Zamów kompleksowy pakiet opieki prawnej 365 dla swojego sklepu internetowego
- przejmujemy na rok opiekę prawną nad Twoim regulaminem i polityką prywatności
- zapewniamy Ci indywidualne wsparcie prawników przez 365 dni
- monitorujemy zmiany w przepisach i rejestrze klauzul niedozwolonych
- otrzymujesz w cenie wzorcową dokumentację RODO i dodatkowe bonusy o wartości 800 zł bez dodatkowej opłaty
Prowadzę sklep i chcę sprawdzić swoją dokumentację prawną
Twój sklep internetowy już działa, jednak chcesz mieć pewność, że regulamin w pełni zabezpiecza Cię przed nieuczciwymi klientami i klauzulami niedozwolonymi, a polityka prywatności jest zgodna z RODO. W pakiecie 365 specjalnie dla Ciebie sprawdzimy Twój aktualny regulamin oraz politykę prywatności i w zależności od wyników sprawdzenia – poprawimy go albo opracujemy nowe indywidualne dokumenty gwarantując Ci maksimum bezpieczeństwa.
Dzięki temu żadne zgłoszenie zwrotu czy reklamacji nie będzie Ci już straszne! Na starcie składamy także testowe zamówienie aby upewnić się, że tutaj także wszystko jest w porządku. Robimy to wszystko aby móc na spokojnie przejąć opiekę prawną nad Twoim sklepem internetowym i zminimalizować ryzyka, które mogą Cię dotyczyć.
Prowadzę sklep i chcę mieć stałe wsparcie prawnika
Wiesz już, że Twój sklep internetowy jest dobrze przygotowany od strony prawnej, posiada dobry regulamin i politykę prywatności, ale potrzebujesz po prostu bieżącego wsparcia prawnika w sprawach związanych ze sprzedażą – na przykład masz problem z kłopotliwą reklamacją, czy zwrotem albo klient zamieścił nieprawdziwy komentarz i potrzebujesz skonsultować to z prawnikiem. To zrozumiałe – dzięki szybkiej i trafnej poradzie prawnika możesz zaoszczędzić czas
i pieniądze oraz skupić się na rozwoju sklepu.
Dlatego przygotowaliśmy nasz pakiet 365 aby odpowiedzieć na takie właśnie potrzeby Sprzedawców. Jesteśmy elastyczni – nie wymuszamy na Tobie zakupu nowego regulaminu czy polityki prywatności – możemy natomiast zasugerować pewne zmiany w obecnych dokumentach, które pozwolą jeszcze lepiej zabezpieczyć Twoje interesy. Do tego masz okrągły rok na skorzystanie ze wsparcia naszych prawników, a po roku jeżeli będziesz zadowolony z naszej obsługi może ją przedłużyć na kolejny rok – decyzja należy do Ciebie.
Dlaczego my?
ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Udzielamy gwarancji bezpieczeństwa, co oznacza, że bierzemy na siebie odpowiedzialność za wszystkie zapisy znajdujące się
w przygotowany lub sprawdzonym przez nas regulaminie, dzięki czemu Ty możesz spać spokojnie.
KOMPLEKSOWOŚĆ
Wierzymy w to, że kompleksowa pomoc będzie dla Ciebie dużym ułatwieniem. Pomożemy Ci na każdym etapie działania sklepu – przez kolejnych 12 miesięcy będziesz mógł bez dodatkowych opłat korzystać ze wsparcia naszych prawników.
DOŚWIADCZENIE
Doświadczenie zdobyte przez nas podczas tworzenia dokumentacji prawnej dla 5 250 sklepów internetowych z różnych branż, daje Ci pewność, że skutecznie wesprzemy także Ciebie.
Co zawiera pakiet 365?
WERYFIKACJA REGULAMINU SKLEPU
sprawdzamy aktualny regulamin i w razie potrzeby poprawiamy go lub przygotowujemy nowy indywidualnie dopasowany – w zależności od potrzeb Twojego sklepu
Kompleksowość naszych regulaminów oraz wprowadzonych poprawek pozwala Ci na zabezpieczenie sprzedaży zarówno dla konsumentów indywidualnych (B2C) jak i przedsiębiorców (B2B), co pozwala
w pełni chronić Twoje interesy.
