Regulamin sklepu internetowego i polityka prywatności zgodne z RODO

580,00  netto

Nasz bestseller wśród Sprzedawców Internetowych! Już ponad 8 000 sklepów internetowych korzysta z regulaminów przygotowanych przez naszych prawników. 

W pakiecie razem z regulaminem otrzymasz m.in. politykę prywatności i cookies zgodne z RODO, bezpośredni kontakt z prawnikiem, wsparcie prawne przy zwrotach i reklamacjach oraz certyfikat „Sklep Prokonsumencki”. Całość przygotowana indywidualnie przez naszych doświadczonych prawników i dostosowana do Twoich potrzeb.

linia1

 

NAJWAŻNIEJSZE CECHY:

bezpieczny i zgodny z RODO regulamin oraz polityka prywatności przygotowane indywidualnie przez prawnika wraz z certyfikatem „Sklep Prokonsumencki”
regulamin jest przygotowywany przez doświadczonych prawników – mamy ponad 8000 zadowolonych Klientów
roczny monitoring regulaminu pod kątem klauzul niedozwolonych
roczna aktualizacja regulaminu pod kątem zmian w prawie
ponosimy odpowiedzialność za regulamin
wsparcie prawne przy zwrotach i reklamacjach przez rok (1 porada prawna udzielana indywidualnie przez prawnika
poradnik dotyczący zmian na stronie sklepu internetowego (zgodnie z nową ustawą o prawach konsumenta) oraz przykładowe treści i pisma do zakładek na stronę sklepu

Opis

fot1ikona_regulaminProdukt skierowany jest do sprzedawców internetowych chcących dostosować swój sklep internetowy do wymogów stawianych przez RODO.

 

Dopasowany regulamin sklepu internetowego to najlepsze rozwiązanie dla Sprzedawcy Internetowego. Przygotowany przez nas pakiet zapewnia Sprzedawcom spokojne i bezpieczne prowadzenia sklepu internetowego. Powstał on na bazie naszych doświadczeń – obsłużyliśmy już ponad 8000 Sprzedawców. Podchodzimy do tematu regulaminu indywidualnie i chcemy abyś zamawiając u nas regulamin miał poczucie, że oddajesz swój sklep w dobre ręce. 

 

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowym opisem pakietu oraz jego zakupu – w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować – jesteśmy do Twojej dyspozycji. 

 

Pakiet regulaminu i polityki prywatności został dostosowany już do wymogów RODO. Dostosowanie sklepu internetowego oraz polityki prywatności do RODO nie jest łatwe, ale jest jak najbardziej możliwe. Konieczne jest przede wszystkim dokładnie zbadanie celów i zakresu przetwarzanych danych. Następnie na tej podstawie możliwe jest rozpoczęcie opracowywania polityki prywatności. Część wymaganych informacji z RODO pokrywa się z dotychczas obowiazującymi przepisami, jednak zostały one dość mocno rozbudwane i wymagają większego uszczegółowienia. Cel jest jasny – osoba, której dane dotyczą powinna mieć jak najwięcej informacji, o tym komu powierza swoje dane oraz co się z nimi później dzieje. Nasi prawnicy pomogą Ci spełnić wymogi stawiane przez RODO.

 

ikona_regulaminPrzy tworzeniu regulaminu kładziemy szczególny nacisk na zabezpieczenie interesów Sprzedawcy, dlatego w regulaminie znajdziesz m.in. dedykowany punkt dotyczący sprzedaży przedsiębiorcom (B2B). Dzięki temu możemy lepiej zabezpieczyć Twoje interesy. Poza tym dbamy aby regulamin był zgodny z przepisami i nie narażał Cię niepotrzebnie na sankcje ze strony Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.   

 

linia2

 Co otrzymasz kupując dopasowany regulamin sklepu internetowego? 

Znamy potrzeby Sprzedawców i dlatego proponujemy kompleksowe rozwiązania. Zamawiając dopasowany regulamin otrzymujesz pakiet dokumentów oraz usług, które umożliwią Ci proste i szybkie, a przede wszystkim zgodne z prawem rozpoczęcie sprzedaży.

