Szkolenie online – moduł 1: prawna mapa drogowa Sprzedawcy (warsztaty)
299,00 zł – 499,00 zł netto
Termin szkolenia: 24. listopada 2021 r.
(środa, w godzinach 10-15)
- bilet obejmuje 1 szkolenie online – Prawna mapa drogowa Sprzedawcy przy najczęstszych problemach prawnych (reklamacje, zwroty, błąd w cenie towaru, uszkodzenie w transporcie, nieodebrana przesyłka pobraniowa)
- szkolenie uwzględnia zmiany w prawie planowane w 2022 r. (rękojmia, gwrancja, treści cyfrowe)
- szkolenie będzie prowadzone przez doświadczonego radcę prawnego
- szkolenie będzie nagrywane i otrzymają Państwo dostęp do nagrania przez co najmniej 30 dni od zakończenia szkolenia
UWAGA: możesz kupić bilet z bonusem, czyli w pakiecie z rocznym dostępem do platformy szkoleniowej Prokonsumencki.pl i mieć dostęp do ponad 37 godzin nagrań szkoleń prawnych dla Sprzedawców jeszcze dziś (przy tej opcji oszczędzasz 299 zł netto – bilet na szkolenie jest w cenie dostępu do platformy)
Wybierz poniżej opcję oferty i kup bilet:
lan szkolenia – Prawna mapa drogowa przy najczęstszych problemach prawnych sprzedawców + zmiany przepisów 2022 dotyczące reklamacji i treści cyfrowych:
Podczas szkolenia wspólnie stworzymy prawną mapę drogową Sprzedawcy przy najczęstszych problemach prawnych (tylko praktyczne informacje i prawdziwe problemy):
- zmiany w prawie w 2022 r. – rękojmia, gwarancja, treści cyfrowe – co się zmieni w przepisach
- reklamacja towaru – wszystko co musisz wiedzieć o reklamacji klienta, jak się zachować, terminy reklamacyjne, odpowiedź na reklamację
- zwrot towaru, w tym zwrot uszkodzonego towaru i obciążenie konsumenta kosztami – czy i jak można zminimalizować koszty zwrotów
- pomyłka w cenie sprzedanego towaru
- uszkodzenie towaru w transporcie
- nieodebrane przesyłki pobraniowe
Szkolenie będzie miało formę praktycznych warsztatów podczas których skupiamy się na 5 najczęstszych problemach prawnych Sprzedawców i tworzymy skuteczną mapę prawną, która pozwoli je rozwiązać (reklamacja towaru, zwrot towaru, w tym używanego, pomyłka w cenie, uszkodzenie towaru w transporcie, nieodebrane przesyłki pobraniowe). Dowiesz się jak każdy z tych problemów rozbić na czynniki pierwsze, jak się zachować prawidłowo podczas całego procesu aby maksymalnie zmniejszyć koszty i uniknąć niepożądanych konsekwencji.
Najważniejsze informacje przed szkoleniem webinarowym:
- bilet obejmuje 1 szkolenie online – 1. Moduł z Pakietu szkoleń i warsztatów dla Sprzedawców o aspektach prawnych prowadzenia sklepu internetowego i stacjonarnego – Prawna mapa drogowa Sprzedawcy przy najczęstszych problemach prawnych
- warsztaty odbędą się w dniu wskazanym wyżej w godzinach 10:00 – 15:00 (około 5 godzin szkoleniowych)
- szkolenie uwzględnia planowane zmiany w prawie od 2022 r.
