Zamów kompleksowy pakiet startowy dokumentacji i opieki prawnej dla swojego sklepu internetowego

  • przygotowujemy indywidualny regulamin sklepu uwzględniający specyfikę zwrotów i reklamacji w Twojej branży oraz politykę prywatności i cookies
  • zapewniamy roczne wsparcie zespołu doświadczonych prawników
  • otrzymujesz w cenie wzorcową dokumentację RODO i dodatkowe bonusy o wartości 800 zł bez dodatkowej opłaty
  • dokumenty spełniają kryteria operatorów płatności elektronicznych

Do kogo skierowany jest pakiet startowy?

Zakładam nowy sklep

Doskonale wiemy, że otwarcie nowego sklepu internetowego to nie lada wyzwanie. Dopracowana strona, sprawny system płatności, wdrożenie produktów, zaplanowanie logistyki… to zadania, które na pewno będą wymagały Twojego pełnego zaangażowania. A kwestie prawne? Skuteczny regulamin i indywidualne przygotowanie pełnej dokumentacji prawnej to nasza specjalność. Nasze doświadczenie i 5 250 wdrożeń zakończonych sukcesem powodują, że będziemy w stanie zdjąć ten problem z Twojej głowy. Wystartruj z nami i bądź spokojny o kwestie prawne.

Chcę poprawić swoją dokumentację prawną

Twój sklep internetowy już działa, jednak chcesz mieć pewność, że regulamin w pełni zabezpiecza Cię przed nieuczciwymi klientami? Specjalnie dla Ciebie opracujemy indywidualne rozwiązania dotyczące zwrotów i reklamacji, gwarantując Ci maksimum bezpieczeństwa. Dzięki temu żadne zgłoszenie zwrotu czy reklamacji nie będzie Ci już straszne!

Dlaczego my?

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

Udzielamy gwarancji bezpieczeństwa, co oznacza, że bierzemy na siebie odpowiedzialność za wszystkie zapisy znajdujące się w Twoim regulaminie, dzięki czemu Ty możesz spać spokojnie.

KOMPLEKSOWOŚĆ

Wierzymy w to, że kompleksowa pomoc będzie dla Ciebie dużym ułatwieniem. Pomożemy Ci na etapie opracowania i wdrożenia dokumentacji. Ponadto przez kolejnych 12 miesięcy będziesz mógł bez dodatkowych opłat korzystać ze wsparcia naszych prawników.

DOŚWIADCZENIE

Doświadczenie zdobyte przez nas podczas tworzenia dokumentacji prawnej dla 5 250 sklepów internetowych z różnych branż, daje Ci pewność, że skutecznie wesprzemy także Ciebie.

Co zawiera pakiet startowy?

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

dokument przygotowany indywidualnie przez prawnika

Dzięki temu, że nasz prawnik napisze spersonalizowany regulamin pod Twój sklep internetowy, masz pewność, że spełni on wszystkie Twoje indywidualne potrzeby.

Kompleksowość naszych regulaminów pozwala Ci na zabezpieczenie sprzedaży zarówno dla konsumentów indywidualnych (B2C) jak i przedsiębiorców (B2B), co pozwala w pełni chronić Twoje interesy.

Dzięki naszemu 8 letniemu doświadczeniu opracowaliśmy autorskie zapisy, które pozwolą Ci zabezpieczyć newralgiczne momenty funkcjonowania Twojego sklepu, takie jak zwroty, reklamacje, nieodebrane przesyłki pobraniowe czy też transakcje z przedsiębiorcami.

Nasze regulaminy są akceptowane przez wszystkich dostępnych na rynku dostawców płatności, dzięki czemu płynnie podepniesz płatności online do swojego sklepu.

POLITYKA PRYWATNOŚCI WRAZ Z POLITYKĄ COOKIES

dokument przygotowany indywidualnie przez prawnika

MONITORING REGULAMINU POD KĄTEM KLAUZUL I ZMIAN W PRAWIE

Dokument określający zasady przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem witryny oraz prawa osób, których te dane dotyczą. Korzystając z naszego wsparcia, masz pewność, że dokument będzie zgodny z aktualnie obowiązującymi wymogami RODO.

Przez rok od zakupu pakietu nasz dział prawny będzie monitorował Twój regulamin pod kątem wystąpienia klauzul niedozwolonych, wpisanych w rejestrze UOKiK oraz pod kątem zmian w prawie dotyczących regulaminu sklepu internetowego. Nie będziesz musiał samodzielnie śledzić tych zmian, a w razie potrzeby, zostaniesz przez nas poinformowany o wszelkich wymaganych aktualizacjach dokumentacji.

AUDYT PROCESU ZAKUPOWEGO

audyt przeprowadzany indywidualnie przez prawnika

12 PORAD PRAWNYCH

Nasz prawnik złoży w Twoim sklepie testowe zamówienie i sprawdzi maile sprzedażowe otrzymywane przez klienta po złożeniu zamówienia oraz treść strony po złożeniu zamówienia pod kątem zgodności z regulaminem wraz z uwagami do wdrożenia. Dzięki temu zadbamy o to, aby każdy element procesu zakupowego był zgodny
z obowiązującymi przepisami, a nie jedynie regulamin.

W ramach wsparcia prawnego przy zwrotach i reklamacjach otrzymasz pakiet 12 porad prawnych. Nasz prawnik w takim przypadku analizuje wstępnie sporne kwestie z klientami i doradza rozwiązanie wraz ze wskazaniem podstawy prawnej. 12 porad można wykorzystać w okresie jednego roku. Dzięki temu zaoszczędzisz czas i pieniądze. Wspierać będzie Cię prawnik, który doskonale zna Twój regulamin
i jest w stanie doradzić Ci szybko i skutecznie.

SPRAWDZENIE ZNAKU TOWAROWEGO

badamy, czy Twój znak towarowy został już zastrzeżony

INDYWIDUALNY KONTAKT Z PRAWNIKIEM

Usługa obejmuje sprawdzenie zastrzeżenia znaku towarowego wybranego przez Sprzedawcę (słownego lub słowno-graficznego) w 4 bazach: Urząd Patentowy RP, EUIPO, WIPO oraz TMview. Sprawdzenie to pierwszy krok do zarejestrowania znaku towarowego i zwiększenia ochrony swojej marki.

Podczas tworzenia regulaminu i polityki prywatności dla Twojego sklepu internetowego masz indywidualny dostęp i bezpośredni kontakt z prawnikiem tworzącym dla Ciebie dokumenty prawne. Dzięki temu masz możliwość uzyskania odpowiedzi na nartujące Cię pytania i wyjaśnienia wątpliwości w kwestiach prawnych związanych
z tworzonym regulaminem i polityką prywatności.

CERTYFIKAT “Sklep Prokonsumencki”

MATERIAŁY DODATKOWE

w tym ponad 10 wzorów pism przydatnych przy prowadzeniu sklepu

Zwiększ sprzedaż w swoim sklepie, dzięki wzbudzeniu większego zaufania wśród konsumentów i potwierdzeniu legalności regulaminu. Certyfikat ten jest wydawany przez serwis Prokonsumencki.pl.

Zobacz jak wygląda przykładowy certyfikat sklepu:

Przygotowaliśmy dla Ciebie „paczkę” przydatnych wzorów dokumentów. Korzystając z naszych wzorów masz pewność co do ich źródła i wiesz, że przygotowali je doświadczeni prawnicy.

Otrzymasz wskazanie obowiązków informacyjnych na stronie sklepu internetowego zgodnie z nową ustawą o prawach konsumentów (wskazujemy proponowane miejsce i sposób podania informacji) oraz przykładowe treści na stronę sklepu internetowego dotyczące reklamacji towaru na podstawie ustawy (treści te można zamieścić np. w zakładce “Reklamacje” na stronie sklepu, treści dostosowane są do nowych i starych przepisów)

WZORY:

  • pisma odstąpienia od umowy
  • pisma reklamacyjnego z tytułu niezgodności towaru z umową,
  • wzór pouczenia o odstąpieniu od umowy zgodny z nową ustawą
    o prawach konsumenta,
  • podstawowych pism wykorzystywanych przy prowadzeniu sklepu internetowego (m.in. przedsądowe wezwanie do zapłaty w przypadku nieodebrania przesyłki pobraniowej,
  • odpowiedź sprzedawcy na reklamację towaru,
  • oświadczenie sprzedawcy o uchyleniu się od skutków oświadczenia woli złożonego pod wpływem błędu – pomyłka w cenie)

Cena pakietu startowego obejmuje

Kliknij poniżej w zakładkę i dowiedz się więcej

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Dopasowany przez prawnika dokument zarówno do sprzedaży konsumentom (B2C), jak i przedsiębiorcom (B2B). Przy tworzeniu regulaminu kładziemy szczególny nacisk na zabezpieczenie interesów Sprzedawcy, dlatego w regulaminie znajdzie Pan dedykowany punkt regulujący warunki sprzedaży przedsiębiorcom (B2B). To tutaj będzie mógł Pan np. ustalić warunki przedpłaty za zamówienie, możliwość odstąpienia Sprzedawcy od umowy, czy też wprowadzić ograniczenia albo wyłączenie rękojmi za wady towaru. Nasze regulaminy spełniają wymogi dostawców płatności (np. PayU, Dotpay).

