Zaznacz stronę

Zapraszamy do obejrzenia webinaru od prawników Prokonsumencki.pl:

Jak sobie radzić z nieodebranymi przesyłkami pobraniowymi w sklepie internetowym?

W trakcie webinaru dowiesz między innymi:

  1. Czy mimo braku odebrania przesyłki możesz domagać się zapłaty ceny i poniesionych kosztów dostawy
  2. Jak zminimalizować koszty i ryzyko nie odebrania przesyłki pobraniowej
  3. Dowiedz się, czy musisz w ogóle udostępniać w swoim sklepie płatność za pobraniem
  4. Możliwe dodatkowe zabezpieczenia w przypadku sprzedaży B2B
  5. Czy musisz odbierać przesyłki pobraniowe wysłane do Ciebie w ramach np. zwrotów, czy reklamacji

Masz pytania do zagadnień poruszonych w trakcie webinaru?

W razie pytań prosimy o kontakt:

  • kontakt@prokonsumencki.pl
  • 61 847 55 18
5.00 avg. rating (99% score) - 7 votes

Czy zamierzasz otworzyć sklep internetowy albo już sprzedajesz online?

Zapisz się teraz na newsletter prawny

otrzymasz za darmo poradniki i porady prawne!

Będziesz na bieżąco ze zmianami prawa doty. sprzedaży internetowej i zabezpieczysz lepiej interesy swojej firmy.

Przeczytaj poprzedni wpis:
regulamin sprzedazy na allegro
Co po stronie “O mnie” – czyli jak legalnie prowadzić sprzedaż na Allegro od 23 maja 2016

Allegro poinformowało, że z dniem 23 maja usunięta zostanie strona "O mnie" i tym samym wszystkie treści tam zawarte. Dla wielu...

Zamknij