Szkolenie online – Reklamacje, zwroty, obniżki cen, opinie i błędy w cenie – wszystko co musi wiedzieć Sprzedawca po zmianach w prawie

350,00 499,00  netto

Termin szkolenia: 21. lutego 2024 r.
(środa, w godzinach 10-15)

  • bilet obejmuje 1 szkolenie online 
  • szkolenie omawia zmiany w reklamacjach, zwrotach, obniżkach cen i opiniach obowiązujące od 1 stycznia 2023 r. 
  • dodatkowo powiemy jak radzić sobie z błędami w cenie, uszkodzeniami w transporcie oraz nieodebranymi przesyłkami pobraniowycmi
  • podczas szkolenia skupimy się na porównaniu obecnego trybu reklamacji i nowego (do umów zawartych przed wejściem zmian nadal stosujemy stare przepisy) oraz omówimy najważniejsze zmiany dotyczące zwrotu towaru (odstąpienia od umowy w terminie 14 dni)
  • szkolenie będzie prowadzone przez doświadczonego prawnika
  • każdy Uczestnik otrzyma certyfikat ukończenia szkolenia oraz paczkę materiałów dodatkowych
  • szkolenie będzie nagrywane i otrzymają Państwo dostęp do nagrania przez co najmniej 30 dni od zakończenia szkolenia

UWAGA: możesz kupić bilet z bonusem, czyli w pakiecie z rocznym dostępem do platformy szkoleniowej Prokonsumencki.pl – dzięki temu zyskasz dostęp do ponad 67 godzin nagrań szkoleń prawnych dla Sprzedawców oraz wszystkich kolejnych nagrań szkoleń dodanych w ciągu najbliższego roku (przy tej opcji oszczędzasz 350 zł netto – bilet na szkolenie jest w cenie dostępu do platformy)

 

Wybierz poniżej opcję oferty i kup bilet:

95% Uczestników naszych dotychczasowych szkoleń poleciłoby je innym Sprzedawcom + opinie po szkoleniu

 

 

Poniżej zamieszczamy przykładowe opinie Uczestników:

 

Dziękuję ślicznie. 

Materiały oraz szkolenia najwyższej jakości.
Widać, że przykładają się Państwo, aby szkolenia były dla nas, odbiorców atrakcyjne.
To co jest prezentowane na stronie w wersji darmowej również zrobiło na mnie bardzo dobre wrażenie, zbudowało zaufanie do Państwa jako rzetelnej, zaangażowanej firmy i w efekcie zaowocowało rekomendacją Państwa usług w naszej firmie.  Jeszcze raz dziękuję i zabieram się do dalszego zgłębiania tematu, bo widzę, że sporo dodatkowej wiedzy otrzymałam w pakiecie!

 

Prowadzący z dużą wiedzą. Otwarta forma (możliwość zadawania pytań). Dokładne i konkretne podsumowanie wszystkich podstawowych problemów, które napotykamy codziennie 🙂

 

Bardzo fajne szkolenie. Należy podkreślić wysoki poziom szkolenia za które dziękuję 😉

 

Wiedza przekazana w sposób bardzo przystępny i zrozumiały. Były odpowiedzi na pytania uczestników i wyjaśnione wszystkie nurtujące problemy.

 

Omawianie szczegółów na praktycznych przykładach. Możliwość zadawania pytań na bieżąco i możliwość otrzymać natychmiastową odpowiedź. Dostęp do materiałów po szkoleniu.

 

Szerokie omówienie problemów sprzedawców oraz konkretne odpowiedzi na pytania uczestników. Nagrywanie szkolenia również bardzo na plus, dzięki temu mam możliwość powrotu do niektórych zagadnień wraz z omówieniem przez prowadzącego.

 

O szkoleniu online – Reklamacje, zwroty, obniżki cen, opinie i błędy w cenie – wszystko co musi wiedzieć Sprzedawca po zmianach w prawie

 

 

Celem szkolenia jest dostarczenie Sprzedawcy kompleksowej wiedzy z zakresu ostatnich zmian w prawie wprowadzonych dyrektywą Omnibus, towarową i cyfrową oraz najczęstrzych problemów prawnych Sprzedawców. W szczególności omówimy takie ważne kwestie dla Sprzedawców jak:

 

1) reklamacje – omówienie zmian + mapa drogowa reklamacji

2) zwroty – omówienie zmian + mapa drogowa zwrotów

3) obniżki cen – jak prawidłowo obniżać ceny w sklepie, jak wyliczać obniżkę

4) opinie klientów – jak prawidłowo publikować i zbierać opinie klientów, jak je oznaczać

5) błędy w cenie – jak sobie radzić z błędami w cenie

6) uszkodzenia w transporcie – jak sobie radzić z uszkodzeniami w transporcie 

7) nieodebrane przesyłki pobraniowe – jak sobie radzić z nieodebranymi przesyłkami pobraniowymi

 

 

Podczas szkolenia omówimy i porównamy zmiany w przepisach dotyczące reklamacji i zwrotu towaru obowiązujące od 1 stycznia 2023 r. w stosunku do przepisów obowiązujących do 31 grudnia 2022 r. – należy bowiem pamiętać, że do umów zawartych do końca 2022 r. zastosowanie mają dotychczasowe przepisy.

