Opis
Obejrzyj fragment naszego szkolenia podstawowego (30 minut):
Najważniejsze informacje przed szkoleniem webinarowym:
- szkolenie odbędzie się w dniu wskazanym wyżej w godzinach 10:00 – 16:00
- przed rozpoczęciem szkolenia otrzymają Państwo na swój adres email link do platformy, na której prowadzone będzie szkolenie – korzystamy z ClickMeeting
- szkolenie będzie prowadzone przez doświadczonego radcę prawnego Dawida Bugajskiego (strona kancelariabugajski.pl), który wsparciem Sprzedawców internetowych zajmuje się już od ponad 8 lat i sprawuje opiekę merytoryczną nad serwisem Prokonsumencki.pl
- w czasie szkolenia zaplanowane są 2 lub 3 przerwy w zależności od przebiegu szkolenia i aktywności uczestników – szczegółowy plan szkolenia wraz z planowanymi przerwami otrzymają Państwo przed szkoleniem
- szkolenie będzie nagrywane i otrzymają Państwo dostęp do nagrania przez co najmniej 7 dni od zakończenia szkolenia
Proszę pamiętać, że szkolenie jest prowadzone dla Państwa i ma odpowiadać przede wszystkim Państwa potrzebom – dlatego bardzo prosimy zadawać na bieżąco pytania dotyczące zakresu szkolenia korzystając z czatu – będziemy się starali na nie odpowiadać na bieżąco. Dodatkowo jeżeli mają już Państwo przygotowane pytania, to prosimy o ich przesłanie przed szkoleniem – postaramy się je także uwzględnić.
Podczas szkolenia zdobędziesz wiedzę m.in. z zakresu:
- ważnych przepisów dla każdego sprzedawcy internetowego
- statusu klienta sklepu internetowego – konsument, przedsiębiorca, jak ich rozróżnić
- sprzedaży na odległość i w sklepie stacjonarnym – istotne różnice
- najważniejszych obowiązków informacyjnych w sklepie internetowym i stacjonarnym
- najważniejszych obowiązków informacyjnych w zakresie reklamacji i zwrotów
- istotnych różnic w zakresie umów zawieranych poprzez sklep internetowy, drogą mailową/ telefoniczną
- podstaw składania reklamacji (rękojmia, a gwarancja)
- ważnych terminów reklamacyjnych
- pozasądowych sposobach rozwiązywania sporów konsumenckich
- klauzul niedozwolonych
- odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni, sposobu odstąpienia od umowy, kosztów zwrotu produktu
- wyjątków od prawa odstąpienia od umowy
- czyny nieuczciwej konkurencji i jak z nimi walczyć
- ochrona marki, zdjęć i opisów – czy i jak można je chronić
- bezprawne komentarze i jak z nimi walczyć
- sankcji i zagrożeń dla sprzedawcy
- przetwarzania danych osobowych w sklepie internetowym
Do wystawienia certyfikatu proszę o podanie imienia i nazwiska uczestnika/uczestników.
Gdyby po zakończonym szkoleniu pojawiły się jakieś dodatkowe pytania czy wątpliwości, to oczywiście jesteśmy do Państwa dyspozycji.