Zaznacz stronę
Webinar – Jak sobie radzić z nieodebranymi przesyłkami pobraniowymi w sklepie internetowym?

Webinar – Jak sobie radzić z nieodebranymi przesyłkami pobraniowymi w sklepie internetowym?

Zapraszamy do obejrzenia webinaru od prawników Prokonsumencki.pl:

Jak sobie radzić z nieodebranymi przesyłkami pobraniowymi w sklepie internetowym?

W trakcie webinaru dowiesz między innymi:

  1. Czy mimo braku odebrania przesyłki możesz domagać się zapłaty ceny i poniesionych kosztów dostawy
  2. Jak zminimalizować koszty i ryzyko nie odebrania przesyłki pobraniowej
  3. Dowiedz się, czy musisz w ogóle udostępniać w swoim sklepie płatność za pobraniem
  4. Możliwe dodatkowe zabezpieczenia w przypadku sprzedaży B2B
  5. Czy musisz odbierać przesyłki pobraniowe wysłane do Ciebie w ramach np. zwrotów, czy reklamacji

Masz pytania do zagadnień poruszonych w trakcie webinaru?

W razie pytań prosimy o kontakt:

  • kontakt@prokonsumencki.pl
  • 61 847 55 18
Czytaj dalej wpis
Co zrobić, gdy klient sklepu internetowego nie odbiera przesyłki pobraniowej? Sprzedawco, masz prawo domagać się odszkodowania

Co zrobić, gdy klient sklepu internetowego nie odbiera przesyłki pobraniowej? Sprzedawco, masz prawo domagać się odszkodowania

Niniejszy wpis powstał w odpowiedzi na pytanie naszego sprzedawcy – Pana Macieja prowadzącego sklep internetowy. Pytanie dotyczyło zwrotu przesyłki pobraniowej ze względu na jej nieodebranie przez klienta. Dodajmy, że klient nie podał żadnego powodu odebrania przesyłki, nie skontaktował się także uprzednio ze sprzedawcą i nie poinformował go, że nie odbierze przesyłki. W efekcie towar wrócił do sprzedawcy, a sprzedawcy musi ponieść koszty przesyłki w obie strony. 

Zachęcamy dodatkowo do zapoznania się z szerokim komentarzem jednego z naszych prawników na temat problemów z przesyłkami pobraniowymi i tego, jak Sprzedawca może sobie z tym skutecznie radzić:

Sprzedawca pyta

Prawnik Prokonsumencki.pl odpowiada

Panie Macieju zagadnienie to jest dość skomplikowane i nie ma tutaj prostej odpowiedzi.

Na wstępie zakładam, że zgodnie z regulaminem sklepu internetowego umowa sprzedaży została zawarta (skoro towar został wysłany, to umowa powinna być wcześniej zawarta). Oznacza to przede wszystkim, że umowa sprzedaży jest ważna i wiąże obie strony. Pan jako sprzedawca zobowiązuje się przenieść na kupującego własność rzeczy i wydać mu rzecz, a kupujący zobowiązuje się rzecz odebrać i zapłacić sprzedawcy cenę.… Czytaj dalej wpis

Czy prowadzisz sklep internetowy?

 

Czy sprzedajesz produkty online lub na Allegro?

Zapisz się na newsletter prawny!

 

Otrzymasz bezpłatnie poradniki, porady prawne

i będziesz na bieżąco ze zmianami w prawie.

Dziękujemy :)

 

Sprawdź teraz swoją skrzynkę email

(również folder - spam)

 

 

Wysłaliśmy Tobie 3 bonusy:

1) voucher na bezpłatną 10 minutową konsultację prawną

2) kupon 100 zł na nasze usługi prawnika

2) profesjonalne wzory pism dla sprzedawcy

Szukasz pomocy

przy zwrocie lub reklamacji?

 

Kliknij i dołącz do naszej grupy wsparcia na Facebooku!