Pakiet obejmuje:

dopasowany i indywidaulnie przygotowany regulamin sklepu internetowego, dostosowany zarówno do sprzedaży konsumentom (B2C), jak i przedsiębiorcom (B2B) wraz z polityką prywatności i polityką cookies dostosowaną do RODO oraz doradztwem prawnika w czasie przygotowywania dokumentów

Każdy regulamin jest przygotowywany indywidualnie przez prawnika. Przygotowanie regulaminu poprzez uzyskanie szczegółowych informacji na podstawie przesłanej tabeli. Następnie prawnik sprawdza stronę sklepu – zakłada testowe konto oraz składa testowe zamówienie, a następnie na tej podstawie przygotowuje dopasowany regulamin.  W takcie tworzenia regulaminu masz bezpośredni kontakt z prawnikiem, który odpowie na wszelkie Twoje wątpliwości i pytania. Regulamin jest przygotowywany dla jednego sklepu i możesz z niego korzystać w tym sklepie bez ograniczeń czasowych.

roczny monitoring regulaminu pod kątem nowych klauzul niedozwolonych z rejestru UOKiK (Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów), który zabezpiecza przed nowymi wpisami uznawanymi za niedozwolone

Monitoring ma na celu zabezpieczyć Cię przed ryzykiem stosowania klauzul niedozwolonych z rejestru UOKiK. Taki zarzut ze strony UOKiK może być podstawą do nałożenia kary finansowej, dlatego nie warto ryzykować.

audyt procesu zakupowego (sprawdzenie maili sprzedażowych otrzymywanych przez klienta po złożeniu zamówienia oraz strony po złożeniu zamówienia pod kątem zgodności z regulaminem wraz z ewentualnymi uwagami do wdrożenia)

Audyt procesu zakupowego obejmuje złożenie testowego zamówienia oraz sprawdzenie maili sprzedażowych otrzymywanych przez klienta po złożeniu tego zamówienia. W trakcie składania testowego zamówienia sprawdzamy również ścieżkę zamówienia pod kątem zgodności z regulaminem wraz z uwagami do wdrożenia – tutaj powstają częste błędy i nieporozumienia z klientami, dlatego sprawdzamy również ten etap.

roczny certyfikat dbałości o prawa konsumenta o nazwie „Sklep Prokonsumencki” dla sklepu, który wzbudzi większe zaufanie wśród konsumentów i potwierdzi legalność regulaminu

W cenie regulamin otrzymasz nieodpłatnie prawo do posługiwania się certyfikatem dbałości o prawa konsumenta Sklep Prokonsumencki dla swojego sklepu przez okres 1 roku. Warunkiem korzystania z certyfikatu jest zobowiązanie się sprzedawcy do przestrzegania 100 kryteriów Sklepu Prokonsumenckiego. Certyfikat wzbudzi większe zaufanie wśród konsumentów i potwierdzi legalność regulaminu. Certyfikat ten jest wydawany przez serwis Prokonsumencki.pl.

dodatkowe objaśnienia i zalecenia do regulaminu i polityki prywatności 

Razem z regulaminem otrzymasz przystępny komentarz do przygotowanych przez nas dokumentów ułatwiający korzystanie z nich. Pamiętaj, że w razie wątpliwości lub pytań, zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji.

przykładowe treści na stronę sklepu internetowego dotyczące reklamacji towaru na podstawie ustawy (treści te można zamieścić np. w zakładce “Reklamacje” na stronie sklepu, treści dostosowane są do nowych i starych przepisów)

Przykładowe treści na stronę sklepu internetowego dotyczące reklamacji towaru na podstawie ustawy (treści te można zamieścić np. w zakładce “Reklamacja towaru” na stronie sklepu, treści dostosowane są do nowych i starych przepisów). Dodatkowo otrzymasz także treści dotyczące prawa odstąpienia od umowy – możesz je zamieścić np. w zakładce „Odstąpienie od umowy / zwrot towaru”.

wzór pisma odstąpienia od umowy oraz pisma reklamacyjnego z tytułu niezgodności towaru z umową, wzór pouczenia o odstąpieniu od umowy zgodny z nową ustawą o prawach konsumenta

Aby ułatwić Ci prowadzenie działalności przygotowaliśmy także pakiet wzorów pism przydatnych w prowadzeniu sklepu internetowego. Znajdziesz tutaj między innymi wzór pisma reklamacyjnego z tytułu rękojmi, wzór formularza odstąpienia od umowy oraz wzór pouczenia o prawie odstąpienia od umowy. Brak poinformowania konsumenta o prawie odstąpienia od umowy może skutkować wydłużeniem terminy na odstąpienie od umowy nawet do 12 miesięcy.

