Szkolenie online – moduł 3+: RODO i Praktyczne aspekty zabezpieczenia danych w firmie + COVID 19
249,00 zł – 499,00 zł netto
Termin: czwartek, 25. czerwca 2020 r.
w godzinach od 10 do 13
- bilet obejmuje: udział w szkoleniu MODUŁ 3+ : RODO i Praktyczne aspekty zabezpieczenia danych w firmie + COVID 19
- szkolenie będzie prowadzone przez doświadczonego specjalistę z zakresu ochrony danych osobowych
- szkolenie będzie nagrywane i otrzymają Państwo dostęp do nagrania przez co najmniej 30 dni od zakończenia szkolenia
- 100% Uczestników naszych szkoleń poleca je innym Sprzedawcom.
UWAGA: możesz kupić bilet z bonusem czyli w pakiecie z biletem na drugie nasze szkolenie lub z rocznym dostępem do platformy szkoleniowej Prokonsumencki.pl i mieć dostęp do wszystkich innych modułów szkoleń jeszcze dziś
Wybierz poniżej opcję oferty i kup bilet:
Najważniejsze informacje przed szkoleniem online (webinar):
-
- bilet obejmuje udział w szkoleniu online - MODUŁ 3+ : RODO i Praktyczne aspekty zabezpieczenia danych w firmie + COVID 19
- jest to trzeci rozbudowany moduł z naszego Pakietu szkoleń i warsztatów dla Sprzedawców o aspektach prawnych prowadzenia sklepu internetowego i stacjonarnego
- każdy uczestnik otrzyma certyfikat ukończenia szkolenia
- warsztaty odbędą się w dniu wskazanym wyżej w godzinach 10:00 - 13:00
- podczas szkolenia mają Państwo nieograniczoną możliwość zadawania pytań związanych z tematem szkolenia
- przed rozpoczęciem warsztatów otrzymają Państwo na swój adres email link do platformy, na której prowadzone będą warsztaty - korzystamy z ClickMeeting
- szkolenie będzie prowadzone przez doświadczonego specjalistę z zakresu ochrony danych osobowych - Macieja Chwalińskiego - Certyfikowany specjalista ochrony danych osobowych z 6 letnim doświadczeniem. Absolwent studiów podyplomowych „Ochrona danych osobowych i bezpieczeństwo teleinformatyczne” sygnowanych przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (obecnie: PUODO). Audytor wiodący systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy ISO 27001.
- w czasie warsztatów zaplanowane są 2 lub 3 przerwy w zależności od przebiegu szkolenia i aktywności uczestników - szczegółowy plan warsztatów wraz z planowanymi przerwami otrzymają Państwo przed terminem warsztatów
- szkolenie będzie nagrywane i otrzymają Państwo dostęp do nagrania przez co najmniej 30 dni od zakończenia warsztatów
100% Uczestników naszych szkoleń poleca je innym Sprzedawcom.
Najczęstszą zaletą szkolenia wskazywaną przez Uczestników jest możliwość zadawania pytań, przedstawiania konkretnych problemów dotyczące spraw Uczestników i merytoryczne odpowiedzi udzielane na bieżąco podczas szkolenia.
Tutaj możesz zakupić udział w 3+ Module z Pakietu szkoleń i warsztatów dla Sprzedawców o aspektach prawnych prowadzenia sklepu internetowego i stacjonarnego - MODUŁ 3+: RODO i Praktyczne aspekty zabezpieczenia danych w firmie + COVID 19
Ogólny plan szkolenia:
Część pierwsza – Poznaj RODO. Dlaczego i w jaki sposób musimy chronić dane?. Z tej części dowiemy się:
- RODO w kontekście prawa europejskiego
- na czym opiera się RODO? ("filary")
- najważniejsze terminy (czym są dane osobowe, różne rodzaje danych osobowych. administrator danych, przetwarzanie danych, dokumentacja i rozliczalność)
- zasady przetwarzania danych zgodnie z RODO (art. 5)
- podstawy prawne przetwarzania danych - kiedy możemy robić to legalnie? (art. 6 RODO).
- szczególne kategorie danych i kiedy możemy je przetwarzać
- relacje w przekazywaniu danych (powierzenie, udostępnienie)
- prawa osób, których dane dotyczą - prawa nas wszystkich, które musimy nauczyć się realizować
- obowiązek informacyjny - jak go wypełnić?
Część druga – Praktyczne aspekty zabezpieczenia danych osobowych
- czy należy chronić tylko dane osobowe?
- aspekty, o jakie należy zadbać przy zabezpieczeniu danych (poufność, integralność, dostępność)
- klasyfikacja zagrożeń i omówienie:
- praktyczne zabezpieczenie danych - od czego zacząć analizę ryzyka?
- rodzaje zabezpieczeń, jakie możemy zastosować: kontrola nad personelem i kontrahentami, zabezpieczenia fizyczne (obszar, nośniki danych), środki sprzętowe (w tym hasła), BHP pracy z danymi (organizacja miejsca pracy, podstawowe zasady)
- zabezpieczania danych w sklepie internetowym (SSL, kopie zapasowe, umowy z dostawcami, plany ratunkowe)
- COVID 19 praca zdalna - podstawowe wymogi, o czym należy pamiętać
- COVID 19 co może, a czego nie powinien robić pracodawca w związku z epidemią? (czy może nakazać kwarantannę, czy może poinformować personel o chorobie innego pracownika, czy może badać temperaturę, relacje z sanepidem)
- COVID 19 zalecenia Ministerstwa odnośnie organizacji pracy w biurze,
- COVID 19 co zrobić w przypadku podejrzenia zakażenia / uzyskania informacji o zakażeniu personelu? (ścieżka forma - co musimy, ścieżka praktyczna - co powinniśmy).
Część trzecia – dokumentacja ochrony danych osobowych
- czego wymaga od przedsiębiorcy RODO? - niezbędne elementy
- rejestr czynności, umowa powierzenia, rejestr naruszeń,
- jak to wszystko wdrożyć i zarządzać? - Cykl Deminga
BONUS: "biuletyn RODO" - czyli dokument z podsumowaniem najważniejszych wymogów, dokumentów i kwestii, o jakie należy zadbać oraz checklistę kontrolną do analizy ryzyka
To szkolenie to jeden z modułów naszych szkoleń dla sprzedawców - suplement do modułu 3.
Wszystkie moduły szkoleniowe:
- Moduł bazowy: Prawo w sklepie
- Moduł 1: Prawna mapa drogowa Sprzedawcy przy najczęstszych problemach prawnych:
- Moduł 2: Wszystko o prawnej stronie sprzedaży B2B - reklamacje, odpowiedzialność, zawieranie umów, najczęstsze problemy prawne i zabezpieczenie interesów Sprzedawcy:
- Moduł 3: RODO w sklepie internetowym i stacjonarnym - dane osobowe i obowiązki Sprzedawcy z tym związane
- Moduł 3+: RODO i Praktyczne aspekty zabezpieczenia danych w firmie + COVID 19
- Moduł 4: Moja firma to moja twierdza, czyli o prawnych aspektach zabezpieczenia sklepu i firmy przed nieuczciwą konkurencją, nieuczciwymi klientami i pracownikami.
Informacje dodatkowe
Oferta | bilet na 1 szkolenie + roczny dostęp do platformy szkoleniowej, bilet na 2 szkolenia, bilet na szkolenie |
---|