Zapraszamy do obejrzenia webinaru od prawników Prokonsumencki.pl:
Jak sobie radzić z nieodebranymi przesyłkami pobraniowymi w sklepie internetowym?
W trakcie webinaru dowiesz między innymi:
- Czy mimo braku odebrania przesyłki możesz domagać się zapłaty ceny i poniesionych kosztów dostawy
- Jak zminimalizować koszty i ryzyko nie odebrania przesyłki pobraniowej
- Dowiedz się, czy musisz w ogóle udostępniać w swoim sklepie płatność za pobraniem
- Możliwe dodatkowe zabezpieczenia w przypadku sprzedaży B2B
- Czy musisz odbierać przesyłki pobraniowe wysłane do Ciebie w ramach np. zwrotów, czy reklamacji
Masz pytania do zagadnień poruszonych w trakcie webinaru?
W razie pytań prosimy o kontakt:
- kontakt@prokonsumencki.pl
- 61 847 55 18
dzień dobry,
prawdą (w praktyce) jest, że takiego „klienta” chcemy się pozbyć i najchętniej -po prostu- rozwiązać umowę. Ja miałam tylko jeden taki przypadek . Oczywiście, pomimo prób- zero kontaktu z klientem i ten fakt uznałam za rozwiązanie umowy. Mam regulamin w RR ale TAM tylko formularz odstąpienia dedykowany „pod” klienta i prawdę mówiąc nie wpadłam na to, że ja też mogę wysłać odstąpienie.
Uzbrojona w wiedzę od Państwa, muszę stworzyć wzór własnego odstąpienia.