poradnik dotyczący obowiązków informacyjnych na stronie sklepu (zgodnie z nową ustawą o prawach konsumenta) 

Wraz z regulaminem otrzymasz Poradnik – obowiązki informacyjne na stronie sklepu internetowego zgodnie z nową ustawą o prawach konsumenta. W poradniku wskazujemy proponowane miejsce i sposób podania informacji. Nowa ustawa obowiązuje już jakiś czas, ale warto jeszcze raz sprawdzić swój sklep internetowy.

 

GWARANCJA BEZPIECZEŃSTWA

ikona_regulamin2Jesteśmy pewni jakości naszych usług, dlatego poza naszą standardową odpowiedzialnością wynikającą z regulaminu świadczenia usług, gwarantujemy zwrot 300% ceny regulaminu, gdyby w napisanym przez nas regulaminie pojawił się zapis uznany następnie w okresie monitoringu za klauzulę niedozwoloną przez Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. W razie sporu z Urzędem lub danym kupującym możemy Ci także zapewnić profesjonalne wsparcie kancelarii prawnej. 

 

NASZE DOŚWIADCZENIE

ikona_poradnikSpecjalizujemy się w tworzeniu regulaminów dla sklepów i serwisów internetowych. Mamy w tym ogromne doświadczenie – od roku 2012 sporządziliśmy około 8000 regulaminów oraz udzieliliśmy nie zliczoną liczbę porad. Pod poniższym linkiem możemy pochwalić się wieloma referencjami naszych zadowolonych klientów: opinie naszych Klientów. Dołącz do nich!

 

 

CZAS REALIZACJI ZLECENIA

ikona_monitoringCenimy sobie Twój czas. Standardowy czas realizacji zlecenia to ok. 5 – 7 dni roboczych. Czas realizacji jest zależny również od szybkości przepływu informacji między nami, gdyż przed przygotowaniem wersji końcowej wymieniamy zazwyczaj 1-2 wersje robocze i prosimy o ustosunkowanie się do naszych pytań i komentarzy. Jeżeli zależy Ci na szybszej realizacji zlecenia, to skontaktuj się z nami i z pewnością znajdziemy rozwiązanie. Pozostałe usługi jak monitoring, aktualizacja oraz wsparcie prawne realizujemy na bieżąco w trakcie wykupionej opieki.

 

 

POSTAW NA PROFESJONALIZM

ikona_wzor_politykiSkorzystaj z doświadczeń naszych prawników i uniknij błędów popełnianych przez innych Sprzedawców Internetowych. Aby bezpiecznie prowadzić sprzedaż przez Internet i zminimalizować zbędne ryzyka oraz koszty, powinieneś posiadać profesjonalnie przygotowany regulamin. Skup się na sprzedaży, my zajmiemy się resztą.

 

 

fot2

ikona_regulaminSPRZEDAWAJ LEGALNIE

Nasz regulamin może zostać wykorzystany w jednym sklepie internetowym, dla którego przygotowujemy dokumenty. Jeśli masz ich więcej skontaktuj się z nami, a przyznamy Ci zniżkę na kolejne pakiety.

Nasz pakiet jest przewidziany dla standardowego sklepu internetowego, to jest takiego, w którym to Ty jesteś sprzedawcą dla klientów końcowych oraz sprzedajesz rzeczy ruchome (np. obuwie). Jeżeli prowadzisz bardziej skomplikowany sklep, na przykład sprzedajesz usługi lub treści cyfrowe (licencje, programy komputerowe), to skontaktuj się z nami i przygotujemy dla Ciebie dopasowaną ofertę. W tym wypadku skorzystanie z dopasowanej usługi prawnika będzie lepszym rozwiązaniem i pozwoli lepiej zabezpieczyć Twoje interesy.

linia2

 

 

Co zyskasz korzystając z usług naszych prawników?

fot3Spokój, bezpieczeństwo i doradztwo prawnika.

Jesteśmy jednym z liderów zajmujących się profesjonalnym przygotowywaniem regulaminów dla sklepów internetowych. Współpracujemy między innymi z największą platformą sklepową w Polsce – Shoper.  Możesz przeczytać także opinię naszych zadowolonych klientów oraz nasze ostatnie artykuły i wypowiedzi w mediach.

