Wsparcie prawne sprzedawcy

290,00 990,00  netto

Wsparcie prawne Sprzedawcy w problemach prawnych związanych z prowadzeniem sklepu internetowego lub stacjonarnego. Konsultacja i pomoc prawnika może dotyczyć – w zależności od Twoich potrzeb – w szczególności wsparcia przy zwrotach i reklamacjach, błędzie w cenie, windykacji należności m.in. z tytułu nieodebranych przesyłek lub niezapłaconych faktur, usuwania bezprawnych opinii i komentarzy, zwalczania kopiowania zdjęć i opisów oraz przygotowania odpowiedzi na pisma rzeczników praw konsumentów.

linia1

 

NAJWAŻNIEJSZE CECHY:

jedynie 82,5 zł netto miesięcznie za dostęp do doświadczonego prawnika  specjalizującego się w obsłudze sklepów internetowych
co miesiąc do wykorzystania godzina pracy prawnika na wsparcie prawne dostosowane do Twoich potrzeb – w ramach wykupionej usługi możesz skorzystać z różnych usług prawnika
po roku możesz przedłużyć wsparcie, zwiększyć pakiet lub zrezygnować  – Ty wiesz najlepiej, czego potrzebujesz i czy nasza usługa jest Ci potrzebna
osobisty i indywidualny kontakt z prawnikiem
możliwość zadawania bezpośrednich pytań i rozwiązywania konkretnych problemów prawnych
konsultacja udzielana w dogodny dla Ciebie sposób – telefonicznie, mailowo lub osobiście
przedmiotem konsultacji może być dowolny aspekt prawny prowadzenia sklepu internetowego, z wyłączeniem jednak aspektów księgowych i podatkowych

 

Opis

fot1Wsparcie prawne Sprzedawcy przeznaczone jest dla sprzedawców internetowych lub stacjonarnych i dotyczy problemów prawnych związanych z prowadzeniem sklepu.

Mając na uwadze nasze doświadczenie w rozliczeniach z Klientami oraz ich oczekiwania w zakresie ilości i rodzaju porad oraz budżetu, którym zazwyczaj dysponują na opiekę prawną, proponujemy nasze wsparcie prawne na następujących zasadach:

  • zakres wsparcia: wsparcie dotyczące pomocy prawnej w sprawach związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, w szczególności z prowadzeniem sprzedaży internetowej lub stacjonarnej, z wyłączeniem spraw księgowych i podatkowych.
  • okres wsparcia: od 3 do 12 miesięcy
  • ilość godzin pracy prawnika do wykorzystania: 1 godzina/miesiąc rozliczanych z dokładnością do 1/6 (jednej szóstej) części godziny.
  • pieczęć prewencyjna do umieszczenia na stronie, w stopkach maili oraz na fakturach i na pismach (“Wsparcie prawne zapewnia Prokonsumencki.pl“)
  • wsparcie obejmuje porady telefoniczne i mailowe
  • wsparcie możliwe jest także osobiście w naszym biurze w Poznaniu
  • wsparcie obejmuje windykację na etapie przedsądowym (wezwania elektroniczne i 1 wezwanie pisemne miesięcznie)
  • windykacja na etapie sądowym – na podstawie odrębnego zlecenia i ustalenia odrębnych warunków współpracy
  • w przypadku przekroczenia pierwszej godziny w danym miesiącu informujemy Klienta o tym i prosimy o zgodę na dalsze działania + szacujemy dodatkowy czas (w tym wypadku rozliczamy kolejne godziny w stawce 99 zł netto / godzina).

 

 

regulamin sklepu internetowegoDedykowany do obsługi danego zlecenia prawnik ustali z Tobą każdorazowo zakres zlecenia i oczekiwanych czynności oraz terminy wykonania.

Rozliczenie godzinowe ma tę zaletę, że w jego ramach możesz dowolnie korzystać z różnego rodzaju wsparcia prawnego, w zależności od swoich potrzeb w danym miesiącu.

 

 

 

 

 

W ramach jednej godziny czasu pracy prawnika możesz skorzystać przykładowo z następujących usług:

  • 3-5 porad telefonicznych lub mailowych dotyczących np. reklamacji i zwrotów albo
  • 1-2 pisma w sprawie np. reklamacji lub odpowiedzi do rzecznika praw konsumentów albo
  • 2-3 wezwania windykacyjne dotyczące np. nieodebranych przesyłek lub nieopłaconych faktur albo
  • 1-2 wezwania do usunięcia bezprawnych komentarzy lub kopiowania zdjęć i opisów albo
  • 1 sprawdzenie umowy z kontrahentem lub hurtownią albo
  • 1 prosty regulamin konkursu lub promocji albo
  • 1-3 pisma w przypadku błędu w cenie zamówienia

 

Podczas konsultacji masz możliwość zadawania pytań, przedstawiania konkretnych problemów oraz zagadnień. Zadaniem prawnika jest przedstawienie aktualnie obowiązującego stanu prawnego oraz przedstawienie możliwej propozycji rozwiązania danego problemu prawnego. Przykładowe problemy prawne, które mogą być omówione w czasie konsultacji to pomoc przy reklamacjach i zwrotach, sprawdzenie poprawności regulaminu, udzielenie porady na temat aspektów prawnych przeprowadzania promocji i konkursów w sklepie, czy też ochrony danych osobowych.

