Zamów kompleksowy pakiet opieki prawnej 365 dla swojego sklepu internetowego

  • przejmujemy na rok opiekę prawną nad Twoim regulaminem i polityką prywatności
  • zapewniamy Ci indywidualne wsparcie prawników przez 365 dni
  • monitorujemy zmiany w przepisach i rejestrze klauzul niedozwolonych
  • otrzymujesz w cenie wzorcową dokumentację RODO i dodatkowe bonusy o wartości 800 zł bez dodatkowej opłaty 

Do kogo skierowany jest pakiet 365?

Prowadzę sklep i chcę sprawdzić swoją dokumentację prawną

Twój sklep internetowy już działa, jednak chcesz mieć pewność, że regulamin w pełni zabezpiecza Cię przed nieuczciwymi klientami i klauzulami niedozwolonymi, a polityka prywatności jest zgodna z RODO. W pakiecie 365 specjalnie dla Ciebie sprawdzimy Twój aktualny regulamin oraz politykę prywatności i w zależności od wyników sprawdzenia – poprawimy go albo opracujemy nowe indywidualne dokumenty gwarantując Ci maksimum bezpieczeństwa.

Dzięki temu żadne zgłoszenie zwrotu czy reklamacji nie będzie Ci już straszne! Na starcie składamy także testowe zamówienie aby upewnić się, że tutaj także wszystko jest w porządku. Robimy to wszystko aby móc na spokojnie przejąć opiekę prawną nad Twoim sklepem internetowym i zminimalizować ryzyka, które mogą Cię dotyczyć.

Prowadzę sklep i chcę mieć stałe wsparcie prawnika

Wiesz już, że Twój sklep internetowy jest dobrze przygotowany od strony prawnej, posiada dobry regulamin i politykę prywatności, ale potrzebujesz po prostu bieżącego wsparcia prawnika w sprawach związanych ze sprzedażą – na przykład masz problem z kłopotliwą reklamacją, czy zwrotem albo klient zamieścił nieprawdziwy komentarz i potrzebujesz skonsultować to z prawnikiem. To zrozumiałe – dzięki szybkiej i trafnej poradzie prawnika możesz zaoszczędzić czas
i pieniądze oraz skupić się na rozwoju sklepu.

Dlatego przygotowaliśmy nasz pakiet 365 aby odpowiedzieć na takie właśnie potrzeby Sprzedawców. Jesteśmy elastyczni – nie wymuszamy na Tobie zakupu nowego regulaminu czy polityki prywatności – możemy natomiast zasugerować pewne zmiany w obecnych dokumentach, które pozwolą jeszcze lepiej zabezpieczyć Twoje interesy. Do tego masz okrągły rok na skorzystanie ze wsparcia naszych prawników, a po roku jeżeli będziesz zadowolony z naszej obsługi może ją przedłużyć na kolejny rok – decyzja należy do Ciebie. 

Dlaczego my?

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

Udzielamy gwarancji bezpieczeństwa, co oznacza, że bierzemy na siebie odpowiedzialność za wszystkie zapisy znajdujące się
w przygotowany lub sprawdzonym przez nas regulaminie, dzięki czemu Ty możesz spać spokojnie.

KOMPLEKSOWOŚĆ

Wierzymy w to, że kompleksowa pomoc będzie dla Ciebie dużym ułatwieniem. Pomożemy Ci na każdym etapie działania sklepu – przez kolejnych 12 miesięcy będziesz mógł bez dodatkowych opłat korzystać ze wsparcia naszych prawników.

DOŚWIADCZENIE

Doświadczenie zdobyte przez nas podczas tworzenia dokumentacji prawnej dla 5 250 sklepów internetowych z różnych branż, daje Ci pewność, że skutecznie wesprzemy także Ciebie.

Co zawiera pakiet 365?

WERYFIKACJA REGULAMINU SKLEPU

sprawdzamy aktualny regulamin i w razie potrzeby poprawiamy go lub przygotowujemy nowy indywidualnie dopasowany – w zależności od potrzeb Twojego sklepu

Dzięki temu, że nasz prawnik sprawdzi i poprawi lub napisze nowy spersonalizowany regulamin pod Twój sklep internetowy, masz pewność, że spełni on wszystkie Twoje indywidualne potrzeby. Dobrze przygotowany regulamin to podstawa naszego wsparcia prawnego – dzięki temu możemy w większości przypadków szybko i skutecznie pomóc.