Jesteśmy zespołem wykwalifikowanych prawników specjalizujących się w sporządzaniu regulaminów sklepów i serwisów internetowych. Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie i zapewniamy naszym Klientom bezpośredni kontakt z prawnikiem.

Naszą dewizą jest dbałość o spokój i bezpieczeństwo naszych Klientów tak aby mogli się oni skupić na prowadzeniu swojego biznesu. Przed rozpoczęciem prac zawsze staramy się dobrze poznać potrzeby naszego Klienta, a w razie potrzeby doradzamy konieczność wprowadzenia zmian lub modyfikacji do przyjętego modelu prowadzenia sklepu, czy też serwisu.

linia2

 

 

Czy regulamin sklepu internetowego jest niezbędny? 

Tak, posiadanie regulaminu w sklepie internetowym jest niezbędne.

Każdy kto prowadzi sklep internetowy musi posiadać regulamin sklepu internetowego określający zasady korzystania ze sklepu oraz ustalający warunki sprzedaży. Sprzedawcy muszą bowiem spełnić wymogi informacyjne wobec konsumentów. Większość niezbędnych kwestii można zawrzeć właśnie w regulaminie sklepu. Jest to korzystne rozwiązanie, ponieważ klient będzie miał łatwy dostęp do wszystkich informacji, a sprzedawca w razie chęci zmian również będzie miał ułatwione zadanie. Pozostałe informacje sprzedawca może podać w opisie konkretnego produktu oraz ewentualnie w zakładkach informacyjnych.

Posiadanie przejrzystego i zgodnego z prawem regulaminu jest wyrazem dbałości o prawa klientów. Jednak Sprzedawca, który nie ma takiego dokumentu działa także na własną szkodę. Nieprawidłowości w regulaminie oraz posiadanie klauzul niedozwolonych może skutkować karą finansową nakładaną przez Prezesa UOKiK za stosowanie klauzul niedozwolonych lub praktyki naruszającej zbiorowe interesy konsumentów.

Nie bez znaczenia jest także wyraźne opisanie praw i obowiązków konsumentów – w szczególności kosztów związanych z korzystaniem przez konsumenta z prawa odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. Braki informacyjne w tym zakresie mogą spowodować, że to sprzedawca będzie obowiązany ponieść wszelkie koszty związane z skorzystaniem przez konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, w tym także koszty przesyłki zwrotnej.

Właśnie dlatego istotne jest nie tylko samo posiadanie regulaminu sklepu internetowego, ale także odpowiednie jego przygotowanie. Błędy mogą bowiem sporo kosztować.

linia2

Czy opłata za regulamin sklepu internetowego jest jednorazowa?

fot5Tak, przygotowany i zatwierdzony przez naszych prawników regulamin staje się Twoją własnością i nie ma ograniczeń czasowych w korzystaniu z niego w Twoim sklepie internetowym. Podane opłaty są opłatami jednorazowymi.

Jak pewnie jednak zauważyłeś w pakiecie z regulaminem otrzymujesz także opiekę prawną – dodatkowe czasowe usługi, takie jak roczny monitoring pod kątem klauzul niedozwolonych, roczne wsparcie przy reklamacjach i zwrotach oraz roczny certyfikat Sklep Prokonsumencki. Ich celem jest dbanie o poprawność regulaminu z uwagi między innymi na nowe klauzule niedozwolone.

Te usługi dodatkowe są ważne jedynie przez rok i w ich przypadku masz możliwość ich odnowienia o kolejny rok wraz z dodatkową weryfikacją regulaminu pod kątem jego aktualności i poprawności. Oczywiście po roku sam decydujesz, czy chcesz odnowić te usługi na kolejny rok.

linia2

Czy regulamin sklepu na pewno jest zgodny z prawem?

Tak, o to dbają nasi prawnicy. Aby regulamin sklepu był zgodny z prawem musi zawierać wymagane prawem informacje i nie może zawierać klauzul niedozwolonych. Przygotowujemy dokumenty w taki sposób aby była dla Ciebie bezpieczne. Nasz regulamin został już dostosowany do wymogów RODO i razem z polityką prywatności umożliwia Ci spełnienie wymaganych prawem obowiązków informacyjnych.

fot6Prowadzimy między innymi serwisu specjalizujące się w prawie konsumenckim: KlauzuleNiedozwolone.pl oraz Prokonsumencki.pl. Pozwoliły nam one na zdobycie wiedzy i doświadczenia z zakresu przepisów prawa konsumenckiego. Pierwszy z wymienionych serwisów specjalizuje się w wyszukiwaniu klauzul niedozwolonych, zaś drugi – zapewnia obsługę sklepu internetowego pod kątem prawnym.