Dzięki naszemu 8 letniemu doświadczeniu opracowaliśmy autorskie zapisy, które pozwolą Ci zabezpieczyć newralgiczne elementy funkcjonowania Twojego sklepu, takie jak zwroty, reklamacje, nieodebrane przesyłki pobraniowe czy też transakcje z przedsiębiorcami.
POLITYKA PRYWATNOŚCI WRAZ Z POLITYKĄ COOKIES
dokument przygotowany indywidualnie przez prawnika
MONITORING REGULAMINU POD KĄTEM KLAUZUL I ZMIAN W PRAWIE
Podobnie jak z regulaminem – sprawdzamy i poprawiamy Twoją aktualną politykę prywatności, a jeżeli lepszym rozwiązaniem będzie stworzenie nowego dokumentu – otrzymasz go w ramach w pierwotnej ceny bezpośrednio od jednego z naszych prawników.
Ten dokument określa zasady przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem witryny oraz prawa osób, których te dane dotyczą. Korzystając z naszego wsparcia, masz pewność, że dokument będzie zgodny z aktualnie obowiązującymi wymogami RODO.
Przez rok trwania pakietu wsparcia prawnego 365 nasz dział prawny będzie monitorował Twój regulamin pod kątem wystąpienia klauzul niedozwolonych, wpisanych w rejestrze UOKiK oraz pod kątem zmian w prawie dotyczących regulaminu sklepu internetowego. Nie będziesz musiał samodzielnie śledzić tych zmian, a w razie potrzeby, zostaniesz przez nas poinformowany o wszelkich wymaganych aktualizacjach dokumentacji.
PORADA PRAWNA
WSPARCIE PRAWNIKA – 1 GODZINA
W ramach wsparcia prawnego przy zwrotach i reklamacjach otrzymasz 1 poradę prawną. Nasz prawnik w takim przypadku analizuje wstępnie sporne kwestie z klientami i doradza rozwiązanie wraz ze wskazaniem podstawy prawnej. Poradę można wykorzystać w okresie jednego roku. Dzięki temu zaoszczędzisz czas i pieniądze. Wspierać będzie Cię prawnik, który doskonale zna Twój regulamin i jest w stanie doradzić Ci szybko i skutecznie.
Jest to dodatkowe wsparcie prawne Sprzedawcy w sprawach dotyczących Twojego sklepu innych niż zwroty i reklamacje. Otrzymujesz godzinę pracy prawnika do wykorzystania w ciągu całego pakietu 365. Konsultacja i pomoc prawnika może dotyczyć –
w zależności od Twoich potrzeb – w szczególności wsparcia przy błędzie w cenie, windykacji należności m.in. z tytułu nieodebranych przesyłek lub niezapłaconych faktur, usuwania bezprawnych opinii
i komentarzy, zwalczania kopiowania zdjęć i opisów oraz przygotowania odpowiedzi na pisma rzeczników praw konsumentów. Wsparcie nie obejmuje spraw księgowych i podatkowych. W razie potrzeby większej ilości godzin wsparcia masz możliwość zakupu dodatkowych godzin w korzystnych cenach.
AUDYT PROCESU ZAKUPOWEGO
audyt przeprowadzany indywidualnie przez prawnika
DEDYKOWANE ROZWIĄZANIA I DOSTĘP DO WIEDZY
Nasz prawnik złoży w Twoim sklepie testowe zamówienie i sprawdzi wszelkie komunikaty wyświetlane w trakcie tego procesu, a także maile sprzedażowe otrzymywane przez Klienta oraz treść strony po złożeniu zamówienia pod kątem zgodności z regulaminem wraz z uwagami do wdrożenia. Dzięki temu zadbamy o to, aby każdy element procesu zakupowego był zgodny z obowiązującymi przepisami, a nie jedynie regulamin.
W ramach wsparcia prawnego dedykowany do obsługi danego zlecenia prawnik ustali z Tobą każdorazowo zakres zlecenia
i oczekiwanych czynności oraz terminy wykonania. Podczas konsultacji masz możliwość zadawania pytań, przedstawiania konkretnych problemów oraz zagadnień. Zadaniem prawnika jest przedstawienie aktualnie obowiązującego stanu prawnego oraz przedstawienie możliwej propozycji rozwiązania danego problemu.
