Zaznacz stronę

Tutaj pobierzesz bezpłatnie przydatne wzory pism przygotowane przez doświadczonych prawników od sprzedaży internetowej.

 

Jeśli masz pytania dotyczące pisma lub potrzebujesz konsultacji z prawnikiem, skontaktuj się z nami pod nr tel. 61 847 55 18 lub kontakt@prokonsumencki.pl.

Poniżej możesz też pobrać poszczególne pismo:

Przedsądowe wezwanie do zapłaty w przypadku nieodebrania przesyłki pobraniowej (wersja dla klienta konsumenta)

Wezwanie po jego uzupełnieniu możesz wysłać do klienta w przypadku nieodebrania przez niego przesyłki pobraniowej.

Wezwanie obejmuje poza niezapłaconą ceną towaru i kosztami dostawy w pierwszą stronę, także koszty przesyłki zwrotnej.

Przedsądowe wezwanie do zapłaty w przypadku nieodebrania przesyłki pobraniowej (wersja dla klienta przedsiębiorcy)

Wezwanie po jego uzupełnieniu możesz wysłać do klienta w przypadku nieodebrania przez niego przesyłki pobraniowej.

Wezwanie obejmuje poza niezapłaconą ceną towaru i kosztami dostawy w pierwszą stronę, także koszty przesyłki zwrotnej.

Odpowiedź sprzedawcy na reklamację towaru – dotyczy umów sprzedaży od 25 grudnia

Bezpłatny wzór pisma – odpowiedź Sprzedawcy na reklamację złożoną na podstawie Kodeksu cywilnego (dotyczy umów sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 r.).

Wzór oświadczenia po jego uzupełnieniu i podpisaniu przez sprzedawcę należy przesłać konsumentowi.

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży zawartej na odległość (np. w sklepie internetowym).

Wzór oświadczenia można zamieścić do pobrania na stronie sklepu internetowego. Po pobraniu konsument ma możliwość uzupełnienia wzoru pisma za pomocą zwykłego programu do czytania plików PDF – np. Acrobat Reader. Następnie wystarczy wydrukować, podpisać i wysłać do sprzedawcy.

Oświadczenie sprzedawcy o uchyleniu się od skutków oświadczenia woli złożonego pod wpływem błędu (pomyłka w cenie)

Wzór oświadczenia po jego uzupełnieniu i podpisaniu przez sprzedawcę należy przesłać tradycyjną pocztą konsumentowi – zgodnie z przepisami takie oświadczenie powinno być złożone w formie pisemnej.

Uprawnienie do uchylenia od skutków oświadczenia woli złożonego pod wpływem błędu wygasa z upływem roku od jego wykrycia.

Odpowiedź sprzedawcy na reklamację towaru – dotyczy umów sprzedaży przed 25 grudnia

Bezpłatny wzór pisma – odpowiedź Sprzedawcy na reklamację złożoną na podstawie ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 z późn. zm.).

Wzór oświadczenia po jego uzupełnieniu i podpisaniu przez sprzedawcę należy przesłać konsumentowi.

Wzór pisma reklamacyjnego z tytułu niezgodności towaru z umową

Wzór pisma reklamacyjnego można zamieścić do pobrania na stronie sklepu internetowego. Po pobraniu konsument ma możliwość uzupełnienia wzoru pisma za pomocą zwykłego programu do czytania plików PDF – np. Acrobat Reader. Następnie wystarczy wydrukować, podpisać i wysłać do sprzedawcy.

Wzór pisma dotyczy umów zawartych przed 25 grudnia 2014

Czy prowadzisz już sklep internetowy albo zamierzasz sprzedawać online?

Zapisz się na newsletter prawny

 

a otrzymasz bezpłatnie poradniki i porady prawne!

 

 

Będziesz na bieżąco ze zmianami prawa

dotyczącymi sprzedaży i zabezpieczysz swoje interesy: