14 dni reklamacyjnych, czyli najważniejszy termin, o którym musi wiedzieć każdy sprzedawca

Nasi prawnicy przygotowali webinar, który ma na celu rozjaśnić frazę “14 dni reklamacyjnych”. Dowiedz się najważniejszych informacji i spraw żeby reklamacja przestała być dla ciebie problemem. Zwroty to nieodzowną część prowadzenia sklepu internetowego, zabezpiecz się i dowiedz się jakie są obustronne prawa. Każdy sprzedawca powinien wiedzieć podstawy prawne z zakresu reklamacji i zwrotów. Poznaj wszelkie terminy ostateczne, pisma i przebieg całego procesu.

W trakcie tego webinaru dowiesz między innymi:

1) ile masz czasu na ustosunkowanie się do reklamacji

2) jakie są konsekwencje nie zachowania 14 dni reklamacyjnych na odpowiedź

3) czy wystarczy, że w 14 dniu wyślesz odpowiedź dotyczącą reklamacji do swojego klienta

4) czy 14 dni to 14 dni kalendarzowych, czy roboczych

5) co oznacza ustosunkowanie się do reklamacji – czy wystarczy, samo NIE UZNAJĘ

Masz pytania do zagadnień poruszonych w trakcie webinaru?

W razie pytań prosimy o kontakt:

  • kontakt@prokonsumencki.pl
  • 61 847 55 18

Zajrzyj do innych naszych webinarów, poszerz swoją wiedzę i nie daj się zaskoczyć. Poruszamy wszystkie aspekty prawne, które mogą mieć wpływ na prowadzenie przedsiębiorstwa. Reagujemy na zapytania naszych klientów, dlatego tworzymy różne sposoby przyswajania wiedzy. Na naszej stronie znajdziesz wpisy blogowe, alerty, newsletter. Każdy inaczej przyswaja wiedzę, jednak spraw żeby prawo było po twojej stronie.

4.88 avg. rating (97% score) - 8 votes

Czy prowadzisz sklep internetowy?

 

Czy sprzedajesz produkty online lub na Allegro?

Zapisz się na newsletter prawny!

 

Otrzymasz bezpłatnie poradniki, porady prawne

i będziesz na bieżąco ze zmianami w prawie.

Dziękujemy :)