Platforma szkoleniowa (roczny dostęp)
499,00 zł netto
Tutaj kupisz roczny dostęp do wszystkich prawnych szkoleń online dla Sprzedawców na Platformie Szkoleniowej Prawo w Sklepie dostarczanej przez najlepszych prawników i specjalistów Prokonsumencki.pl
95% uczestników poleca nasze szkolenia innym Sprzedawcom
Mając dostęp do platformy otrzymasz m.in.
- dostęp do ponad już 67 godzin nagrań szkoleń prawnych online dla Sprzedawców (nieograniczona ilość obejrzeń, obecnie dostępne m.in. 2 szkolenia ze zmian w prawie 2023, szkolenie bazowe, szkolenie z reklamacji i zwrotów, B2B, BDO, RODO oraz Marketing w Sklepie)
- na platformie są już dostępne 2 najnowsze szkolenia ze zmianami w prawie 2023 r.
- dostęp do wszystkich nowych nagrań szkoleń online i aktualizacji poprzednich bez dodatkowej opłaty
- dostęp do prezentacji i materiałów szkoleniowych oraz do wzorów pism i innych dokumentów, o których mowa podczas szkolenia
- i dużo więcej, bo platforma będzie intensywnie wzbogacana o przydatne treści i materiały
- możliwość konsultacji z prawnikiem na chacie
Platforma szkoleniowa PRAWO W SKLEPIE – szkolenia prawne online dla Sprzedwaców to 12 lat doświadczeń wsparcia prawnego dla ponad 8000 Sprzedawców w jednym miejscu, dostępne online od ręki, w dowolnym czasie i dla każdego Sprzedawcy oraz jego pracowników.
Szkolenia już teraz dostępne na platformie – to ponad 67 godzin przydatnej wiedzy dla Sprzedawców
95 % uczestników poleca nasze szkolenia innym Sprzedawcom
Platforma szkoleniowa to miejsce, gdzie Sprzedawca może w każdej chwili obejrzeć online dostępne szkolenia prawne, pobrać przydatne wzory pism oraz skonsultować swoją sprawę z prawnikiem. Kładziemy nacisk na przystępne przedstawienie tematu oraz praktyczne przykłady. Platforma jest dla Was, a nie odwrotnie.
Mając dostęp do platformy otrzymasz m.in.
- dostęp do ponad 67 godzin nagrań szkoleń prawnych online dla Sprzedawców (nieograniczona ilość obejrzeń, obecnie dostępne m.in. szkolenie bazowe, szkolenie z reklamacji i zwrotów, B2B, BDO, RODO oraz Marketing w Sklepie)
- na platformie są już dostępne dwa najnowsze szkolenia ze zmianami w prawie 2023 r. (zmiany w formie checklisty oraz zmiany w reklamacjach)
- dostęp do wszystkich nowych nagrań szkoleń online i aktualizacji poprzednich, które zostaną dodaną w czasie ważności Twojego dostępu do platformy (wszystkie aktualizacje i nowe nagrania szkoleń są dostępne bez dodatkowej opłaty)
- dostęp do prezentacji i materiałów szkoleniowych
- dostęp do wzorów pism i innych dokumentów, o których mowa podczas szkolenia
- możliwość konsultacji z prawnikiem na chacie
- i dużo więcej, bo platforma będzie intensywnie wzbogacana o przydatne treści i materiały.
Możesz zakupić od razu roczny dostęp do platformy albo testowo jednorazowy dostęp na 1 dzień - dostęp testowy nie pozwala na pobieranie plików (prezentacji, materiałów szkoleniowych). Dany sprzedawca może tylko jednokrotnie skorzystać z dostępu testowego. Jeżeli chcesz skorzystać z dostępu testowego, to skontaktuj się z nami na adres kontakt@prokonsumencki.pl
Wszelkie pytania prawne związane z tematyka szkoleń możesz omówić na bieżąco z naszym prawnikiem korzystając z czatu dostępnego po zalogowaniu się do platformy:
Przykładowe materiały dodatkowe udostepnione do naszych szkoleń (możliwość pobrania po wykupieniu pełnego dostępu do platformy):
Materiały do pobrania
- Prezentacja szkolenia (PDF) (kliknij i pobierz)
- Audyt przykładowego sklepu w formie checklisty (kliknij i pobierz)
- Poradnik – checklista zmian dla sklepów i serwisów 2023 (kliknij i pobierz)
- Wyciąg zmian do wdrożenia w przykładowym regulaminie sklepu od Prokonsumencki.pl (kliknij i pobierz)
- Ważne linki omawiane podczas szkolenia (kliknij i pobierz)
- BONUS! 83 pytania i odpowiedzi ze szkolenia dotyczącego reklamacji i zmian w prawie 2023 r. (kliknij i pobierz)
Materiały do pobrania
- Prezentacja szkolenia (PDF) (kliknij i pobierz)
- BONUS! 83 pytania i odpowiedzi dotyczące reklamacji 2022/2023 i innych zmian w prawie zadane przez Uczestników szkolenia z 23. listopada 2022 r. (kliknij i pobierz)
- Paczka z poradnikami i wzorami pism dla Sprzedawców (kliknij i pobierz) – znajdziesz tutaj między innymi:
- zestaw pism do potrącenia w przypadku nadmiernego zużycia zwracanego towaru
- oświadczenie dot. uchylenia się skutków błędu
- wezwanie do usunięcia bezprawnej opinii
- wezwanie do zapłaty
- wezwanie do zaprzestania kopiowania zdjęć
- wzór odpowiedzi na reklamację
- wzór formularza reklamacyjnego
- poradniki dla Sprzedawców
Materiały do pobrania
- Prezentacja szkolenia (PDF) (kliknij i pobierz)
- BONUS! Paczka materiałów dodatkowych, a w nim m.in. przykładowe szablony dokumetnacji oraz kalkulatory ułatwiające wyliczenie opłat związanych z BDO do
- wykorzystania w Twojej firmie (kliknij i pobierz) W paczce znajdziesz mięzy innymi:
- wzory ewidencji opakowań
- wzór ewidencji reklamówek
- wzór wniosku o pomoc de minimis
- wzór oświadczenia o braku obowiązku prowadzenia ewidencji odpadów
- kalkulator opłaty produktowej za opakowania za 2021 r.