Następnie na tej podstawie wspólnie stworzymy prawną mapę drogową Sprzedawcy przy reklamacji towaru w 2023 i 2022 roku (tylko praktyczne informacje i prawdziwe problemy). Dodatkowo omówimy tak ważne kwestie jak obniżki cen, opinie klientów oraz jak sobie radzić z uszkodzeniami w transporcie i nieodebranymi przesyłkami pobraniowymi.

 

Szkolenie uwzględnia zmiany w prawie obowiązujące od 1 stycznia 2023 r. – podczas szkolenia omówimy i porównamy dotychczasowe regulacje z nowymi (do dotychczasowych umów zastosowanie znajdą stare przepisy, a do nowych nowe). 

 

 

Plan szkolenia online 

 

 

Podczas szkolenia skupimy się przede wszystkim na praktycznym zastosowaniu przepisów – efektem ma być stworzenie prawnej mapy drogowej rozwiązania danego problemu prawnego, np. reklamacji, czy zwrotu. Tak aby Sprzedawca wiedział krok po kroku jak się prawidłowo zachować żeby możliwie zminimalizować koszty zwrotów i reklamacji oraz innych możliwych naruszeń przepisów. 

Plan szkolenia: 

  • podstawowe pojęcia (konsument, przedsiębiorca, przedsiębiorca na prawach konsumenta, reklamacja, gwarancja)
  • zmiany w prawie 2022/2023 w pigułce – dyrektywa towarowa, cyfrowa i omnibus
  • zmiany w reklamacjach 2022/2023 vs stan przed zmianami – wskazanie najważniejszych różnic i ich znaczenie
  • zmiany w zwrotach 2022/2023 vs stan przed zmianami – wskazanie najważniejszych różnic i ich znaczenie
  • etapy reklamacji – tworzymy mapę drogową reklamacji
  • podstawy reklamacji przed i po zmianach
  • ważne terminy reklamacyjne przed i po zmianach
  • przesłanki odpowiedzialności Sprzedawcy przed i po zmianach
  • możliwe żądania Kupującego przed i po zmianach
  • koszty reklamacji przed i po zmianach
  • reklamacja przedsiębiorcy przed i po zmianach
  • regres 
  • jak sformułować odpowiedź na reklamację 
  • etapy zwrotu towaru – tworzymy mapę drogową zwrotu towaru
  • najważniejsze aspekty zwrotu towaru (terminy, koszty, kto może odstąpić) 
  • praktyczne przykłady
  • jak sformułować odpowiedź na reklamację 
  • reklamacja szkody powstałej w transporcie
  • obniżki cen – jak prawidłowo obniżać ceny w sklepie, jak wyliczać obniżkę
  • opinie klientów – omówienie jak prawidłowo publikować i zbierać opinie klientów, jak je oznaczać
  • błędy w cenie – jak sobie radzić z błędami w cenie
  • nieodebrane przesyłki pobraniowe – jak sobie radzić z nieodebranymi przesyłkami pobraniowymi
  • pytania Uczestników 

 

 

Szkolenie będzie miało formę praktycznych warsztatów podczas których skupiamy się na reklamacji i zwrocie towaru i tworzymy skuteczną mapę prawną, która pozwoli skutecznie i bezpiecznie poradzić sobie z reklamacjami i zwrotami od strony prawnej.

 

 

Dowiesz się jakie są etapy reklamacji oraz zwrotu towaru i jak się zachować prawidłowo podczas całego procesu, aby maksymalnie zmniejszyć koszty i uniknąć niepożądanych konsekwencji.

 

Najważniejsze informacje przed szkoleniem webinarowym: 

 

 

  • bilet obejmuje 1 szkolenie online – Reklamacja i zwrot towaru przed i po zmianach 2022/2023
  • szkolenie online odbędzie się w dniu wskazanym wyżej w godzinach 10:00 – 15:00 (około 5 godzin szkoleniowych)
  • szkolenie uwzględnia zmiany w prawie od 1 stycznia 2023 r. 
  • przed rozpoczęciem warsztatów otrzymają Państwo na swój adres email link do platformy, na której prowadzone będą warsztaty – korzystamy z ClickMeeting
  • każdy uczestnik otrzyma certyfikat ukończenia szkolenia oraz paczkę materiałów dodatkowych
  • w czasie warsztatów zaplanowane są 2 lub 3 przerwy w zależności od przebiegu szkolenia i aktywności uczestników – szczegółowy plan warsztatów wraz z planowanymi przerwami otrzymają Państwo przed terminem warsztatów
  • warsztaty będzie nagrywane i otrzymają Państwo dostęp do nagrania przez co najmniej 30 dni od zakończenia warsztatów

 

Możemy podczas warsztatów omówić także Państwa konkretne przypadki – w takim wypadku prosimy o ich przesłaniem przed terminem szkolenia lub ich omówienie podczas samego szkolenia.

Gdyby po zakończonym szkoleniu pojawiły się jakieś dodatkowe pytania czy wątpliwości, to oczywiście jesteśmy do Państwa dyspozycji.

Obejrzyj fragment naszego szkolenia podstawowego (30 minut):

 

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter prawny dla Sprzedawców i otrzymaj poradnik

Przygotuj się do zmian przepisów od 2023 - ponad 35 stron treści od doświadczonych prawników dla Ciebie!

SUKCES - zapisałeś się!