Promocja się zakończyła.

Odbierz roczny dostęp do platformy szkoleniowej Prokonsumencki z rabatem -60%.

Promocja się zakończyła.

Odbierz roczny dostęp do platformy szkoleniowej Prokonsumencki z rabatem -60%.

Z okazji 1 rocznicy naszej platformy szkoleniowej, przygotowaliśmy duży rabat.

Rafał Bugajski – manager Prokonsumencki.pl

Dziękuję Ci za zainteresowanie naszą nową usługą – platformą szkoleniową i gorąco zachęcam do korzystania z naszej promocji 🙂

Dołącz do grona już ponad 350 sprzedawców, którzy mają dostęp do praktycznej wiedzy prawnej związanej z prowadzeniem sklepu od naszych prawników.

Co zyskasz korzystając z naszej platformy szkoleniowej:

  1. Ty i Twoi pracownicy poznają wszystkie aspekty prawne prowadzenia sklepu oraz obsługi klienta, przez co szybciej rozwiążesz problemy z reklamacjami i zwrotami w swoim sklepie
  2. Zabezpieczysz interesy prawne swojego sklepu, niwelując ryzyka prawne związane z transakcjami sprzedaży oraz kontrahentami (umowy z hurtowniami, dostawcami towaru, gwarancje etc.)
  3. Oszczędzisz czas i pieniądze, bo dasz dostęp swoim pracownikom do nagrań video i materiałów szkoleniowych i nie musisz się angażować osobiście w ich szkolenie
  4. Uzyskasz dostęp do wzorów pism i innych dokumentów, o których mowa podczas szkolenia
  5. Otrzymasz dostęp do prawnika każdego dnia na czacie online (konsultacje z prawnikiem)

Platforma szkoleniowa Prokonsumencki.pl to 10 lat doświadczeń wsparcia prawnego dla 8000 Sprzedawców w jednym miejscu, dostępne online od ręki, w dowolnym czasie i dla każdego Sprzedawcy oraz jego pracowników.

Otrzymasz od razu dostęp do ponad 26 godzin nagrań szkoleń prawnych (nieograniczona ilość obejrzeń, obecnie dostępne szkolenie bazowe, szkolenie z reklamacji i zwrotów, B2B, BDO oraz RODO) i do wszystkich nowych nagrań szkoleń online i aktualizacji poprzednich, które zostaną dodane w czasie ważności Twojego dostępu do platformy (wszystkie aktualizacje i nowe nagrania szkoleń są dostępne bez dodatkowej opłaty).

Wyprzedaż promocyjną kończymy w najbliższy czwartek 21 maja o 22:00 lub w momencie wyprzedaży 30 kont dostępowych (umieściliśmy zegar abyś wiedział ile jeszcze zostało czasu).

Jeśli chcesz skorzystać z naszej rocznicowej promocji i uzbroić swój sklep w pełną wiedzę od doświadczonych prawników, skorzystaj teraz i wykup roczny dostęp do naszej platformy z rabatem 60% za 199 zł netto.

Obejrzyj 3 minutowy fragment jednego z naszych szkoleń:

Zdobędziesz wiedzę m. in. z zakresu:

  1. ważnych przepisów dla każdego sprzedawcy internetowego
  2. statusu klienta sklepu internetowego – konsument, przedsiębiorca
  3. sprzedaży na odległość i w sklepie stacjonarnym
  4. najważniejszych obowiązków informacyjnych w sklepie internetowym i stacjonarnym
  5. najważniejszych obowiązków informacyjnych w zakresie reklamacji i zwrotów
  6. istotnych różnic w zakresie umów zawieranych poprzez sklep internetowy, drogą mailową/ telefoniczną
  7. podstaw składania reklamacji (rękojmia, a gwarancja)
  8. ważnych terminów reklamacyjnych
  9. klauzul niedozwolonych
  10. odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni, sposobu odstąpienia od umowy, kosztów zwrotu produktu
  11. wyjątków od prawa odstąpienia od umowy
  12. sankcji i zagrożeń dla sprzedawcy
  13. przetwarzania danych osobowych w sklepie internetowym
  14. pozasądowych sposobach rozwiązywania sporów konsumenckich

Jakie dokładnie szkolenia zawiera nasza platforma:

MODUŁ BAZOWY

Prawna strona sklepu okiem Sprzedawcy – szkolenie bazowe

Jest to szkolenie bazowe dla Sprzedawców – pierwsze z serii szkoleń Prawo w Sklepie.