Roczny monitoring regulaminu ma na celu ochronę właścicieli sklepów internetowych przed aktualizacjami listy klauzul niedozwolonych przez Prezesa UOKiK, który regularnie poszerza ten rejestr.

Nie musisz obawiać się, że po roku zostawimy Cię samego. Jeśli wciąż będziesz potrzebował naszego monitoringu wystarczy, że skontaktujesz się z nami, Przedłużymy ochronę i przyznamy Ci korzystną zniżkę wynikającą z dotychczasowej współpracy.

REGULAMIN SKLEPU SPORZĄDZAMY NA PODSTAWIE NASTĘPUJĄCYCH PRZEPISÓW PRAWA:

  • kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
  • ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
  • ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. Nr 101, poz. 926 ze zm.
  • ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
  • rozporządzenie RODO (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych))

linia2

Dlaczego warto dbać o prawa konsumenta?

Planując prowadzenie sklepu internetowego już od samego początku warto zadbać o prawa konsumenta. Będąc sprzedawcą nie unikniesz zapewne zwrotów i reklamacji składanych przez kupujących. Ważne aby być dobrze przygotowanym na każdą sytuację i podejmować decyzję zgodnie z przepisami prawa.

Ustawa o prawach konsumenta nakłada na sprzedawców szereg obowiązków, których spełnienie jest konieczne do legalnego prowadzenia sprzedaży internetowej. Ich efektem jest z jednej strony należyta dbałość o prawa konsumenta, a z drugiej jak najlepsze zabezpieczenie interesów Sprzedawcy.

Braki informacyjne wiążą się z ryzykiem naruszenia zbiorowych interesów konsumentów, co z kolei może się wiązać z ryzykiem nałożenia przez UOKiK kary finansowej w wysokości aż 10 % przychodów danego Sprzedawcy za poprzedni rok rozliczeniowy.

Z podobnym ryzykiem wiąże się stosowanie klauzul niedozwolonych. Nie warto dla pozornej korzyści zamieszczać w regulaminie zapisy, które następnie mogą być uznane za niedozwolone. Oczywiście na ile to możliwe, to należy dbać o własne interesy – trzeba to jednak robić z głową i w zgodzie z przepisami.

linia2

 

Czy regulamin uwzględnia także sprzedaż B2B?

Tak, przygotowany przez nas regulamin jest dostosowany zarówno do sprzedaży konsumentom, jak i przedsiębiorcom. Jesteśmy przygotowani na różne opcje sprzedaży, dlatego nasz wzór regulaminu uwzględnia także sprzedaż na rzecz przedsiębiorców.

fot7

Jest w nim zawarty specjalny punkt dotyczący tego typu transakcji. Zapisy te pozwalają zmniejszyć ryzyko tak prowadzonej sprzedaży poprzez np. ograniczenie odpowiedzialności i możliwość wyłączenia rękojmi. Wyróżnienie tej części regulaminu powoduje, że jest ona czytelna zarówno dla sprzedawcy, jak i dla kupującego.

Oczywiście jeżeli chcesz ograniczyć sprzedaż tylko do konsumentów albo tylko do przedsiębiorców, to nie ma takiego problemu – przygotujemy regulamin dostosowany do Twoich potrzeb.

linia2

Czy ponosicie odpowiedzialność za regulamin, a jeżeli tak to jaki jest jej zakres?

fot8Tak, jesteśmy pewni jakości naszych usług, dlatego też za wykonaną przez nas usługę ponosimy wobec Ciebie odpowiedzialność.

W przypadku wszystkich usług ponosimy odpowiedzialność, bez względu na jej podstawę prawną, do wysokości zapłaconego lub należnego nam wynagrodzenia za daną usługę. W przypadku usługi regulaminu sklepu internetowego nasza odpowiedzialność zostaje dodatkowo zwiększona do trzykrotności zapłaconego lub należnego nam wynagrodzenia za regulamin sklepu internetowego.