Kompleksowość naszych regulaminów oraz wprowadzonych poprawek pozwala Ci na zabezpieczenie sprzedaży zarówno dla konsumentów indywidualnych (B2C) jak i przedsiębiorców (B2B), co pozwala
w pełni chronić Twoje interesy.

Dzięki naszemu 8 letniemu doświadczeniu opracowaliśmy autorskie zapisy, które pozwolą Ci zabezpieczyć newralgiczne elementy funkcjonowania Twojego sklepu, takie jak zwroty, reklamacje, nieodebrane przesyłki pobraniowe czy też transakcje z przedsiębiorcami.

Regulaminy objęte naszą opieką są akceptowane przez wszystkich dostępnych na rynku dostawców płatności, dzięki czemu płynnie podepniesz płatności online do swojego sklepu.

POLITYKA PRYWATNOŚCI WRAZ Z POLITYKĄ COOKIES

dokument przygotowany indywidualnie przez prawnika

MONITORING REGULAMINU POD KĄTEM KLAUZUL I ZMIAN W PRAWIE

Podobnie jak z regulaminem – sprawdzamy i poprawiamy Twoją aktualną politykę prywatności, a jeżeli lepszym rozwiązaniem będzie stworzenie nowego dokumentu – otrzymasz go w ramach w pierwotnej ceny bezpośrednio od jednego z naszych prawników.

Ten dokument określa zasady przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem witryny oraz prawa osób, których te dane dotyczą. Korzystając z naszego wsparcia, masz pewność, że dokument będzie zgodny z aktualnie obowiązującymi wymogami RODO.

Przez rok trwania pakietu wsparcia prawnego 365 nasz dział prawny będzie monitorował Twój regulamin pod kątem wystąpienia klauzul niedozwolonych, wpisanych w rejestrze UOKiK oraz pod kątem zmian w prawie dotyczących regulaminu sklepu internetowego. Nie będziesz musiał samodzielnie śledzić tych zmian, a w razie potrzeby, zostaniesz przez nas poinformowany o wszelkich wymaganych aktualizacjach dokumentacji.

PORADA PRAWNA

wsparcie prawnika przy zwrotach i reklamacjach

WSPARCIE PRAWNIKA – 1 GODZINA

ogólne wsparcie prawnika przy prowadzeniu sklepu

W ramach wsparcia prawnego przy zwrotach i reklamacjach otrzymasz 1 poradę prawną. Nasz prawnik w takim przypadku analizuje wstępnie sporne kwestie z klientami i doradza rozwiązanie wraz ze wskazaniem podstawy prawnej. Poradę można wykorzystać w okresie jednego roku. Dzięki temu zaoszczędzisz czas i pieniądze. Wspierać będzie Cię prawnik, który doskonale zna Twój regulamin i jest w stanie doradzić Ci szybko i skutecznie.

Jest to dodatkowe wsparcie prawne Sprzedawcy w sprawach dotyczących Twojego sklepu innych niż zwroty i reklamacje. Otrzymujesz godzinę pracy prawnika do wykorzystania w ciągu całego pakietu 365. Konsultacja i pomoc prawnika może dotyczyć –
w zależności od Twoich potrzeb – w szczególności wsparcia przy błędzie w cenie, windykacji należności m.in. z tytułu nieodebranych przesyłek lub niezapłaconych faktur, usuwania bezprawnych opinii
i komentarzy, zwalczania kopiowania zdjęć i opisów oraz przygotowania odpowiedzi na pisma rzeczników praw konsumentów. Wsparcie nie obejmuje spraw księgowych i podatkowych. W razie potrzeby większej ilości godzin wsparcia masz możliwość zakupu dodatkowych godzin w korzystnych cenach.

AUDYT PROCESU ZAKUPOWEGO

audyt przeprowadzany indywidualnie przez prawnika

DEDYKOWANE ROZWIĄZANIA I DOSTĘP DO WIEDZY

Nasz prawnik złoży w Twoim sklepie testowe zamówienie i sprawdzi wszelkie komunikaty wyświetlane w trakcie tego procesu, a także maile sprzedażowe otrzymywane przez Klienta oraz treść strony po złożeniu zamówienia pod kątem zgodności z regulaminem wraz z uwagami do wdrożenia. Dzięki temu zadbamy o to, aby każdy element procesu zakupowego był zgodny z obowiązującymi przepisami, a nie jedynie regulamin.