- najważniejsze akty prawne
Szkolenia online dostępne już teraz na Platformie szkoleniowej
- SZKOLENIE PRAWO W SKLEPIE - Reklamacje, zwroty, obniżki cen, opinie i błędy w cenie – wszystko co musi wiedzieć Sprzedawca po zmianach w prawie
- SZKOLENIE CHECKLISTA ZMIAN W PRAWIE DLA SKLEPÓW I SERWISÓW 2023 - DYREKTYWA TOWAROWA | CYFROWA | OMNIBUS
- SZKOLENIE PRAWO W SKLEPIE | MODUŁ 1+ | PRAWNA MAPA DROGOWA - REKLAMACJA TOWARU PRZED I PO ZMIANACH 2022/2023
- SZKOLENIE PRAWO W SKLEPIE | MODUŁ 1 | PRAWNA MAPA DROGOWA – edycja 6, 5 NAJCZĘSTSZYCH PROBLEMÓW PRAWNYCH W SKLEPIE – REKLAMACJE, ZWROTY, NIEODEBRANE PRZESYŁKI POBRANIOWE, USZKODZENIA W TRANSPORCIE, POMYŁKA W CENIE TOWARU
- SZKOLENIE BDO 2022 DLA SPRZEDAWCÓW WSZYSTKO CO MUSISZ WIEDZIEĆ I ZROBIĆ W TEMACIE BDO PROWADZĄC SKLEP STACJONARNY LUB INTERNETOWY
- SZKOLENIE PRAWO W SKLEPIE | MODUŁ 1 | PRAWNA MAPA DROGOWA – edycja 5. + zmiany w prawie 2022
- SZKOLENIE PRAWO W SKLEPIE | MODUŁ 3 + | RODO I Marketing w sklepie internetowym i w firmie, a RODO i inne przepisy
- SZKOLENIE PRAWO W SKLEPIE | MODUŁ 3 | RODO I BEZPIECZEŃSTWO DANYCH W eSKLEPIE
- SZKOLENIE BDO 2020
- SZKOLENIE PRAWO W SKLEPIE | MODUŁ 2 | SPRZEDAŻ B2B
- SZKOLENIE PRAWO W SKLEPIE | MODUŁ 1 | PRAWNA MAPA DROGOWA – edycja 4 - zmiany w prawie 2021
- SZKOLENIE PRAWO W SKLEPIE | MODUŁ 1 | PRAWNA MAPA DROGOWA – edycja 3
- SZKOLENIE PRAWO W SKLEPIE | MODUŁ 1 | PRAWNA MAPA DROGOWA – edycja 2
- SZKOLENIE PRAWO W SKLEPIE | MODUŁ 1 | PRAWNA MAPA DROGOWA – edycja 1
- SZKOLENIE PRAWO W SKLEPIE | MODUŁ BAZOWY
Platforma dostępna jest pod adresem: http://szkolenia.prokonsumencki.pl/ - na tej stronie znajdziesz także pełne plany szkoleń.
Kliknij poniżej i obejrzyj fragment naszego szkolenia podstawowego dla sklepów:
Założeniem platformy jest stworzenie miejsca, gdzie Sprzedawca może w każdej chwili obejrzeć dostępne szkolenia prawne, pobrać przydatne wzory pism oraz skonsultować swoją sprawę z prawnikiem. Kładziemy nacisk na przystępne przedstawienie tematu oraz praktyczne przykłady. Szkolenie jest dla Was, a nie odwrotnie.