Czas trwania szkolenia: 5 godz 30 min.

Plan szkolenia

Podczas szkolenia omówiono:

 

  1. Wprowadzenie
  2. Sprzedaż na odległość i w sklepie stacjonarnym
  3. Wszystko o reklamacji towaru
  4. Cała prawda o zwrocie towaru
  5. Sankcje i zagrożenia dla Sprzedawcy
  6. Konkurencja i kliencie nie grają fair
  7. Dane osobowe w sklepie
  8. Pytania i odpowiedzi

MODUŁ 1 | PRAWNA MAPA DROGOWA

Reklamacje, zwroty, nieodebrane przesyłki pobraniowe, uszkodzenia w transporcie i pomyłki w cenie towaru

Szkolenie omawia najczęstsze problemy prawne Sprzedawców. Całość podana jest w formie przystępnej mapy drogowej tak aby każdy Sprzedawca wiedział jak się zachować w przypadku reklamacji, zwrotu, czy też np. pomyłki w cenie towaru. Szkolenie obowiązkowe dla każdego Sprzedawcy i jego pracownika działu obsługi klienta.

Czas trwania szkolenia: 3:16 godz 

Plan szkolenia

Podczas szkolenia omówiono:

 

  1. Wprowadzenie
  2. Wszystko o reklamacji towaru
  3. Cała prawda o zwrocie towaru
  4. Nieodebrane przesyłki pobraniowe
  5. Uszkodzenie towaru w transporcie
  6. Pomyłka w cenie sprzedanego towaru
  7. Pytania i odpowiedzi

MODUŁ 2 | SPRZEDAŻ B2B

Wszystko o prawnej stronie sprzedaży B2B

Szkolenie w formie warsztatów online omawiające 18 ważnych prawnych tematów związanych ze sprzedażą B2B (sprzedaż między przedsiębiorcami). Szkolenie ma pokazać Sprzedawcom jakie mają obowiązki, ale przede wszystkim prawa i możliwości prawne sprzedając B2B.

Czas trwania szkolenia: 3:49 godz

Plan szkolenia

Podczas szkolenia omówiono:

 

  1. B2B – co to właściwie oznacza, jak rozróżnić konsumenta od firmy
  2. Regres
  3. 40 Euro za każdą niezapłaconą fakturę
  4. Dlaczego warto sprzedawać B2B z prawnego punktu widzenia
  5. Czy zwrot towaru przez firmę jest możliwy
  6. Rejestracja domeny, a rejestracja znaku towarowego
  7. Zawarcie umowy B2B – duża swoboda, ale i obowiązki
  8. Umowne prawo odstąpienia od umowy zastrzeżone dla Sprzedawcy, a nie Klienta (tutaj także błąd w cenie)
  9. Prawa autorskie do zdjęć, opisów itd.
  10. Jakie zapisy warto mieć w umowie, OWS lub regulaminie sprzedaży
  11. Organy kontroli w przypadku B2B – rola UOKiK, Inspekcji Handlowej, Rzecznika Praw Konsumenta itd.
  12. NDA, zakaz konkurencji
  13. Reklamacja B2B, rękojmia, a gwarancja, wyłączenie lub ograniczenie rękojmi
  14. Nieuczciwa konkurencja, ograniczanie dostępu do rynku
  15. Dane osobowe – umowy powierzenia, firma też ma dane osobowe
  16. Czy wyłączenie rękojmi oznacza wyłączenie odpowiedzialności
  17. Czy sprawa sądowa to koniec świata? Jak się do niej przygotować
  18. Dropshipping, czyli kto jest kim i jakie ma obowiązki w stosunku do klienta końcowego (reklamacje, zwroty)

SZKOLENIE BDO 2020

Baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadamia

Szkolenie omawia najważniejsze zmiany związane z rejestracją w BDO (bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami). Głównym celem szkolenia jest ułatwienie odpowiedzi, czy jesteś zobowiązany do rejestracji w BDO.