W ramach wsparcia prawnego dedykowany do obsługi danego zlecenia prawnik ustali z Tobą każdorazowo zakres zlecenia
i oczekiwanych czynności oraz terminy wykonania.  Podczas konsultacji masz możliwość zadawania pytań, przedstawiania konkretnych problemów oraz zagadnień. Zadaniem prawnika jest przedstawienie aktualnie obowiązującego stanu prawnego oraz przedstawienie możliwej propozycji rozwiązania danego problemu.

SPRAWDZENIE ZNAKU TOWAROWEGO

badamy, czy Twój znak towarowy został już zastrzeżony

INDYWIDUALNY KONTAKT Z PRAWNIKIEM

Usługa obejmuje sprawdzenie zastrzeżenia znaku towarowego wybranego przez Sprzedawcę (słownego lub słowno-graficznego) w 4 bazach: Urząd Patentowy RP, EUIPO, WIPO oraz TMview. Sprawdzenie to pierwszy krok do zarejestrowania znaku towarowego i zwiększenia ochrony swojej marki.

Podczas tworzenia regulaminu i polityki prywatności dla Twojego sklepu internetowego masz indywidualny dostęp i bezpośredni kontakt z prawnikiem tworzącym dla Ciebie dokumenty prawne. Dzięki temu masz możliwość uzyskania odpowiedzi na nartujące Cię pytania i wyjaśnienia wątpliwości w kwestiach prawnych związanych z tworzonym regulaminem i polityką prywatności.

CERTYFIKAT „Sklep Prokonsumencki”

MATERIAŁY DODATKOWE

w tym ponad 10 wzorów pism przydatnych przy prowadzeniu sklepu

Zwiększ sprzedaż w swoim sklepie, dzięki wzbudzeniu większego zaufania wśród konsumentów i potwierdzeniu legalności regulaminu. Certyfikat ten jest wydawany przez serwis Prokonsumencki.pl.
Zobacz jak wygląda przykładowy certyfikat sklepu:

Przygotowaliśmy dla Ciebie „paczkę” przydatnych wzorów dokumentów. Korzystając z naszych wzorów masz pewność co do ich źródła i wiesz, że przygotowali je doświadczeni prawnicy. Otrzymasz wskazanie obowiązków informacyjnych na stronie sklepu internetowego zgodnie z nową ustawą o prawach konsumentów (wskazujemy proponowane miejsce i sposób podania informacji) oraz przykładowe treści na stronę sklepu internetowego dotyczące reklamacji towaru na podstawie ustawy (treści te można zamieścić np. w zakładce “Reklamacje” na stronie sklepu, treści dostosowane są do nowych i starych przepisów)

WZORY:

  • pisma odstąpienia od umowy
  • pisma reklamacyjnego z tytułu niezgodności towaru z umową,
  • wzór pouczenia o odstąpieniu od umowy zgodny z nową ustawą
    o prawach konsumenta,
  • podstawowych pism wykorzystywanych przy prowadzeniu sklepu internetowego (m.in. przedsądowe wezwanie do zapłaty w przypadku nieodebrania przesyłki pobraniowej,
  • odpowiedź sprzedawcy na reklamację towaru,
  • oświadczenie sprzedawcy o uchyleniu się od skutków oświadczenia woli złożonego pod wpływem błędu – pomyłka w cenie)

Cena pakietu opieki prawnej 365 obejmuje

Kliknij poniżej w zakładkę i dowiedz się więcej

WERYFIKACJA I KOREKTA REGULAMINU SKLEPU INTERNETOWEGO
Dopasowany przez prawnika dokument zarówno do sprzedaży konsumentom (B2C), jak i przedsiębiorcom (B2B) lub tylko do jednego rodzaju sprzedaży – w zależności od Twoich potrzeb. Przy tworzeniu lub korekcie aktualnego regulaminu kładziemy szczególny nacisk na zabezpieczenie interesów Sprzedawcy, dlatego w regulaminie znajdziesz dedykowany punkt regulujący warunki sprzedaży przedsiębiorcom (B2B). To tutaj będzie można np. ustalić warunki przedpłaty za zamówienie, możliwość odstąpienia Sprzedawcy (a nie Klienta) od umowy, czy też wprowadzić ograniczenia albo wyłączenie rękojmi za wady towaru. Nasze regulaminy spełniają wymogi dostawców płatności (np. PayU, Dotpay).
MONITORING REGULAMINU POD KĄTEM KLAUZUL I ZMIAN W PRAWIE
Przez rok trwania pakietu nasz dział prawny będzie monitorował przygotowany lub sprawdzony przez nas regulamin pod kątem wystąpienia klauzul niedozwolonych, wpisanych w rejestrze UOKiK oraz pod kątem zmian w prawie dotyczących regulaminu sklepu internetowego. W razie potrzeby, zostaniesz poinformowany o wszelkich wymaganych zmianach.
PORADA PRAWNA

