Szkolenie online – Prawna mapa drogowa Sprzedawcy
350,00 zł – 499,00 zł netto
Termin szkolenia: 21. września 2022 r.
(środa, w godzinach 10-15)
- bilet obejmuje 1 szkolenie online – Prawna mapa drogowa Sprzedawcy przy najczęstszych problemach prawnych (reklamacje, zwroty, błąd w cenie towaru, uszkodzenie w transporcie, nieodebrana przesyłka pobraniowa)
- szkolenie uwzględnia zmiany w prawie planowane w 2022 r. (rękojmia, gwrancja, treści cyfrowe)
- szkolenie będzie prowadzone przez doświadczonego radcę prawnego
- każdy uczestnik otrzyma certyfikat ukończenia szkolenia oraz paczkę materiałów dodatkowych
- szkolenie będzie nagrywane i otrzymają Państwo dostęp do nagrania przez co najmniej 30 dni od zakończenia szkolenia
UWAGA: możesz kupić bilet z bonusem, czyli w pakiecie z rocznym dostępem do platformy szkoleniowej Prokonsumencki.p– dzięki temu zyskasz dostęp do ponad 47 godzin nagrań szkoleń prawnych dla Sprzedawców oraz wszystkich kolejnych nagrań szkoleń dodanych w ciągu najbliższego roku (przy tej opcji oszczędzasz 350 zł netto – bilet na szkolenie jest w cenie dostępu do platformy)
Wybierz poniżej opcję oferty i kup bilet:
100% Uczestników naszych dotychczasowych szkoleń poleciłoby je innym Sprzedawcom + opinie po szkoleniu
Poniżej zamieszczamy przykładowe opinie Uczestników:
Dziękuję ślicznie.
Materiały oraz szkolenia najwyższej jakości.Widać, że przykładają się Państwo, aby szkolenia były dla nas, odbiorców atrakcyjne.To co jest prezentowane na stronie w wersji darmowej również zrobiło na mnie bardzo dobre wrażenie, zbudowało zaufanie do Państwa jako rzetelnej, zaangażowanej firmy i w efekcie zaowocowało rekomendacją Państwa usług w naszej firmie. Jeszcze raz dziękuję i zabieram się do dalszego zgłębiania tematu, bo widzę, że sporo dodatkowej wiedzy otrzymałam w pakiecie!
Prowadzący z dużą wiedzą. Otwarta forma (możliwość zadawania pytań). Dokładne i konkretne podsumowanie wszystkich podstawowych problemów, które napotykamy codziennie 🙂
Bardzo fajne szkolenie. Należy podkreślić wysoki poziom szkolenia za które dziękuję 😉
Wiedza przekazana w sposób bardzo przystępny i zrozumiały. Były odpowiedzi na pytania uczestników i wyjaśnione wszystkie nurtujące problemy.
Omawianie szczegółów na praktycznych przykładach. Możliwość zadawania pytań na bieżąco i możliwość otrzymać natychmiastową odpowiedź. Dostęp do materiałów po szkoleniu.
Szerokie omówienie problemów sprzedawców oraz konkretne odpowiedzi na pytania uczestników. Nagrywanie szkolenia również bardzo na plus, dzięki temu mam możliwość powrotu do niektórych zagadnień wraz z omówieniem przez prowadzącego.
