Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zadać naszym prawnikom bezpłatne pytanie dotyczące Twojego sklepu internetowego.
0 głosów
72 wizyt
pytanie zadane w Zwrot towaru przez użytkownika
Firma kurierska uszkodziła w transporcie towar. Odbiorca przyjął towar bez zastrzeżeń, po czym po rozpakowaniu okazało się, ze przedmiot jest uszkodzony-pozaginany. Odbiorca wysłał protokół szkody, jednak nie wysłał zdjęć. Na mocy przepisów, odstąpił pisemnie od umowy domagając się zwrotu pieniędzy. Jakie obowiązują Nas-Nadawcę terminy? Chcemy się wstrzymać ze zwrotem gotówki do czasu otrzymania przedmiotu. Odbiorca chce, abyśmy odebrali uszkodzony przedmiot. W jakim terminie po otrzymaniu zwrotu powinniśmy oddać Kupującemu pieniądze?

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (23.9k)
Dzień dobry,

Jeżeli klient jest konsumentem, to Państwo odpowiadają wobec niego za uszkodzenia w transporcie. Klient mógł zatem odstąpić od umowy na podstawie przepisów o rękojmi. Natomiast klient ma obowiązek samodzielnie odesłać produkt do Państwa, na Państwa koszt. Po odesłaniu produktu, mogą Państwo zdecydować czy należy uwzględnić reklamację i w razie uwzględnienia zwrócić pieniądze.

Pozdrawiamy

326 pytań

331 odpowiedzi

56 komentarzy

674 sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.



Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...