Szkolenie online – moduł 2: wszystko o prawnej stronie sprzedaży B2B
249,00 zł netto
Termin nieustalony
od godz. 10 do 14
- bilet obejmuje MODUŁ 2 : WSZYSTKO O PRAWNEJ STRONIE SPRZEDAŻY B2B
- szkolenie będzie prowadzone przez doświadczonego radcę prawnego
- szkolenie będzie nagrywane i otrzymają Państwo dostęp do nagrania przez co najmniej 7 dni od zakończenia szkolenia
Dodaj do koszyka i kup bilet:
Brak w magazynie
Najważniejsze informacje przed szkoleniem online (webinar):
-
- bilet obejmuje udział w szkoleniu online - MODUŁ 2 | WSZYSTKO O PRAWNEJ STRONIE SPRZEDAŻY B2B
- jest to drugi moduł z naszego Pakietu szkoleń i warsztatów dla Sprzedawców o aspektach prawnych prowadzenia sklepu internetowego i stacjonarnego
- każdy uczestnik otrzyma certyfikat
- warsztaty odbędą się w dniu wskazanym wyżej w godzinach 10:00 - 14:00
- podczas szkolenia mają Państwo nieograniczoną możliwość zadawania pytań związanych z tematem szkolenia
- przed rozpoczęciem warsztatów otrzymają Państwo na swój adres email link do platformy, na której prowadzone będą warsztaty - korzystamy z ClickMeeting
- szkolenie będzie prowadzone przez doświadczonego radcę prawnego Dawida Bugajskiego (https://kancelariabugajski.pl/radca-prawny-dawid-bugajski-poznan/), który wsparciem Sprzedawców internetowych zajmuje się już od ponad 8 lat i sprawuje opiekę merytoryczną nad serwisem Prokonsumencki.pl
- w czasie warsztatów zaplanowane są 2 lub 3 przerwy w zależności od przebiegu szkolenia i aktywności uczestników - szczegółowy plan warsztatów wraz z planowanymi przerwami otrzymają Państwo przed terminem warsztatów
- szkolenie będzie nagrywane i otrzymają Państwo dostęp do nagrania przez co najmniej 7 dni od zakończenia warsztatów
Tutaj możesz zakupić udział w 2. Module z Pakietu szkoleń i warsztatów dla Sprzedawców o aspektach prawnych prowadzenia sklepu internetowego i stacjonarnego - MODUŁ 2 | WSZYSTKO O PRAWNEJ STRONIE SPRZEDAŻY B2B podczas którego omówione zostaną następujące kwestie:
- B2B - co to właściwie oznacza, jak rozróżnić konsumenta od firmy
- Dlaczego warto sprzedawać B2B z prawnego punktu widzenia
- Zawarcie umowy B2B - duża swoboda, ale i obowiązki (mail, telefon, sklep, osobiście, umowy, OWS, regulaminy)
- Jakie zapisy warto mieć w umowie, OWS lub regulaminie sprzedaży (dot. rękojmi, odpowiedzialności, ryzyk transportowych, kary umowne dot. nieodebranych przesyłek pobraniowych itd.)
- Reklamacja B2B, rękojmia, a gwarancja, wyłączenie lub ograniczenie rękojmi
- Czy wyłączenie rękojmi oznacza wyłączenie odpowiedzialności
- Regres
- Czy zwrot towaru przez firmę jest możliwy
- Umowne prawo odstąpienia od umowy zastrzeżone dla Sprzedawcy, a nie Klienta (tutaj także błąd w cenie)
- Organy kontroli w przypadku B2B - rola UOKiK, Inspekcji Handlowej, Rzecznika Praw Konsumenta itd.
- Nieuczciwa konkurencja, ograniczanie dostępu do rynku
- Czy sprawa sądowa to koniec świata? Jak się do niej przygotować, ostatnie zmiany w przepisach postępowania cywilnego
- 40 Euro za każdą niezapłaconą fakturę, czy to możliwe
- Rejestracja domeny, a rejestracja znaku towarowego
- Prawa autorskie do zdjęć, opisów itd.
- NDA, zakaz konkurencji
- Dane osobowe - umowy powierzenia, firma też ma dane osobowe
- Dropshipping, czyli kto jest kim i jakie ma obowiązki w stosunku do klienta końcowego (reklamacje, zwroty)
To szkolenie to jeden z modułów naszych szkoleń dla sprzedawców.
Wszystkie moduły szkoleniowe:
- Moduł 1: Prawna mapa drogowa Sprzedawcy przy najczęstszych problemach prawnych:
- Moduł 2: Wszystko o prawnej stronie sprzedaży B2B - reklamacje, odpowiedzialność, zawieranie umów, najczęstsze problemy prawne i zabezpieczenie interesów Sprzedawcy:
- Moduł 3: RODO w sklepie internetowym i stacjonarnym - dane osobowe i obowiązki Sprzedawcy z tym związane
- Moduł 4: Moja firma to moja twierdza, czyli o prawnych aspektach zabezpieczenia sklepu i firmy przed nieuczciwą konkurencją, nieuczciwymi klientami i pracownikami.