MONITORING REGULAMINU POD KĄTEM KLAUZUL I ZMIAN W PRAWIE

Przez rok od zakupu pakietu nasz dział prawny będzie monitorował Pana regulamin pod kątem wystąpienia klauzul niedozwolonych, wpisanych w rejestrze UOKiK oraz pod kątem zmian w prawie dotyczących regulaminu sklepu internetowego. W razie potrzeby, zostanie Pan poinformowany o wszelkich wymaganych zmianach.

12 PORAD PRAWNYCH

W ramach wsparcia prawnego przy zwrotach i reklamacjach otrzymasz pakiet 12 porad prawnych. Nasz prawnik w takim przypadku analizuje wstępnie sporne kwestie
z klientami i doradza rozwiązanie wraz ze wskazaniem podstawy prawnej (z wyłączeniem jednak przygotowania pisma). 12 porad można wykorzystać w okresie jednego roku.

MATERIAŁY DODATKOWE, w tym ponad 10 wzorów pism przydatnych przy prowadzeniu sklepu

Otrzymasz wskazanie obowiązków informacyjnych na stronie sklepu internetowego zgodnie z nową ustawą o prawach konsumentów (wskazujemy proponowane miejsce
i sposób podania informacji) oraz przykładowe treści na stronę sklepu internetowego dotyczące reklamacji towaru na podstawie ustawy (treści te można zamieścić np. w zakładce “Reklamacje” na stronie sklepu, treści dostosowane są do nowych i starych przepisów)

WZORY:

pisma odstąpienia od umowy oraz pisma reklamacyjnego z tytułu niezgodności towaru z umową, wzór pouczenia o odstąpieniu od umowy zgodny z nową ustawą o prawach konsumenta,

podstawowych pism wykorzystywanych przy prowadzeniu sklepu internetowego (m.in. przedsądowe wezwanie do zapłaty w przypadku nieodebrania przesyłki pobraniowej, odpowiedź sprzedawcy na reklamację towaru, oświadczenie sprzedawcy o uchyleniu się od skutków oświadczenia woli złożonego pod wpływem błędu – pomyłka w cenie)

POLITYKA PRYWATNOŚCI WRAZ Z POLITYKĄ COOKIES

Dokument określający zasady przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem witryny oraz prawa osób, których te dane dotyczą. Polityka prywatności jest przygotowana i dostosowana do potrzeb Pana sklepu zgodnie z wymogami RODO.

AUDYT PROCESU ZAKUPOWEGO - audyt przeprowadzany indywidualnie przez prawnika

Prawnik złoży w Twoim sklepie testowe zamówienie i sprawdzi maile sprzedażowe otrzymywane przez klienta po złożeniu zamówienia oraz treść strony po złożeniu zamówienia pod kątem zgodności z regulaminem wraz z uwagami do wdrożenia.

SPRAWDZENIE ZNAKU TOWAROWEGO - badamy, czy Twój znak towarowy został już zastrzeżony

Usługa obejmuje sprawdzenie zastrzeżenia znaku towarowego wybranego przez Sprzedawcę (słownego lub słowno-graficznego) w 4 bazach: Urząd Patentowy RP, EUIPO, WIPO oraz TMview. Sprawdzenie to pierwszy krok do zarejestrowania swojego znaku towarowego i zwiększenia ochrony swojej marki.

ROCZNY CERTYFIKAT "Sklep Prokonsumencki"

Wzbudzi większe zaufanie wśród konsumentów i potwierdzi legalność regulaminu. Certyfikat ten jest wydawany przez serwis Prokonsumencki.pl. Tak wygląda przykładowy certyfikat sklepu: https://prokonsumencki.pl/certyfikat/prokonsumencki.pl/

Dodatkowo, w cenie pakietu otrzymasz BONUSY o łącznej wartości 800 PLN!