SPRAWDZENIE ZNAKU TOWAROWEGO
badamy, czy Twój znak towarowy został już zastrzeżony
INDYWIDUALNY KONTAKT Z PRAWNIKIEM
Usługa obejmuje sprawdzenie zastrzeżenia znaku towarowego wybranego przez Sprzedawcę (słownego lub słowno-graficznego) w 4 bazach: Urząd Patentowy RP, EUIPO, WIPO oraz TMview. Sprawdzenie to pierwszy krok do zarejestrowania znaku towarowego i zwiększenia ochrony swojej marki.
Podczas tworzenia regulaminu i polityki prywatności dla Twojego sklepu internetowego masz indywidualny dostęp i bezpośredni kontakt z prawnikiem tworzącym dla Ciebie dokumenty prawne. Dzięki temu masz możliwość uzyskania odpowiedzi na nartujące Cię pytania i wyjaśnienia wątpliwości w kwestiach prawnych związanych z tworzonym regulaminem i polityką prywatności.
CERTYFIKAT „Sklep Prokonsumencki”
MATERIAŁY DODATKOWE
w tym ponad 10 wzorów pism przydatnych przy prowadzeniu sklepu
Zwiększ sprzedaż w swoim sklepie, dzięki wzbudzeniu większego zaufania wśród konsumentów i potwierdzeniu legalności regulaminu. Certyfikat ten jest wydawany przez serwis Prokonsumencki.pl.
Zobacz jak wygląda przykładowy certyfikat sklepu:
Przygotowaliśmy dla Ciebie „paczkę” przydatnych wzorów dokumentów. Korzystając z naszych wzorów masz pewność co do ich źródła i wiesz, że przygotowali je doświadczeni prawnicy. Otrzymasz wskazanie obowiązków informacyjnych na stronie sklepu internetowego zgodnie z nową ustawą o prawach konsumentów (wskazujemy proponowane miejsce i sposób podania informacji) oraz przykładowe treści na stronę sklepu internetowego dotyczące reklamacji towaru na podstawie ustawy (treści te można zamieścić np. w zakładce “Reklamacje” na stronie sklepu, treści dostosowane są do nowych i starych przepisów)
WZORY:
- pisma odstąpienia od umowy
- pisma reklamacyjnego z tytułu niezgodności towaru z umową,
- wzór pouczenia o odstąpieniu od umowy zgodny z nową ustawą
o prawach konsumenta, - podstawowych pism wykorzystywanych przy prowadzeniu sklepu internetowego (m.in. przedsądowe wezwanie do zapłaty w przypadku nieodebrania przesyłki pobraniowej,
- odpowiedź sprzedawcy na reklamację towaru,
- oświadczenie sprzedawcy o uchyleniu się od skutków oświadczenia woli złożonego pod wpływem błędu – pomyłka w cenie)
WERYFIKACJA I KOREKTA REGULAMINU SKLEPU INTERNETOWEGO
MONITORING REGULAMINU POD KĄTEM KLAUZUL I ZMIAN W PRAWIE
PORADA PRAWNA
W ramach wsparcia prawnego przy zwrotach i reklamacjach otrzymasz 1 poradę prawną. Nasz prawnik w takim przypadku analizuje wstępnie sporne kwestie z klientami i doradza rozwiązanie wraz ze wskazaniem podstawy prawnej (z wyłączeniem jednak przygotowania pisma). Poradę można wykorzystać w okresie jednego roku.
MATERIAŁY DODATKOWE, w tym ponad 10 wzorów pism przydatnych przy prowadzeniu sklepu
Otrzymasz wskazanie obowiązków informacyjnych na stronie sklepu internetowego zgodnie z nową ustawą o prawach konsumentów (wskazujemy proponowane miejsce
i sposób podania informacji) oraz przykładowe treści na stronę sklepu internetowego dotyczące reklamacji towaru na podstawie ustawy (treści te można zamieścić np.
