Karta gwarancyjna – wzór

250,00  netto

linia1

 

Główne cechy wzoru pisma:

wzór zgodny z przepisami aktualnymi w chwili jego sporządzenia – stan prawny na 13 lutego 2024 r.
dostosowanie do sytuacji udzielania gwarancji na produkt fizyczny;
pliki w dwóch formatach: docx oraz PDF;
umożliwia przygotowanie profesjonalnej karty gwarancyjnej, która może zostać przekazana kupującemu wraz z produktem;
zawiera komentarze objaśniające poszczególne zapisy.

 

Wzór karty gwarancyjnej, po jego uzupełnieniu, należy przekazać kupującemu wraz z produktem.

W razie pytań lub chęci przygotowania indywidualnie dopasowanej karty gwarancyjnej prosimy o kontakt z naszymi prawnikami – kontakt@prokonsumencki.pl

Opis

fot1

Wzór karty gwarancyjnej dla sprzedawców internetowych

Specjalnie dla sprzedawców internetowych przygotowaliśmy wzór karty gwarancyjnej, która może zostać przekazana kupującemu wraz z produktem. Gwarancja jest odrębnym uprawnieniem jak rękojmia i jej udzielenie jest zależne od woli sprzedawcy.

Niniejsza karta gwarancyjna znajdzie zastosowanie do większości produktów, na które sprzedawca internetowy zdecyduje się udzielić dodatkowej gwarancji.

Wzór karty gwarancyjnej, po jego uzupełnieniu powinien zostać przekazany kupującemu wraz z produktem.

 

WERSJA 2.0 z 13 LUTEGO 2024 

 

Gwarancja i karta gwarancyjna

Gwarancja to zupełnie inna instytucja jak rękojmia. Rękojmia regulowana jest przepisami kodeksu cywilnego, których w żaden sposób nie można zmieniać ani modyfikować. Gwarancja z kolei może nieco inaczej regulować obowiązki i uprawnienia kupującego, wprowadzając tym samym pewne zapisy, które będą dla sprzedawcy bardziej korzystne jak zasady rękojmi. W kodeksie cywilnym znajdziemy co prawda regulację dotyczącą gwarancji przy sprzedaży – jest to jednak tzw. gwarancja kodeksowa. Przepisy nie zabraniają udzielania gwarancji różniących się od tej kodeksowej – np. czasem jej trwania, czy innymi uprawnieniami kupującego.

Aby można było mówić, że dany produkt jest objęty gwarancją koniecznie jest wydania klientowi dokumentu gwarancyjnego np. karty gwarancyjnej. W przypadku braku takiego dokumentu produkt objęty będzie jedynie ustawową rękojmią.

Co do zasady, w karcie gwarancyjnej sprzedawca może ograniczyć swoją odpowiedzialność w stosunku do odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jednakże należy pamiętać, że karta gwarancyjna także jest traktowana jako wzorzec umowy, a zatem należy mieć na uwadze, aby nie zawierała zapisów niedozwolonych.

ikona_regulaminNasi prawnicy ciągle się doskonalą, a kontakt z blisko 4000 Sprzedawców internetowych pozwala im poznać najróżniejsze problemy prawne związane z prowadzeniem sklepu internetowego. Naszym celem jest znalezienie jak najlepszego rozwiązania dla naszych Klientów.

linia2fot9

Szukasz dopasowanych rozwiązań?

Jeżeli szukasz dopasowanych do swoich potrzeb rozwiązań, to skontaktuj się z nami.

Specjalizujemy się w prawie ecommerce i lubimy każde wyzwanie, dlatego możesz być pewny, że spróbujemy Ci pomóc. 

 

 

 

linia2

fot10Kim jesteśmy?

Jesteśmy zespołem prawników specjalizujących się w zagadnieniach prawa konsumenckiego, doradzając i pomagając w prowadzeniu sklepu internetowego zgodnie z prawem. Zajmujemy się również przygotowywaniem umów dla przedsiębiorców z branży e-handlu i IT.

Przez 4 lata działalności w obsłudze sklepów internetowych, pomogliśmy już ponad 4 000 klientom zabezpieczyć swoje interesy pod kątem prawnym. Sprawdzone sklepy mogą liczyć na nadanie certyfikatu „Sklep Prokonsumencki”, którym wyróżniamy rzetelnych i profesjonalnych sprzedawców internetowych.

Przed rozpoczęciem prac zawsze staramy się dobrze poznać potrzeby naszego Klienta, a w razie potrzeby doradzamy konieczność wprowadzenia zmian lub modyfikacji do przyjętego modelu prowadzenia sklepu, czy też serwisu.

Naszą dewizą jest dbałość o spokój i bezpieczeństwo naszych Klientów tak, aby mogli się oni skupić na prowadzeniu swojego biznesu.

 

 

 

linia2

Poznaj opinie sprzedawców internetowych o nas

 

opinia1Stwierdzamy, że wybór serwisu ProKonsumencki.pl był jak najbardziej trafny i przyczynił się do tego, że w sposób profesjonalny dbamy o prawa Konsumenta, co wpływa również na wizerunek naszej firmy. Rekomendujemy firmę Netlibre Sp. z o.o. jako solidnego partnera.

Wojciech Lipka, Sklep ArtColor

 

 

opinia2

W imieniu SmartMedia Sp. z o.o. mam przyjemność polecić usługi firmy Netlibre Sp. z o.o.o z siedzibą w Poznaniu właściciela marki „ProKonsumencki.pl”. (…) Zlecenie przygotowania regulaminu i polityki prywatności dla nowo otwieranego sklepu internetowego sklep.smartmedia.com.pl, powierzone ww. firmie, zostało wykonane terminowo i profesjonalnie. Firmę możemy polecić jako profesjonalnego i solidnego wykonawcę.

Bartosz Sobolewski, Sklep SmartMedia.com.pl

opinia3

Polecam serwis Prokonsumencki.pl jako profesjonalnego i rzetelnego partnera biznesowego. Nasza firma współpracowała z serwisem przy opracowywaniu regulaminu dla naszego sklepu internetowego. Współpraca przebiegła bez komplikacji i z zachowaniem najwyższego profesjonalizmowi. Dziękuję i polecam firmę jako godnego zaufania partnera biznesowego.

Roman Godek, Sklep Chantal

linia2

Nasi eksperci są regularnie cytowani w mediach

 

logo

 


Newsletter prawny dla Sprzedawców

Dowiesz się pierwszy o ważnych zmianach w prawie i otrzymasz specjalne zaproszenia na nasze webinary z prawnikiem!

SUKCES - zapisałeś się!

Zamów rozmowę tel.
*
*
Napisz maila
*
*
*