Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zadać naszym prawnikom bezpłatne pytanie dotyczące Twojego sklepu internetowego.
0 głosów
23 wizyt
pytanie zadane w Reklamacja towaru przez użytkownika
Witam serdecznie,

Pan zakupił u nas okulary do pływania.

Otrzymał je w czwartek. Jak twierdzi w piątek otworzył i zobaczył, że są one porysowane (nówka sztuka nawet nie rozpakowywana u nas) sprawę jednak dopiero zgłosił w poniedziałek.

Wcześniej od piątku (gdy twierdzi, że otworzył paczkę) nie zgłosił żadnego zastrzeżenia. Żadnego maila lub telefonu. Podejrzewamy, że po prostu przez weekend sam doprowadził je do takiego stanu.

Chciałbym odpowiedzieć Panu odpowiednim pismem tak, żeby wszystko było zgodnie z procedurą reklamacyjną.

Czy mogę otrzymać wskazówkę?

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (23.6k)
Niestety klient nie ma żadnego obowiązku zgłaszania zastrzeżeń tego samego dnia, w którym otrzymał produkt. W takiej sytuacji istnieje domniemanie, że produkt został dostarczony do klienta już jako wadliwy. Można poprosić klienta o zwrot, zapoznać się z okularami i jeśli stwierdzi Pan, że reklamacja nie podlega uwzględnieniu, bo klient używał okularów i sam dokonał uszkodzeń (niestety to Pan musi wykazać, że produkt uszkodził klient) to poinformować klienta o tym fakcie.

320 pytań

324 odpowiedzi

55 komentarzy

653 sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.



Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...