w zakładce “Reklamacje” na stronie sklepu, treści dostosowane są do nowych i starych przepisów) WZORY: pisma odstąpienia od umowy oraz pisma reklamacyjnego z tytułu niezgodności towaru z umową, wzór pouczenia o odstąpieniu od umowy zgodny z nową ustawą o prawach konsumenta, podstawowych pism wykorzystywanych przy prowadzeniu sklepu internetowego (m.in. przedsądowe wezwanie do zapłaty w przypadku nieodebrania przesyłki pobraniowej, odpowiedź sprzedawcy na reklamację towaru, oświadczenie sprzedawcy o uchyleniu się od skutków oświadczenia woli złożonego pod wpływem błędu – pomyłka w cenie)
POLITYKA PRYWATNOŚCI WRAZ Z POLITYKĄ COOKIES
AUDYT PROCESU ZAKUPOWEGO - audyt przeprowadzany indywidualnie przez prawnika
ROCZNY CERTYFIKAT "Sklep Prokonsumencki"
Dodatkowo, w cenie pakietu otrzymasz BONUSY o łącznej wartości 800 PLN!
WZORY DOKUMENTACJI RODO
WZÓR TABLICY INFORMACYJNEJ DLA SKLEPU STACJONARNEGO
Prowadząc sprzedaż w sklepie stacjonarnym, podobnie jak w sklepie internetowym jesteś zobowiązany do spełnienia określonych obowiązków informacyjnych względem klientów. Najbardziej praktyczną formą (ze względu na brak konieczności fizycznej akceptacji dokumentu) jest tablica informacyjna do sklepu stacjonarnego. Ten dokument, umieszczony w widocznym miejscu sklepu jasno i wyraźnie ustala procedurę reklamacyjną oraz pozwala wypełnić obowiązki informacyjne wynikające zarówno z Ustawy
o Prawach Konsumenta jak i z RODO. Tablica informacyjna sporządzona przez naszych prawników zawiera m.in. informacje o: – danych identyfikujących sprzedającego, – sposobie i terminie spełnienia świadczenia przez przedsiębiorcę oraz stosowanej przez przedsiębiorcę procedurze reklamacyjnej, – przewidzianej przez prawo odpowiedzialności przedsiębiorcy za jakość świadczenia, a także o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji.
WZÓR REGULAMINU SPRZEDAŻY NA ALLEGRO
WZÓR OGÓLNYCH WARUNKÓW SPRZEDAŻY (OWS)
Jednorazowa i całkowita cena Pakietu startowego to w zależności od wybranej wersji:
790 zł netto
wersja podstawowa
990 zł netto
wersja rozszerzona o 1 poradę prawną
Porada od doświadczonego prawnika w sprawie dotyczącej zwrotu lub reklamacji (koszt porady poza pakietem zaczyna się od 390 zł netto, dlatego warto rozważyć zakup od razu w pakiecie)
po roku możesz przedłużyć opiekę na kolejny rok – decyzja należy do Ciebie
Z pełnym przekonaniem polecamy firmę PROKONSUMENCKI.pl, z której usług mieliśmy przyjemność skorzystać. Współpraca przy tworzeniu regulaminu i polityki prywatności dla sklepu internetowego shop.DodaQueen.com przebiegała bardzo profesjonalnie
i sprawnie. Dzięki rzetelnej opiece prawnej nasza działalność ma zagwarantowane bezpieczeństwo i wiarygodność na rynku
e-commerce – co jest dla Nas bardzo cenne.
Jesteśmy pod wrażeniem profesjonalizmu w jaki firma PROKONSUMENCKI.PL podchodzi do klienta. Zamawiając usługę, byliśmy nastawieni na jasność przekazywanych materiałów oraz w pełni bezpieczny regulamin. Wszystko to zostało zrealizowane bez najmniejszych wątpliwości. Polecamy PROKONSUMENCKI.PL każdemu kto ceni sobie bezpieczeństwo i wiarygodność na rynku
e-commerce.
Kiedy otworzyłam swój pierwszy sklep internetowy, jako laik zmagałam się z dylematem jak poprawnie napisać tak ważny dokument jak regulamin. Zdecydowałam się na zlecenie tego trudnego zadania serwisowi Prokonsumencki. I to była najlepsza
z możliwych decyzji. Regulamin napisany przez serwis daje mi poczucie profesjonalizmu i bezpieczeństwa, które tym samym ja mogę dać moim potencjalnym odbiorcom. Współpraca z serwisem jest na najwyższym poziomie. Profesjonalnie, pomocnie
i błyskawicznie. Tym z Państwa, którzy zadają sobie pytanie czy warto podjąć współpracę z serwisem Prokonsumencki zdecydowanie odpowiem – Tak przez duże T.