- przed rozpoczęciem warsztatów otrzymają Państwo na swój adres email link do platformy, na której prowadzone będą warsztaty – korzystamy z ClickMeeting
- warsztaty będą prowadzone przez doświadczonego radcę prawnego Dawida Bugajskiego (https://kancelariabugajski.pl/radca-prawny-dawid-bugajski-poznan/), który wsparciem Sprzedawców internetowych zajmuje się już od ponad 10 lat i sprawuje opiekę merytoryczną nad serwisem Prokonsumencki.pl
- w czasie warsztatów zaplanowane są 2 lub 3 przerwy w zależności od przebiegu szkolenia i aktywności uczestników – szczegółowy plan warsztatów wraz z planowanymi przerwami otrzymają Państwo przed terminem warsztatów
- warsztaty będzie nagrywane i otrzymają Państwo dostęp do nagrania przez co najmniej 30 dni od zakończenia warsztatów
Tutaj możesz zakupić bilet na udział w 1. Module z Pakietu szkoleń i warsztatów dla Sprzedawców o aspektach prawnych prowadzenia sklepu internetowego i stacjonarnego – Prawna mapa drogowa Sprzedawcy przy najczęstszych problemach prawnych. Pełen pakiet szkoleń i warsztatów dla Sprzedawców obejmuje łącznie:
SZKOLENIE BAZOWE: Prawo w Sklepie – 6 godzinne kompleksowe szkolenie o aspektach prawnych prowadzenia sklepu internetowego is stacjonarnego + 4 MODUŁY SZCZEGÓŁOWE w formie szkolenia / warsztatów (każdy trwa 3-4 godziny)
Moduł 1: Prawna mapa drogowa Sprzedawcy przy najczęstszych problemach prawnych:
1) reklamacja towaru
2) zwrot towaru, w tym zwrot uszkodzonego towaru i obciążenie konsumenta kosztami
3) pomyłka w cenie sprzedanego towaru
4) uszkodzenie towaru w transporcie
5) nie odebranie przesyłki pobraniowej
Moduł 2: Wszystko o prawnej stronie sprzedaży B2B – reklamacje, odpowiedzialność, zawieranie umów, najczęstsze problemy prawne i zabezpieczenie interesów Sprzedawcy
Moduł 3: RODO w sklepie internetowym i stacjonarnym – dane osobowe i obowiązki Sprzedawcy z tym związane
Moduł 4: Moja firma to moja twierdza, czyli o prawnych aspektach zabezpieczenia sklepu i firmy przed nieuczciwą konkurencją, nieuczciwymi klientami i pracownikami – tutaj m.in.
1) jak zabezpieczyć swoją firmę i swój sklep
2) na co uważać w umowach z kontrahentami, pracownikami
3) jak chronić swoją markę i know how
4) kradzież zdjęć i opisów
5) jak usunąć bezprawną opinię
6) jak walczyć z nieuczciwą konkurencją
Proszę pamiętać, że warsztaty są prowadzone dla Państwa i mają odpowiadać przede wszystkim Państwa potrzebom – dlatego bardzo prosimy zadawać na bieżąco pytania dotyczące zakresu szkolenia korzystając z czatu – będziemy się starali na nie odpowiadać na bieżąco. Dodatkowo jeżeli mają już Państwo przygotowane pytania, to prosimy o ich przesłanie przed szkoleniem – postaramy się je także uwzględnić.
Podczas warsztatów wspólnie stworzymy prawną mapę drogową Sprzedawcy przy najczęstszych problemach prawnych (tylko praktyczne informacje i prawdziwe problemy):
- reklamacja towaru
- zwrot towaru, w tym zwrot uszkodzonego towaru i obciążenie konsumenta kosztami
- pomyłka w cenie sprzedanego towaru
- uszkodzenie towaru w transporcie
- nieodebrane przesyłki pobraniowe
Szkolenie będzie miało formę praktycznych warsztatów podczas których skupiamy się na 5 najczęstszych problemach prawnych Sprzedawców i tworzymy skuteczną mapę prawną, która pozwoli je rozwiązać. Uczestnicy dowiedzą się jak każdy z tych problemów rozbić na czynniki pierwsze, jak się zachować prawidłowo podczas całego procesu aby maksymalnie zmniejszyć koszty i uniknąć niepożądanych konsekwencji.
Możemy podczas warsztatów omówić także Państwa konkretne przypadki – w takim wypadku prosimy o ich przesłaniem przed terminem szkolenia lub ich omówienie podczas samego szkolenia.
Do wystawienia certyfikatu proszę o podanie imienia i nazwiska uczestnika/uczestników.
Gdyby po zakończonym szkoleniu pojawiły się jakieś dodatkowe pytania czy wątpliwości, to oczywiście jesteśmy do Państwa dyspozycji.