W ramach wsparcia prawnego przy zwrotach i reklamacjach otrzymasz 1 poradę prawną. Nasz prawnik w takim przypadku analizuje wstępnie sporne kwestie z klientami i doradza rozwiązanie wraz ze wskazaniem podstawy prawnej (z wyłączeniem jednak przygotowania pisma). Poradę można wykorzystać w okresie jednego roku.

MATERIAŁY DODATKOWE, w tym ponad 10 wzorów pism przydatnych przy prowadzeniu sklepu

Otrzymasz wskazanie obowiązków informacyjnych na stronie sklepu internetowego zgodnie z nową ustawą o prawach konsumentów (wskazujemy proponowane miejsce
i sposób podania informacji) oraz przykładowe treści na stronę sklepu internetowego dotyczące reklamacji towaru na podstawie ustawy (treści te można zamieścić np.
w zakładce “Reklamacje” na stronie sklepu, treści dostosowane są do nowych i starych przepisów) WZORY: pisma odstąpienia od umowy oraz pisma reklamacyjnego z tytułu niezgodności towaru z umową, wzór pouczenia o odstąpieniu od umowy zgodny z nową ustawą o prawach konsumenta, podstawowych pism wykorzystywanych przy prowadzeniu sklepu internetowego (m.in. przedsądowe wezwanie do zapłaty w przypadku nieodebrania przesyłki pobraniowej, odpowiedź sprzedawcy na reklamację towaru, oświadczenie sprzedawcy o uchyleniu się od skutków oświadczenia woli złożonego pod wpływem błędu – pomyłka w cenie)

POLITYKA PRYWATNOŚCI WRAZ Z POLITYKĄ COOKIES
Dokument określający zasady przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem witryny oraz prawa osób, których te dane dotyczą. Polityka prywatności jest przygotowana i dostosowana do potrzeb Twojego sklepu zgodnie z wymogami RODO. Możemy także sprawdzić i poprawić Twoją aktualną politykę prywatności, jeżeli nie chcesz nowego dokumentu.
AUDYT PROCESU ZAKUPOWEGO - audyt przeprowadzany indywidualnie przez prawnika
Prawnik złoży w Twoim sklepie testowe zamówienie i sprawdzi maile sprzedażowe otrzymywane przez klienta po złożeniu zamówienia oraz treść strony po złożeniu zamówienia pod kątem zgodności z regulaminem wraz z uwagami do wdrożenia.
ROCZNY CERTYFIKAT "Sklep Prokonsumencki"
Wzbudzi większe zaufanie wśród konsumentów i potwierdzi legalność regulaminu. Certyfikat ten jest wydawany przez serwis Prokonsumencki.pl. Tak wygląda przykładowy certyfikat sklepu: https://prokonsumencki.pl/certyfikat/prokonsumencki.pl/

Dodatkowo, w cenie pakietu otrzymasz BONUSY o łącznej wartości 800 PLN!

WZORY DOKUMENTACJI RODO
Pakiet wzorów dokumentacji ochrony danych osobowych dla sprzedawcy internetowego pozwalający na wdrożenie w firmie zasad wymaganych przez RODO. Należy pamiętać o tym, że dokumenty muszą odpowiadać stanowi faktycznemu w firmie. Ponieważ ochrona danych osobowych dotyczy całej firmy, a nie tylko segmentu ecommerce wzory będą odpowiednie dla firm, które łącznie: (1) prowadzą sprzedaż w sklepie internetowym, jako główną działalność; (2) zatrudniają maksymalnie 8 pracowników; (3) mają siedzibę na terytorium Polski i nie przetwarzają danych poza EOG oraz danych wrażliwych; (4) korzystają z usług zewnętrznych, sprawdzonych i zapewniających należyty poziom bezpieczeństwa hostingodawców (bez serwerów wewnętrznych).
WZÓR TABLICY INFORMACYJNEJ DLA SKLEPU STACJONARNEGO

