Zapoznaj się z naszą ofertą

Webinar – Jak sobie radzić z nieodebranymi przesyłkami pobraniowymi w sklepie internetowym?

Zapraszamy do obejrzenia webinaru od prawników Prokonsumencki.pl:

Jak sobie radzić z nieodebranymi przesyłkami pobraniowymi w sklepie internetowym?

W trakcie webinaru dowiesz między innymi:

  1. Czy mimo braku odebrania przesyłki możesz domagać się zapłaty ceny i poniesionych kosztów dostawy
  2. Jak zminimalizować koszty i ryzyko nie odebrania przesyłki pobraniowej
  3. Dowiedz się, czy musisz w ogóle udostępniać w swoim sklepie płatność za pobraniem
  4. Możliwe dodatkowe zabezpieczenia w przypadku sprzedaży B2B
  5. Czy musisz odbierać przesyłki pobraniowe wysłane do Ciebie w ramach np. zwrotów, czy reklamacji

Masz pytania do zagadnień poruszonych w trakcie webinaru?

W razie pytań prosimy o kontakt:

  • kontakt@prokonsumencki.pl
  • 61 847 55 18
Webinar – Jak sobie radzić z nieodebranymi przesyłkami pobraniowymi w sklepie internetowym?
7 votes, 5.00 avg. rating (99% score)

1 Komentarz

  1. dzień dobry,
    prawdą (w praktyce) jest, że takiego “klienta” chcemy się pozbyć i najchętniej -po prostu- rozwiązać umowę. Ja miałam tylko jeden taki przypadek . Oczywiście, pomimo prób- zero kontaktu z klientem i ten fakt uznałam za rozwiązanie umowy. Mam regulamin w RR ale TAM tylko formularz odstąpienia dedykowany “pod” klienta i prawdę mówiąc nie wpadłam na to, że ja też mogę wysłać odstąpienie.
    Uzbrojona w wiedzę od Państwa, muszę stworzyć wzór własnego odstąpienia.

    Odpowiedz

Trackbacks/Pingbacks

  1. 8 pytań od sprzedawców - reklamacje, zwrot towaru, obowiązki prawne sprzedawcy - Regulamin sklepu internetowego wolny od klauzul niedozwolonych | Blog ekspercki Prokonsumencki.pl - […] https://prokonsumencki.pl/blog/webinar-nieodebranie-przesylki-za-pobraniem-konsekwencje/ http://centrumsprzedawcy.pl/sklep/prawo-dla-sklepu/wzor-pisma-przedsadowe-wezwanie-do-zaplaty-wersja-dla-konsumenta/ http://centrumsprzedawcy.pl/sklep/prawo-dla-sklepu/wzor-pisma-przedsadowe-wezwanie-do-zaplaty-wersja-dla-przedsiebiorcy/ http://prawoecommerce.pl/wszystko-o-przesylkach-w-sklepie-internetowym-czyli-kto-ponosi-odpowiedzialnosc-za-zgubiona-lub-zniszczona-przesylke-oraz-kto-ponosi-koszty-nieodebranej-przesylki-przez-klienta/ https://prokonsumencki.pl/blog/co-zrobic-gdy-klient-nie-odbiera-przesylki-pobraniowej/ Co do pozostałych kosztów to można się ich domagać na podstawie ogólnych zasad odszkodowawczych.…

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Czy zamierzasz otworzyć sklep internetowy albo już sprzedajesz online?

Zapisz się teraz na newsletter prawny

otrzymasz za darmo poradniki i porady prawne!

Będziesz na bieżąco ze zmianami prawa doty. sprzedaży internetowej i zabezpieczysz lepiej interesy swojej firmy.

Przeczytaj poprzedni wpis:
regulamin sprzedazy na allegro
Co po stronie “O mnie” – czyli jak legalnie prowadzić sprzedaż na Allegro od 23 maja 2016

Allegro poinformowało, że z dniem 23 maja usunięta zostanie strona "O mnie" i tym samym wszystkie treści tam zawarte. Dla wielu...

Zamknij