Zapoznaj się z naszą ofertą

Webinar – 14 dni reklamacyjnych, czyli najważniejszy termin, o którym musi wiedzieć każdy sprzedawca

Zapraszamy do obejrzenia webinaru od prawników Prokonsumencki.pl:

14 dni czyli najważniejszy termin reklamacyjny, o którym musi wiedzieć każdy sprzedawca

W trakcie tego webinaru dowiesz między innymi:

1) ile masz czasu na ustosunkowanie się do reklamacji

2) jakie są konsekwencje nie zachowania 14 dniowego terminu na odpowiedź na reklamację

3) czy wystarczy, że w 14 dniu wyślesz odpowiedź dotyczącą reklamacji do swojego klienta

4) czy 14 dni to 14 dni kalendarzowych, czy roboczych

5) co oznacza ustosunkowanie się do reklamacji – czy wystarczy, samo NIE UZNAJĘ


Masz pytania do zagadnień poruszonych w trakcie webinaru?

W razie pytań prosimy o kontakt:

  • kontakt@prokonsumencki.pl
  • 61 847 55 18
Webinar – 14 dni reklamacyjnych, czyli najważniejszy termin, o którym musi wiedzieć każdy sprzedawca
7 votes, 5.00 avg. rating (99% score)

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Czy zamierzasz otworzyć sklep internetowy albo już sprzedajesz online?

Zapisz się teraz na newsletter prawny

otrzymasz za darmo poradniki i porady prawne!

Będziesz na bieżąco ze zmianami prawa doty. sprzedaży internetowej i zabezpieczysz lepiej interesy swojej firmy.

Przeczytaj poprzedni wpis:
pismo z federacji konsumentów
Otrzymałeś pismo z Federacji Konsumentów – czy jest się czego bać?

Ostatnio jeden z naszych sprzedawców otrzymał dwa pisma od Federacji Konsumentów - jedno informowało o objęciem nadzorem procesu reklamacyjnego jednego...

Zamknij