Konsultacja prawna jest udzielana w umówionym wspólnie terminie w wybrany przez Ciebie sposób – telefonicznie, mailowo lub osobiście w naszym biurze w Poznaniu.

Wsparcie prawnej nie obejmuje kwestii księgowych o podatkowych.

 

ikona_regulaminNasi prawnicy ciągle się doskonalą, a kontakt z blisko 4000 Sprzedawców internetowych pozwala im poznać najróżniejsze problemy prawne związane z prowadzeniem sklepu internetowego. Naszym celem jest znalezienie jak najlepszego rozwiązania dla naszych Klientów.

linia2fot9

Szukasz dopasowanych rozwiązań?

Jeżeli szukasz dopasowanych do swoich potrzeb rozwiązań, to skontaktuj się z nami.

Specjalizujemy się w prawie ecommerce i lubimy każde wyzwanie, dlatego możesz być pewny, że spróbujemy Ci pomóc. 

 

 

 

linia2

fot10Kim jesteśmy?

Jesteśmy zespołem prawników specjalizujących się w zagadnieniach prawa konsumenckiego, doradzając i pomagając w prowadzeniu sklepu internetowego zgodnie z prawem. Zajmujemy się również przygotowywaniem umów dla przedsiębiorców z branży e-handlu i IT.

Przez 4 lata działalności w obsłudze sklepów internetowych, pomogliśmy już ponad 4 000 klientom zabezpieczyć swoje interesy pod kątem prawnym. Sprawdzone sklepy mogą liczyć na nadanie certyfikatu „Sklep Prokonsumencki”, którym wyróżniamy rzetelnych i profesjonalnych sprzedawców internetowych.

Przed rozpoczęciem prac zawsze staramy się dobrze poznać potrzeby naszego Klienta, a w razie potrzeby doradzamy konieczność wprowadzenia zmian lub modyfikacji do przyjętego modelu prowadzenia sklepu, czy też serwisu.

Naszą dewizą jest dbałość o spokój i bezpieczeństwo naszych Klientów tak, aby mogli się oni skupić na prowadzeniu swojego biznesu.

 

 

 

linia2

Poznaj opinie sprzedawców internetowych o nas

 

opinia1Stwierdzamy, że wybór serwisu ProKonsumencki.pl był jak najbardziej trafny i przyczynił się do tego, że w sposób profesjonalny dbamy o prawa Konsumenta, co wpływa również na wizerunek naszej firmy. Rekomendujemy firmę Netlibre Sp. z o.o. jako solidnego partnera.

Wojciech Lipka, Sklep ArtColor

 

 

opinia2

W imieniu SmartMedia Sp. z o.o. mam przyjemność polecić usługi firmy Netlibre Sp. z o.o.o z siedzibą w Poznaniu właściciela marki „ProKonsumencki.pl”. (…) Zlecenie przygotowania regulaminu i polityki prywatności dla nowo otwieranego sklepu internetowego sklep.smartmedia.com.pl, powierzone ww. firmie, zostało wykonane terminowo i profesjonalnie. Firmę możemy polecić jako profesjonalnego i solidnego wykonawcę.

Bartosz Sobolewski, Sklep SmartMedia.com.pl

opinia3

Polecam serwis Prokonsumencki.pl jako profesjonalnego i rzetelnego partnera biznesowego. Nasza firma współpracowała z serwisem przy opracowywaniu regulaminu dla naszego sklepu internetowego. Współpraca przebiegła bez komplikacji i z zachowaniem najwyższego profesjonalizmowi. Dziękuję i polecam firmę jako godnego zaufania partnera biznesowego.

Roman Godek, Sklep Chantal

linia2

Nasi eksperci są regularnie cytowani w mediach

 

logo

 

Informacje dodatkowe

Okres wsparcia prawnika

12 miesięcy, 3 miesiące, 6 miesięcy

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter prawny dla Sprzedawców i otrzymaj poradnik

Przygotuj się do zmian przepisów od 2023 - ponad 35 stron treści od doświadczonych prawników dla Ciebie!

SUKCES - zapisałeś się!