Czas trwania szkolenia: 3h 

Plan szkolenia

Podczas szkolenia omówiono:

 

  1. Przepisy prawa dotyczące BDO
  2. Najważniejsze zmiany od stycznia 2020 r.
  3. Testy i poradniki
  4. Co to jest BDO i inne ważne pojęcia
  5. Jakie informacje gromadzi BDO
  6. Kto podlega wpisowi do BDO
  7. Kto nie podlega wpisowi do BDO
  8. Kiedy należy wpisać podmiot do BDO
  9. Jak należy złożyć wniosek do BDO
  10. Indywidualny numer rejestrowy
  11. Ewidencja odpadów
  12. Sprawozdawczość w BDO
  13. Sankcje i zagrożenia
  14. Gospodarka odpadami, opłata produktowa
  15. Gospodarka opakowaniami
  16. Rejestracja w BDO

MODUŁ 3 | RODO I BEZPIECZEŃSTWO DANYCH W eSKLEPIE

ABC ochrony danych osobowych w sklepie internetowym i stacjonarnym 

Szkolenie omawia w praktyczny sposób kwestie przetwarzania i ochrony danych osobowych w sklepie internetowym i stacjonarnym. W ramach szkolenia omawiamy podstawy RODO, praktyczne aspekty zabezpieczeń danych i zagrożeń oraz  wspólnie z uczestnikami wypełniamy przykładową dokumentacje ochrony danych. 

Czas trwania szkolenia: 6 godz 

Bonus: w materiałach do szkolenia dostępna jest nieodpłatnie do pobrania i wykorzystania w swoim sklepie wzorcowa dokumentacja ochrony danych osobowych 

Plan szkolenia

Podczas szkolenia omówiono:

1. Podstawy RODO

Po co nam ochrona danych? | Najważniejsze terminy i pojęcia związane z ochroną danych | Zasady przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO | Zasada rozliczalności, czyli po co nam dokumenty i ewidencje? | Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych | Inne przepisy prawa mające wpływ na przetwarzanie danych osobowych | Dane wrażliwe. Kiedy możemy je przetwarzać? | Prawa osób, których dane przetwarzamy. | IOD. Kiedy potrzebuję Inspektora w mojej firmie? | Profilowanie a RODO. Czy mogę wyświetlać dedykowane reklamy? | Obowiązki Administratora danych związane z przetwarzaniem danych | Obowiązki Administratora związane z rejestrowaniem i reagowaniem na naruszenia i incydenty bezpieczeństwa. | Podejście oparte na ryzyku. Czym jest i jak wprowadzić je w firmie?

2. Praktyczne aspekty zabezpieczeń danych i zagrożenia

Co może zagrażać danym osobowym w naszej firmie? Przegląd i klasyfikacja zagrożeń | Zagrożenia cyfrowe. Największe ataki ostatnich lat. Co do nich doprowadziło? | Tworzenie ewidencji aktywów. Wstęp do analizy ryzyka | Jakie zabezpieczenia mogę stosować? Dobieranie odpowiednich zabezpieczeń do rodzaju aktywa | Przeprowadzanie analizy ryzyka. PIA w praktyce. Ocena skutków dla przetwarzania danych osobowych. | Plan postępowania z ryzykiem. Co powinien zawierać? | Kiedy już dojdzie do naruszenia danych. Co wtedy robić

3. Tworzenie i prowadzenie dokumentacji ochrony danych osobowych

Dlaczego RODO ma sens? | Czego wymaga RODO, a co jest niezbędne dla zachowania rozliczalności? | Mapowanie procesów przetwarzania danych osobowych, czyli podstawowe działanie przed przystąpieniem do kolejnych prac. Tworzenie RCP | Analiza procesów i plan dokumentacji | Tworzenie Polityki bezpieczeństwa, głównego dokumentu z założeniami ochrony danych | Ocena prawnie uzasadnionego interesu administratora | Zarządzanie systemami informatycznymi | Regulamin dla pracowników | Szczegółowe polityki obszarowe | Konieczne ewidencje | Umowa powierzenia danych osobowych | Klauzule informacyjne | Przeprowadzanie analizy ryzyka i oceny skutków dla przetwarzania danych osobowych

Sprawdź opinie firm, które wzięły udział w naszych szkoleniach:

Piotr
Piotr
14:06 17 Nov 23
Z Netlibre współpracujemy od ponad roku. Korzystamy z regulaminów przygotowanych dla dwóch sklepów, szkoleń i webinarów prowadzonych przez tę firmę. Usługi na wysokim poziomie.
Jarosław Kowalczyk
Jarosław Kowalczyk
18:21 02 Nov 23
Wszystko w najlepszym porządku, polecam.
Grze Gorz
Grze Gorz
13:01 05 Nov 21
Współpracujemy z firmą Netlibre już ponad 7 lat. Zawsze otrzymujemy wsparcie na najwyższym poziomie. Dodatkowo p. Gwidon obsługujący naszą firmę od strony prawnej wykazał się ogromną empatią i pomógł nam skutecznie w sporze gwarancyjnym z innym podmiotem gospodarczym. 👏👏👏👏👏
bardzo profesjonalna współpraca ,polecam.
Paulina Kierdelewicz
Paulina Kierdelewicz
06:03 02 Apr 20
Polecamy serwis Prokonsumencki.pl - bardzo jasne zasady współpracy, wszelka pomoc na każdym etapie prac nad regulaminem oraz innymi materiałami. Stały kontakt w ramach wsparcia technicznego, terminowość i fachowość. Przyjemność współpracy!

Zespół Hurtowni To-Ma
www.tooles.pl serwis
www.tooles.pl serwis
10:39 29 Nov 23
Prokonsumencki.pl to profesjonalna firma o dużym doświadczeniu. Bardzo dobra współpraca odnośnie pomocy prawnej i regulaminu. Wykwalifikowany zespół ze sprawną, rzetelną i szybką obsługą. Wszystko na najwyższym poziomie. Szczerze polecamy!
Daniel Reluga
Daniel Reluga
10:15 18 Dec 23
Chciałbym polecić współpracę z firmą NetLibre jak również zespołem serwisu Prokonsumenki.pl.Korzystaliśmy z usług firmy dwukrotnie, najpierw przy realizacji regulaminu sklepu internetowego i przygotowaniu pakietu wszystkich niezbędnych dokumentów a później przy całym procesie rejestracji i zastrzeżeniu znaku na terenie Unii Europejskiej.Współpraca w obydwu przypadkach przebiegała znakomicie i pomimo tego, że wprowadzaliśmy pewne zmiany w umówionych wcześniej kwestiach nikt nie stwarzał problemu i cierpliwie nasze zmiany wprowadzał i służył poradą.Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i z pewnością będziemy korzystać z nich w przyszłości.
Emil Nestorowicz
Emil Nestorowicz
09:27 19 Oct 23
Polecam serdecznie. Korzystam z prokonsumencki od kilku miesięcy i jestem bardzo zadowolony. Dobry kontakt z firmą i profesjonalne podejście. Super. 🙂
Krowa Kot
Krowa Kot
10:14 18 Dec 23
Chciałbym polecić współpracę z firmą NetLibre jak również zespołem serwisu Prokonsumenki.pl.
Korzystaliśmy z usług firmy dwukrotnie, najpierw przy realizacji regulaminu sklepu internetowego i przygotowaniu pakietu wszystkich niezbędnych dokumentów a później przy całym procesie rejestracji i zastrzeżeniu znaku na terenie Unii Europejskiej.
Współpraca w obydwu przypadkach przebiegała znakomicie i pomimo tego, że wprowadzaliśmy pewne zmiany w umówionych wcześniej kwestiach nikt nie stwarzał problemu i cierpliwie nasze zmiany wprowadzał i służył poradą.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i z pewnością będziemy korzystać z nich w przyszłości.
js_loader

Nasi szkoleniowcy w mediach: 

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

tel. 61 847 55 18
email: kontakt@prokonsumencki.pl

Usługa platformy szkoleniowej jest dostarczana przez Netlibre sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (ul. Mostowa 35/3, 61-854 Poznań) | KRS: 0000395252 | Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS | NIP 7811872393

Regulamin serwisu | Polityka prywatności i cookies

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter prawny dla Sprzedawców i otrzymaj poradnik

Przygotuj się do zmian przepisów od 2023 - ponad 35 stron treści od doświadczonych prawników dla Ciebie!

SUKCES - zapisałeś się!