Prowadząc sprzedaż w sklepie stacjonarnym, podobnie jak w sklepie internetowym jesteś zobowiązany do spełnienia określonych obowiązków informacyjnych względem klientów. Najbardziej praktyczną formą (ze względu na brak konieczności fizycznej akceptacji dokumentu) jest tablica informacyjna do sklepu stacjonarnego. Ten dokument, umieszczony w widocznym miejscu sklepu jasno i wyraźnie ustala procedurę reklamacyjną oraz pozwala wypełnić obowiązki informacyjne wynikające zarówno z Ustawy
o Prawach Konsumenta jak i z RODO. Tablica informacyjna sporządzona przez naszych prawników zawiera m.in. informacje o: – danych identyfikujących sprzedającego, – sposobie i terminie spełnienia świadczenia przez przedsiębiorcę oraz stosowanej przez przedsiębiorcę procedurze reklamacyjnej, – przewidzianej przez prawo odpowiedzialności przedsiębiorcy za jakość świadczenia, a także o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji.

WZÓR REGULAMINU SPRZEDAŻY NA ALLEGRO
Prowadząc sprzedaż na Allegro.pl powinieneś spełnić szereg obowiązków informacyjnych wobec konsumentów. Wygląda to mniej więcej tak, jak w przypadku standardowego sklepu internetowego (dane sprzedawcy, prawo odstąpienia, sposoby płatności itp.). Należy mieć tutaj jednak na uwadze regulamin samego Allegro.pl, który częściowo reguluje np. moment zawarcia umowy sprzedaży.
WZÓR OGÓLNYCH WARUNKÓW SPRZEDAŻY (OWS)
Przyjmując zamówienia drogą mailową lub telefoniczną powinieneś posiadać ogólne warunki sprzedaży, które powinny być dołączane do maila potwierdzającego zawarcie umowy. Ogólne Warunki Sprzedaży – to nic innego jak treści informacyjne, które informują klienta o warunkach zakupów, czyli w tym przypadku składania zamówień drogą mailową lub telefoniczną. Dodatkowo taki dokument zabezpiecza Twoje interesy przy zawarciu umowy z klientem. Sprzedając mailowo lub telefonicznie powinieneś posiadać taką dokumentację, ponieważ przy każdej umowie zawartej na odległość obowiązuje wymóg spełnienia obowiązków informacyjnych. Wszystkie wymagane informacje są jasno opisane w Ogólnych Warunkach Sprzedaży.

Jednorazowa i całkowita cena Pakietu startowego to w zależności od wybranej wersji:

790 zł netto
wersja podstawowa

990 zł netto
wersja rozszerzona o 1 poradę prawną

 Porada od doświadczonego prawnika w sprawie dotyczącej zwrotu lub reklamacji (koszt porady poza pakietem zaczyna się od 390 zł netto, dlatego warto rozważyć zakup od razu w pakiecie)

po roku możesz przedłużyć opiekę na kolejny rok – decyzja należy do Ciebie

Skontaktuj się z nami!

Wypełnij formularz:

Zadzwoń

61 847 55 18

kontakt@prokonsumencki.pl

Zaufało nam już ponad 8 000 sprzedawców

Poznaj opinie naszych klientów o usługach prawników:

Z pełnym przekonaniem polecamy firmę PROKONSUMENCKI.pl, z której usług mieliśmy przyjemność skorzystać. Współpraca przy tworzeniu regulaminu i polityki prywatności dla sklepu internetowego shop.DodaQueen.com przebiegała bardzo profesjonalnie
i sprawnie. Dzięki rzetelnej opiece prawnej nasza działalność ma zagwarantowane bezpieczeństwo i wiarygodność na rynku
e-commerce – co jest dla Nas bardzo cenne.

