Nowa ustawa o prawach konsumenta 2014-2015
Bezpłatny poradnik dla sprzedawcy internetowego
Pobierz poradnik i dostosuj swój sklep do nowych obowiązków informacyjnych za darmo!
Poradnik zostanie wysłany na podany adres e-mail
Nie wysyłamy spamu!
Treści przygotowane przez prawników
Nowe obowiązki informacyjne w sklepie internetowym
Przejrzysty układ
Obszerne omówienie nowych przepisów
Praktyczne przykłady, które możesz wykorzystać
Bezpłatne doradztwo
- Główne cechy świadczenia4
- Dane identyfikujące sprzedawcę5
- Adres przedsiębiorstwa, adres poczty elektronicznej oraz numery telefonu lub faksu jeżeli są dostępne6
- Adres, pod którym konsument może składać reklamacje7
- Łączna cena lub wynagrodzenie za świadczenie wraz z podatkami8
- Koszty korzystania ze środka porozumiewania się na odległość9
- Sposób i termin zapłaty10
- Sposób i termin spełnienia świadczenia przez przedsiębiorcę11
- Stosowana przez przedsiębiorcę procedura rozpatrywania reklamacji12
- Sposób i termin wykonania prawa odstąpienia od umowy13
- Wzór formularza odstąpienia od umowy14
- Koszty zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy15
- Obowiązek zapłaty przez konsumenta poniesionych przez przedsiębiorcę uzasadnionych kosztów16
- Brak prawa odstąpienia od umowy 17
- Obowiązek przedsiębiorcy dostarczenia rzeczy bez wad18
- Istnienie i treść gwarancji i usług posprzedażnych oraz sposób ich realizacji19
- Kodeks dobrych praktyk20
- Czas trwania umowy lub sposób i przesłanki wypowiedzenia umowy21
- Minimalny czas trwania zobowiązań konsumenta wynikających z umowy22
- Wysokość i sposób złożenia kaucji lub udzielenia innych gwarancji finansowych23
- Funkcjonalności treści cyfrowych oraz techniczne środki ich ochrony24
- Mające znaczenie interoperacyjności treści cyfrowych25
- Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji26
- Umowa jest zawierana w imieniu innego przedsiębiorcy27
- Potwierdzenie obowiązku zapłaty28
- Informacje o ograniczeniach dotyczących dostarczania oraz akceptowanych sposobach płatności29
- Wyraźna zgoda konsumenta na każdą dodatkową płatność 30
- Treści cyfrowe (wyraźna zgoda)31
- Informacje wystarczające do prawidłowego i pełnego korzystania z rzeczy sprzedanej32
Prokonsumencki.pl
Prawnicy serwisu specjalizują się w zagadnieniach prawa konsumenckiego, doradzając i pomagając w prowadzeniu sklepu internetowego zgodnie z prawem. Sprawdzone sklepy mogą liczyć na nadanie certyfikatu „Sklep Prokonsumencki”, który wyróżnia rzetelnych i profesjonalnych sprzedawców internetowych.
PRAWOeCOMMERCE.PL
Bezpłatny kurs e-mailowy ze zmian w prawie ecommerce 2014. W ponad 20 lekcjach omówiono dokładnie nowe przepisy związane z wejściem w życie nowej ustawy o prawach konsumenta 25 grudnia 2014 roku. Zapisz się na kurs już teraz, podobnie jak 1500 innych osób!