Plan szkolenia – Prawna mapa drogowa przy najczęstszych problemach prawnych sprzedawców
+ zmiany przepisów 2022 dotyczące reklamacji i treści cyfrowych
Podczas szkolenia wspólnie stworzymy prawną mapę drogową Sprzedawcy przy najczęstszych problemach prawnych (tylko praktyczne informacje i prawdziwe problemy):
- szkolenia uwzględnia zmiany w prawie w 2022 r. – rękojmia, gwarancja, treści cyfrowe – podczas szkolenia porównamy obecne regulacje z nowymi (do dotychczasowych umów zastosowanie znajdą stare przepisy, a do nowych nowe)
- reklamacja towaru – wszystko co musisz wiedzieć o reklamacji klienta, jak się zachować, terminy reklamacyjne, odpowiedź na reklamację
- zwrot towaru, w tym zwrot uszkodzonego towaru i obciążenie konsumenta kosztami – czy i jak można zminimalizować koszty zwrotów
- pomyłka w cenie sprzedanego towaru
- uszkodzenie towaru w transporcie
- nieodebrane przesyłki pobraniowe
Szkolenie będzie miało formę praktycznych warsztatów podczas których skupiamy się na 5 najczęstszych problemach prawnych Sprzedawców i tworzymy skuteczną mapę prawną, która pozwoli je rozwiązać (reklamacja towaru, zwrot towaru, w tym używanego, pomyłka w cenie, uszkodzenie towaru w transporcie, nieodebrane przesyłki pobraniowe). Dowiesz się jak każdy z tych problemów rozbić na czynniki pierwsze, jak się zachować prawidłowo podczas całego procesu aby maksymalnie zmniejszyć koszty i uniknąć niepożądanych konsekwencji.
Najważniejsze informacje przed szkoleniem webinarowym:
- bilet obejmuje 1 szkolenie online – Prawna mapa drogowa Sprzedawcy przy najczęstszych problemach prawnych
- warsztaty odbędą się w dniu wskazanym wyżej w godzinach 10:00 – 15:00 (około 5 godzin szkoleniowych)
- szkolenie uwzględnia planowane zmiany w prawie od 2022 r.
- przed rozpoczęciem warsztatów otrzymają Państwo na swój adres email link do platformy, na której prowadzone będą warsztaty – korzystamy z ClickMeeting
- warsztaty będą prowadzone przez doświadczonego radcę prawnego Dawida Bugajskiego (https://kancelariabugajski.pl/radca-prawny-dawid-bugajski-poznan/), który wsparciem Sprzedawców internetowych zajmuje się już od ponad 10 lat i sprawuje opiekę merytoryczną nad serwisem Prokonsumencki.pl
- każdy uczestnik otrzyma certyfikat ukończenia szkolenia oraz paczkę materiałów dodatkowych
- w czasie warsztatów zaplanowane są 2 lub 3 przerwy w zależności od przebiegu szkolenia i aktywności uczestników – szczegółowy plan warsztatów wraz z planowanymi przerwami otrzymają Państwo przed terminem warsztatów
- warsztaty będzie nagrywane i otrzymają Państwo dostęp do nagrania przez co najmniej 30 dni od zakończenia warsztatów
Warsztaty są prowadzone dla Państwa i mają odpowiadać przede wszystkim Państwa potrzebom – dlatego bardzo prosimy zadawać na bieżąco pytania dotyczące zakresu szkolenia korzystając z czatu – będziemy się starali na nie odpowiadać na bieżąco. Dodatkowo jeżeli mają już Państwo przygotowane pytania, to prosimy o ich przesłanie przed szkoleniem – postaramy się je także uwzględnić.
Podczas warsztatów wspólnie stworzymy prawną mapę drogową Sprzedawcy przy najczęstszych problemach prawnych (tylko praktyczne informacje i prawdziwe problemy):
- reklamacja towaru
- zwrot towaru, w tym zwrot uszkodzonego towaru i obciążenie konsumenta kosztami
- pomyłka w cenie sprzedanego towaru
- uszkodzenie towaru w transporcie
- nieodebrane przesyłki pobraniowe
Szkolenie będzie miało formę praktycznych warsztatów podczas których skupiamy się na 5 najczęstszych problemach prawnych Sprzedawców i tworzymy skuteczną mapę prawną, która pozwoli je rozwiązać. Uczestnicy dowiedzą się jak każdy z tych problemów rozbić na czynniki pierwsze, jak się zachować prawidłowo podczas całego procesu aby maksymalnie zmniejszyć koszty i uniknąć niepożądanych konsekwencji.
Możemy podczas warsztatów omówić także Państwa konkretne przypadki – w takim wypadku prosimy o ich przesłaniem przed terminem szkolenia lub ich omówienie podczas samego szkolenia.
Gdyby po zakończonym szkoleniu pojawiły się jakieś dodatkowe pytania czy wątpliwości, to oczywiście jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Obejrzyj fragment naszego szkolenia podstawowego (30 minut):