Wanda Rabczewska

Sklep shop.DodaQueen.com

Współpraca dotycząca wdrożenia przebiegła sprawnie i szybko. Otrzymaliśmy wszystko przygotowane bardzo dobrze i sprawnie. Polecamy.
Dominika

Sklep butosklep.pl

Mamy przyjemność współpracować z serwisem Prokonsumencki.pl od 2011 roku. Prawnicy pomogli nam opracować profesjonalny i zabezpieczający nasze interesy regulamin, dzięki czemu możemy skupić się na rozwijaniu naszego sklepu. Z kolei dzięki nieustającej opiece prawnej mamy pewność, że otrzymamy wsparcie w każdej, nawet najtrudniejszej sprawie. Możemy polecić prawników serwisu Prokonsumencki.pl jako rzetelnych i profesjonalnych wykonawców w każdej zleconej im pracy.
Paweł Zwirecki

Dyrektor, Sklep eObuwie.com.pl

To kolejny rok współpracy z zespołem Prokonsumencki.pl – mam nadzieję, że nie ostatni. Świetne podejście do klienta, profesjonalizm, elastyczne uwzględnianie rozmaitych potrzeb i wysoki poziom kultury Pana Bugajskiego to mieszanka, która sprawia, że warto z przyjemnością polecam inny usługi wyżej wymienionej firmy.
Marcin Olbrycht

Sklep Wystroj-okien

Jesteśmy pod wrażeniem profesjonalizmu w jaki firma PROKONSUMENCKI.PL podchodzi do klienta. Zamawiając usługę, byliśmy nastawieni na jasność przekazywanych materiałów oraz w pełni bezpieczny regulamin. Wszystko to zostało zrealizowane bez najmniejszych wątpliwości. Polecamy PROKONSUMENCKI.PL każdemu kto ceni sobie bezpieczeństwo i wiarygodność na rynku
e-commerce.

Arkadiusz Zalas

Sklep Sportowy Raj

Kiedy otworzyłam swój pierwszy sklep internetowy, jako laik zmagałam się z dylematem jak poprawnie napisać tak ważny dokument jak regulamin. Zdecydowałam się na zlecenie tego trudnego zadania serwisowi Prokonsumencki. I to była najlepsza
z możliwych decyzji. Regulamin napisany przez serwis daje mi poczucie profesjonalizmu i bezpieczeństwa, które tym samym ja mogę dać moim potencjalnym odbiorcom. Współpraca z serwisem jest na najwyższym poziomie. Profesjonalnie, pomocnie
i błyskawicznie. Tym z Państwa, którzy zadają sobie pytanie czy warto podjąć współpracę z serwisem Prokonsumencki zdecydowanie odpowiem – Tak przez duże T.

Tamara Jarzembowska-Piasecka

Właściciel, Sklep TopArtGaleriaSztuki.pl

W imieniu SmarMedia Sp. z o.o. mam przyjemność polecić usługi firmy Netlibre Sp. z o.o.o z siedzibą w Poznaniu właściciela marki „ProKonsumencki.pl”. SmartMedia Sp. z o.o. rozpoczeła współpracę z firmą Netlibre Sp. z o.o. w sierpniu 2012 roku. Zlecenie przygotowania regulaminu i polityki prywatności dla nowo otwieranego sklepu internetowego sklep.smartmedia.com.pl, powierzone ww. firmie, zostało wykonane terminowo i profesjonalnie. Firmę możemy polecić jako profesjonalnego i solidnego wykonawcę.
Bartosz Sobolewski

Sklep SmartMedia.com.pl

W styczniu br. nasza firma nawiązała współpracę z firmą NETLIBRE SP. Z O.O. Współpraca układała się wzorowo. Analizie został poddany każdy etap realizacji zamówienia w naszym sklepie, a także każdy aspekt umowy zawieranej na odległość. Dzięki doświadczeniu i kompetencji firmy NETLIBRE SP. Z O.O. nasza firma otrzymała w marcu 2012 r. wyróżnienie w konkursie „Bezpieczny eSklep” organizowanym pod patronatem Ministerstwa Gospodarki. Z całym przekonaniem mogę poświadczyć, że firmę NETLIBRE SP. Z O.O. cechuje wysoki profesjonalizm, bardzo dobre przygotowanie merytoryczne, oraz bardzo krótki termin przygotowania całości zlecenia.
Grzegorz Basta

Sklep Sortmund.pl

Nasi prawnicy w mediach

Sprawdź poniżej kilka naszych cytatów w prasie ogólnopolskiej:

Newsletter prawny dla Sprzedawców

Dowiesz się pierwszy o ważnych zmianach w prawie i otrzymasz specjalne zaproszenia na nasze webinary z prawnikiem!

SUKCES - zapisałeś się!

Zamów rozmowę tel.
*
*
Napisz maila
*
*
*