Aby Cie dodatkowo uspokoić, możemy Cię zapewnić, że nasi Klienci nie mieli dotychczas żadnych nieprzyjemności i nie ponieśli żadnych negatywnych konsekwencji finansowych z przygotowywanymi przez nas regulaminami. Codziennie dokładamy starań aby taka sytuacja nigdy nie miała miejsca.

Nasza odpowiedzialność jest wyraźnie uregulowana w zawieranej między nami umowie. Ponosimy odpowiedzialność za typowe i rzeczywiście poniesione przez Ciebie szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy, z wyłączeniem utraconych korzyści..

linia2

Nadal masz pytania lub wątpliwości?

Specjalizujemy się w przygotowaniu regulaminów i lubimy każde wyzwanie, dlatego możesz być pewny, że spróbujemy Ci pomóc. 

Skontaktuj się z nami:

tel: 61 847 55 18
mail: kontakt@prokonsumencki.pl

linia2

Kim jesteśmy?

fot10Jesteśmy zespołem prawników specjalizujących się w zagadnieniach prawa konsumenckiego, doradzając i pomagając w prowadzeniu sklepu internetowego zgodnie z prawem. Zajmujemy się również przygotowywaniem umów dla przedsiębiorców z branży e-handlu i IT.

Przez 4 lata działalności w obsłudze sklepów internetowych, pomogliśmy już ponad 4 000 klientom zabezpieczyć swoje interesy pod kątem prawnym. Sprawdzone sklepy mogą liczyć na nadanie certyfikatu „Sklep Prokonsumencki”, którym wyróżniamy rzetelnych i profesjonalnych sprzedawców internetowych.

Przed rozpoczęciem prac zawsze staramy się dobrze poznać potrzeby naszego Klienta, a w razie potrzeby doradzamy konieczność wprowadzenia zmian lub modyfikacji do przyjętego modelu prowadzenia sklepu, czy też serwisu.

Naszą dewizą jest dbałość o spokój i bezpieczeństwo naszych Klientów tak, aby mogli się oni skupić na prowadzeniu swojego biznesu.

linia2

Poznaj opinie sprzedawców internetowych o nas

 

opinia1Stwierdzamy, że wybór serwisu ProKonsumencki.pl był jak najbardziej trafny i przyczynił się do tego, że w sposób profesjonalny dbamy o prawa Konsumenta, co wpływa również na wizerunek naszej firmy. Rekomendujemy firmę Netlibre Sp. z o.o. jako solidnego partnera.

Wojciech Lipka, Sklep ArtColor

 opinia2W imieniu SmartMedia Sp. z o.o. mam przyjemność polecić usługi firmy Netlibre Sp. z o.o.o z siedzibą w Poznaniu właściciela marki „ProKonsumencki.pl”. (…) Zlecenie przygotowania regulaminu i polityki prywatności dla nowo otwieranego sklepu internetowego sklep.smartmedia.com.pl, powierzone ww. firmie, zostało wykonane terminowo i profesjonalnie. Firmę możemy polecić jako profesjonalnego i solidnego wykonawcę.

Bartosz Sobolewski, Sklep SmartMedia.com.pl

 opinia3Polecam serwis Prokonsumencki.pl jako profesjonalnego i rzetelnego partnera biznesowego. Nasza firma współpracowała z serwisem przy opracowywaniu regulaminu dla naszego sklepu internetowego. Współpraca przebiegła bez komplikacji i z zachowaniem najwyższego profesjonalizmowi. Dziękuję i polecam firmę jako godnego zaufania partnera biznesowego.


Roman Godek, Sklep Chantal

 

Kliknij poniżej w obrazki, aby przeczytaj referencje przedsiębiorców, którzy współpracują z nami od kilku lat

 

linia2

Nasi prawnicy są regularnie cytowani w ogólnopolskich mediach

 

logo

Kliknij poniżej w galerię, aby przeczytać niektóre artykuły w gazetach

Może spodoba się również…

Newsletter prawny dla Sprzedawców

Dowiesz się pierwszy o ważnych zmianach w prawie i otrzymasz specjalne zaproszenia na nasze webinary z prawnikiem!

SUKCES - zapisałeś się!

Zamów rozmowę tel.
*
*
Napisz maila
*
*
*