WZORY DOKUMENTACJI RODO

Pakiet wzorów dokumentacji ochrony danych osobowych dla sprzedawcy internetowego pozwalający na wdrożenie w firmie zasad wymaganych przez RODO. Należy pamiętać o tym, że dokumenty muszą odpowiadać stanowi faktycznemu w firmie. Ponieważ ochrona danych osobowych dotyczy całej firmy, a nie tylko segmentu ecommerce wzory będą odpowiednie dla firm, które łącznie: (1) prowadzą sprzedaż w sklepie internetowym, jako główną działalność; (2) zatrudniają maksymalnie 8 pracowników; (3) mają siedzibę na terytorium Polski i nie przetwarzają danych poza EOG oraz danych wrażliwych; (4) korzystają z usług zewnętrznych, sprawdzonych i zapewniających należyty poziom bezpieczeństwa hostingodawców (bez serwerów wewnętrznych).

WZÓR TABLICY INFORMACYJNEJ DLA SKLEPU STACJONARNEGO

Prowadząc sprzedaż w sklepie stacjonarnym, podobnie jak w sklepie internetowym jesteś zobowiązany do spełnienia określonych obowiązków informacyjnych względem klientów. Najbardziej praktyczną formą (ze względu na brak konieczności fizycznej akceptacji dokumentu) jest tablica informacyjna do sklepu stacjonarnego. Ten dokument, umieszczony w widocznym miejscu sklepu jasno i wyraźnie ustala procedurę reklamacyjną oraz pozwala wypełnić obowiązki informacyjne wynikające zarówno z Ustawy
o Prawach Konsumenta jak i z RODO.

Tablica informacyjna sporządzona przez naszych prawników zawiera m.in. informacje o:

– danych identyfikujących sprzedającego,

– sposobie i terminie spełnienia świadczenia przez przedsiębiorcę oraz stosowanej przez przedsiębiorcę procedurze reklamacyjnej,

– przewidzianej przez prawo odpowiedzialności przedsiębiorcy za jakość świadczenia, a także o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji.

WZÓR REGULAMINU SPRZEDAŻY NA ALLEGRO

Prowadząc sprzedaż na Allegro.pl powinieneś spełnić szereg obowiązków informacyjnych wobec konsumentów. Wygląda to mniej więcej tak, jak w przypadku standardowego sklepu internetowego (dane sprzedawcy, prawo odstąpienia, sposoby płatności itp.). Należy mieć tutaj jednak na uwadze regulamin samego Allegro.pl, który częściowo reguluje np. moment zawarcia umowy sprzedaży.

WZÓR OGÓLNYCH WARUNKÓW SPRZEDAŻY (OWS)

Przyjmując zamówienia drogą mailową lub telefoniczną powinieneś posiadać ogólne warunki sprzedaży, które powinny być dołączane do maila potwierdzającego zawarcie umowy. Ogólne Warunki Sprzedaży – to nic innego jak treści informacyjne, które informują klienta o warunkach zakupów, czyli w tym przypadku składania zamówień drogą mailową lub telefoniczną. Dodatkowo taki dokument zabezpiecza Twoje interesy przy zawarciu umowy z klientem. Sprzedając mailowo lub telefonicznie powinieneś posiadać taką dokumentację, ponieważ przy każdej umowie zawartej na odległość obowiązuje wymóg spełnienia obowiązków informacyjnych. Wszystkie wymagane informacje są jasno opisane w Ogólnych Warunkach Sprzedaży.

Jednorazowa i całkowita cena!

Cały pakiet startowy dokumentacji i opieki prawnej oraz bonusy otrzymasz za 790 590 PLN netto

po roku możesz przedłużyć opiekę na kolejny rok – decyzja należy do Ciebie

Skontaktuj się z nami!

Wypełnij formularz:

Zadzwoń

61 847 55 18

kontakt@prokonsumencki.pl

Zaufało nam już prawie 6 000 sprzedawców

Poznaj opinie naszych klientów o usługach prawników:

Z pełnym przekonaniem polecamy firmę PROKONSUMENCKI.pl, z której usług mieliśmy przyjemność skorzystać. Współpraca przy tworzeniu regulaminu i polityki prywatności dla sklepu internetowego shop.DodaQueen.com przebiegała bardzo profesjonalnie i sprawnie.

Dzięki rzetelnej opiece prawnej nasza działalność ma zagwarantowane bezpieczeństwo i wiarygodność na rynku e-commerce – co jest dla Nas bardzo cenne.

Wanda Rabczewska

Sklep shop.DodaQueen.com

Współpraca dotycząca wdrożenia przebiegła sprawnie i szybko. Otrzymaliśmy wszystko przygotowane bardzo dobrze i sprawnie. Polecamy.

