Promocja się zakończyła.

Odbierz roczny dostęp do platformy szkoleniowej Prokonsumencki z rabatem -60%.

Promocja się zakończyła.

Odbierz roczny dostęp do platformy szkoleniowej Prokonsumencki z rabatem -60%.

Z okazji 1 rocznicy naszej platformy szkoleniowej, przygotowaliśmy duży rabat.

Rafał Bugajski – manager Prokonsumencki.pl

Dziękuję Ci za zainteresowanie naszą nową usługą – platformą szkoleniową i gorąco zachęcam do korzystania z naszej promocji 🙂

Dołącz do grona już ponad 350 sprzedawców, którzy mają dostęp do praktycznej wiedzy prawnej związanej z prowadzeniem sklepu od naszych prawników.

Co zyskasz korzystając z naszej platformy szkoleniowej:

  1. Ty i Twoi pracownicy poznają wszystkie aspekty prawne prowadzenia sklepu oraz obsługi klienta, przez co szybciej rozwiążesz problemy z reklamacjami i zwrotami w swoim sklepie
  2. Zabezpieczysz interesy prawne swojego sklepu, niwelując ryzyka prawne związane z transakcjami sprzedaży oraz kontrahentami (umowy z hurtowniami, dostawcami towaru, gwarancje etc.)
  3. Oszczędzisz czas i pieniądze, bo dasz dostęp swoim pracownikom do nagrań video i materiałów szkoleniowych i nie musisz się angażować osobiście w ich szkolenie
  4. Uzyskasz dostęp do wzorów pism i innych dokumentów, o których mowa podczas szkolenia
  5. Otrzymasz dostęp do prawnika każdego dnia na czacie online (konsultacje z prawnikiem)

Platforma szkoleniowa Prokonsumencki.pl to 10 lat doświadczeń wsparcia prawnego dla 8000 Sprzedawców w jednym miejscu, dostępne online od ręki, w dowolnym czasie i dla każdego Sprzedawcy oraz jego pracowników.

Otrzymasz od razu dostęp do ponad 26 godzin nagrań szkoleń prawnych (nieograniczona ilość obejrzeń, obecnie dostępne szkolenie bazowe, szkolenie z reklamacji i zwrotów, B2B, BDO oraz RODO) i do wszystkich nowych nagrań szkoleń online i aktualizacji poprzednich, które zostaną dodane w czasie ważności Twojego dostępu do platformy (wszystkie aktualizacje i nowe nagrania szkoleń są dostępne bez dodatkowej opłaty).

Wyprzedaż promocyjną kończymy w najbliższy czwartek 21 maja o 22:00 lub w momencie wyprzedaży 30 kont dostępowych (umieściliśmy zegar abyś wiedział ile jeszcze zostało czasu).

Jeśli chcesz skorzystać z naszej rocznicowej promocji i uzbroić swój sklep w pełną wiedzę od doświadczonych prawników, skorzystaj teraz i wykup roczny dostęp do naszej platformy z rabatem 60% za 199 zł netto.

Obejrzyj 3 minutowy fragment jednego z naszych szkoleń:

Zdobędziesz wiedzę m. in. z zakresu:

  1. ważnych przepisów dla każdego sprzedawcy internetowego
  2. statusu klienta sklepu internetowego – konsument, przedsiębiorca
  3. sprzedaży na odległość i w sklepie stacjonarnym
  4. najważniejszych obowiązków informacyjnych w sklepie internetowym i stacjonarnym
  5. najważniejszych obowiązków informacyjnych w zakresie reklamacji i zwrotów
  6. istotnych różnic w zakresie umów zawieranych poprzez sklep internetowy, drogą mailową/ telefoniczną
  7. podstaw składania reklamacji (rękojmia, a gwarancja)
  8. ważnych terminów reklamacyjnych
  9. klauzul niedozwolonych
  10. odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni, sposobu odstąpienia od umowy, kosztów zwrotu produktu
  11. wyjątków od prawa odstąpienia od umowy
  12. sankcji i zagrożeń dla sprzedawcy
  13. przetwarzania danych osobowych w sklepie internetowym
  14. pozasądowych sposobach rozwiązywania sporów konsumenckich

