAMPAK
Sklep MAMPAK
07:28 16 May 25
Serdecznie polecam współpracę z prawnikami i biurem PROKONSUMENCKI. Korzystamy zarówno z pomocy prawnej dla naszego sklepu internetowego jak i z szkoleń. Wszystkie dokumenty, które zostały dla nas przygotowane są profesjonalne i przejrzyste. Polecamy
js_loader

Nasi szkoleniowcy w mediach: 

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

tel. 61 847 55 18
email: kontakt@prokonsumencki.pl

Newsletter prawny dla Sprzedawców

Dowiesz się pierwszy o ważnych zmianach w prawie i otrzymasz specjalne zaproszenia na nasze webinary z prawnikiem!

SUKCES - zapisałeś się!

Napisz maila
*
*
*
Zamów rozmowę tel.
*
*