Wszystkie szkolenia są aktualne na dzień ich przeprowadzenia i będą one na bieżąco aktualizowane. Baza szkoleń będzie ciągle rozbudowywana o kolejne szkolenia i wzory pism przygotowane przez prawników Prokonsumencki.pl Zapraszamy do regularnego zaglądania na platformę. Nie limitujemy ilości oglądania danego szkolenia, jedynym ograniczeniem jest posiadanie ważnego dostępu do platformy.
Ważne! Otrzymany dostęp do platformy, nagrań i wszelkich innych materiałów możesz wykorzystać tylko w ramach swojej działalności gospodarczej (dla siebie i dla swoich pracowników) – nie udostępniaj go proszę osobom trzecim bez naszej zgody.
Zapraszamy do korzystania i dzielenia się z nami swoimi wrażeniami oraz pomysłami na kolejne szkolenia!
Zobacz jak platforma wygląda w środku:
Informacje dodatkowe
Wybierz czas trwania dostępu | 1 rok, 1 dzień testowy |
---|
Prokonsumencki jest jak najbardziej godny polecenia.
URITAM.
Sklep internetowy www.mensura.pl
Żadnych problemów, zawsze są pomocni.
Odpowiadają na każde zadane pytanie + dodatkowo ich szkolenia online również są świetną dawką dodatkowej wiedzy. Polecam serdecznie!
Gabriell
I to była najlepsza z możliwych decyzji. Regulamin napisany przez serwis daje mi poczucie profesjonalizmu i bezpieczeństwa, które tym samym ja mogę dać moim potencjalnym odbiorcom.
Współpraca z serwisem jest na najwyższym poziomie. Profesjonalnie, pomocnie i błyskawicznie.
Tym z Państwa,którzy zadają sobie pytanie czy warto podjąć współpracę z serwisem Prokonsumencki zdecydowanie odpowiem - Tak przez duże T.
Tamara Jarzembowska-Piasecka
Top Art Galeria Sztuki
Dziękujemy za szybką i sprawną pomoc!
Korzystaliśmy z usług firmy dwukrotnie, najpierw przy realizacji regulaminu sklepu internetowego i przygotowaniu pakietu wszystkich niezbędnych dokumentów a później przy całym procesie rejestracji i zastrzeżeniu znaku na terenie Unii Europejskiej.
Współpraca w obydwu przypadkach przebiegała znakomicie i pomimo tego, że wprowadzaliśmy pewne zmiany w umówionych wcześniej kwestiach nikt nie stwarzał problemu i cierpliwie nasze zmiany wprowadzał i służył poradą.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i z pewnością będziemy korzystać z nich w przyszłości.
Polecam każdemu współpracę z Prokonsumencki, ponieważ usługa którą zleciliśmy (regulamin, polityka prywatności) została wykonana profesjonalnie, terminowo i rzetelnie, zgodnie z obecnymi przepisami prawa. Na nasze wątpliwości i pytania otrzymywaliśmy za każdym razem wyczerpujące wyjaśnienie i podpowiedzi. Jakość usług adekwatna do ceny, profesjonalna firma, która indywidualnie podchodzi do każdego klienta.
Na bieżąco otrzymujemy wiadomości dotyczące najnowszych przepisów rejestru UOKiK.
Polecam z czystym sumieniem wszystkim, którzy otwierają sklep internetowy, żeby skorzystali z ofert Prokonsumencki.
Pozdrawiam
yammy collection
Opieka w pełnym zakresie przebiega bez zarzutu. W tematach trudnych, można liczyć na opiekę prawną na wysokim poziomie.
Profesjonalizm, szybkość działania, bez zbędnych pytań, dążą do powierzonego im zadania.
Zespół Hurtowni To-Ma
Alicja Żygadło, mafarta.pl
Obsługa od A do Z na najwyższym poziomie !
Łukasz Borowski
kuzniawedkarska
obuwierzeszow pl
Szybka , miła i przede wszystkim fachowa , profesjonalna
opieka prawna , fachowe wsparcie dla sklepów internetowych
Jestem bardzo zadowolony z pakietu dodatkowego wsparcia
(wzorów formularzy) .
Ogólnie polecam
Łukasz Kęsicki
naturitshop.eu
Jarek Geryń
DOGGO
Regulamin sklepu oraz polityka bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych - RODO opracowane przez serwis dają nam poczucie bezpieczeństwa, profesjonalizmu, które tym samym możemy dać naszym aktualnym i nowym klientom.
Tym z Państwa, którzy zadają sobie pytanie czy warto podjąć współpracę z serwisem Prokonsumencki.pl zdecydowanie odpowiadam, że Tak.
Pozdrawiam
Andrzej Drzewiński
Serdecznie Pozdrawiam www.autonablask.pl
Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
tel. 61 847 55 18
email: kontakt@prokonsumencki.pl