Dominika

Sklep butosklep.pl

Mamy przyjemność współpracować z serwisem Prokonsumencki.pl od 2011 roku. Prawnicy pomogli nam opracować profesjonalny i zabezpieczający nasze interesy regulamin, dzięki czemu możemy skupić się na rozwijaniu naszego sklepu. Z kolei dzięki nieustającej opiece prawnej mamy pewność, że otrzymamy wsparcie w każdej, nawet najtrudniejszej sprawie.

Możemy polecić prawników serwisu Prokonsumencki.pl jako rzetelnych i profesjonalnych wykonawców w każdej zleconej im pracy.

Paweł Zwirecki

Dyrektor, Sklep eObuwie.com.pl

To kolejny rok współpracy z zespołem Prokonsumencki.pl – mam nadzieję, że nie ostatni. Świetne podejście do klienta, profesjonalizm, elastyczne uwzględnianie rozmaitych potrzeb i wysoki poziom kultury Pana Bugajskiego to mieszanka, która sprawia, że warto z przyjemnością polecam inny usługi wyżej wymienionej firmy.

Marcin Olbrycht

Sklep Wystroj-okien

Jesteśmy pod wrażeniem profesjonalizmu w jaki firma PROKONSUMENCKI.PL podchodzi do klienta. Zamawiając usługę, byliśmy nastawieni na jasność przekazywanych materiałów oraz w pełni bezpieczny regulamin. Wszystko to zostało zrealizowane bez najmniejszych wątpliwości.

Polecamy PROKONSUMENCKI.PL każdemu kto ceni sobie bezpieczeństwo i wiarygodność na rynku e-commerce.

Arkadiusz Zalas

Sklep Sportowy Raj

Kiedy otworzyłam swój pierwszy sklep internetowy, jako laik zmagałam się z dylematem jak poprawnie napisać tak ważny dokument jak regulamin. Zdecydowałam się na zlecenie tego trudnego zadania serwisowi Prokonsumencki.
I to była najlepsza z możliwych decyzji. Regulamin napisany przez serwis daje mi poczucie profesjonalizmu i bezpieczeństwa, które tym samym ja mogę dać moim potencjalnym odbiorcom. Współpraca z serwisem jest na najwyższym poziomie. Profesjonalnie, pomocnie i błyskawicznie.
Tym z Państwa,którzy zadają sobie pytanie czy warto podjąć współpracę z serwisem Prokonsumencki zdecydowanie odpowiem – Tak przez duże T.

Tamara Jarzembowska-Piasecka

Właściciel, Sklep TopArtGaleriaSztuki.pl

W imieniu SmarMedia Sp. z o.o. mam przyjemność polecić usługi firmy Netlibre Sp. z o.o.o z siedzibą w Poznaniu właściciela marki “ProKonsumencki.pl”.

SmartMedia Sp. z o.o. rozpoczeła współpracę z firmą Netlibre Sp. z o.o. w sierpniu 2012 roku. Zlecenie przygotowania regulaminu i polityki prywatności dla nowo otwieranego sklepu internetowego sklep.smartmedia.com.pl, powierzone ww. firmie, zostało wykonane terminowo i profesjonalnie.

Firmę możemy polecić jako profesjonalnego i solidnego wykonawcę.

Bartosz Sobolewski

Sklep SmartMedia.com.pl

W styczniu br. nasza firma nawiązała współpracę z firmą NETLIBRE SP. Z O.O. Współpraca układała się wzorowo. Analizie został poddany każdy etap realizacji zamówienia w naszym sklepie, a także każdy aspekt umowy zawieranej na odległość. Dzięki doświadczeniu i kompetencji firmy NETLIBRE SP. Z O.O. nasza firma otrzymała w marcu 2012 r. wyróżnienie w konkursie „Bezpieczny eSklep” organizowanym pod patronatem Ministerstwa Gospodarki. Z całym przekonaniem mogę poświadczyć, że firmę NETLIBRE SP. Z O.O. cechuje wysoki profesjonalizm, bardzo dobre przygotowanie merytoryczne, oraz bardzo krótki termin przygotowania całości zlecenia.

Grzegorz Basta

Sklep Sortmund.pl

Nasi prawnicy w mediach

Sprawdź poniżej kilka naszych cytatów w prasie ogólnopolskiej:

Skontaktuj się z nami!

Wypełnij formularz

Zadzwoń do nas

61 847 55 18

kontakt@prokonsumencki.pl

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter prawny dla Sprzedawców i otrzymaj poradnik

Przygotuj się do zmian przepisów od 2023 - ponad 35 stron treści od doświadczonych prawników dla Ciebie!

SUKCES - zapisałeś się!