Jakie dokładnie szkolenia zawiera nasza platforma:

MODUŁ BAZOWY

Prawna strona sklepu okiem Sprzedawcy – szkolenie bazowe

Jest to szkolenie bazowe dla Sprzedawców – pierwsze z serii szkoleń Prawo w Sklepie.

Czas trwania szkolenia: 5 godz 30 min.

Plan szkolenia

Podczas szkolenia omówiono:

 

  1. Wprowadzenie
  2. Sprzedaż na odległość i w sklepie stacjonarnym
  3. Wszystko o reklamacji towaru
  4. Cała prawda o zwrocie towaru
  5. Sankcje i zagrożenia dla Sprzedawcy
  6. Konkurencja i kliencie nie grają fair
  7. Dane osobowe w sklepie
  8. Pytania i odpowiedzi

MODUŁ 1 | PRAWNA MAPA DROGOWA

Reklamacje, zwroty, nieodebrane przesyłki pobraniowe, uszkodzenia w transporcie i pomyłki w cenie towaru

Szkolenie omawia najczęstsze problemy prawne Sprzedawców. Całość podana jest w formie przystępnej mapy drogowej tak aby każdy Sprzedawca wiedział jak się zachować w przypadku reklamacji, zwrotu, czy też np. pomyłki w cenie towaru. Szkolenie obowiązkowe dla każdego Sprzedawcy i jego pracownika działu obsługi klienta.

Czas trwania szkolenia: 3:16 godz 

Plan szkolenia

Podczas szkolenia omówiono:

 

  1. Wprowadzenie
  2. Wszystko o reklamacji towaru
  3. Cała prawda o zwrocie towaru
  4. Nieodebrane przesyłki pobraniowe
  5. Uszkodzenie towaru w transporcie
  6. Pomyłka w cenie sprzedanego towaru
  7. Pytania i odpowiedzi

MODUŁ 2 | SPRZEDAŻ B2B

Wszystko o prawnej stronie sprzedaży B2B

Szkolenie w formie warsztatów online omawiające 18 ważnych prawnych tematów związanych ze sprzedażą B2B (sprzedaż między przedsiębiorcami). Szkolenie ma pokazać Sprzedawcom jakie mają obowiązki, ale przede wszystkim prawa i możliwości prawne sprzedając B2B.

Czas trwania szkolenia: 3:49 godz

Plan szkolenia

Podczas szkolenia omówiono:

 

  1. B2B – co to właściwie oznacza, jak rozróżnić konsumenta od firmy
  2. Regres
  3. 40 Euro za każdą niezapłaconą fakturę
  4. Dlaczego warto sprzedawać B2B z prawnego punktu widzenia
  5. Czy zwrot towaru przez firmę jest możliwy
  6. Rejestracja domeny, a rejestracja znaku towarowego
  7. Zawarcie umowy B2B – duża swoboda, ale i obowiązki
  8. Umowne prawo odstąpienia od umowy zastrzeżone dla Sprzedawcy, a nie Klienta (tutaj także błąd w cenie)
  9. Prawa autorskie do zdjęć, opisów itd.
  10. Jakie zapisy warto mieć w umowie, OWS lub regulaminie sprzedaży
  11. Organy kontroli w przypadku B2B – rola UOKiK, Inspekcji Handlowej, Rzecznika Praw Konsumenta itd.
  12. NDA, zakaz konkurencji
  13. Reklamacja B2B, rękojmia, a gwarancja, wyłączenie lub ograniczenie rękojmi
  14. Nieuczciwa konkurencja, ograniczanie dostępu do rynku
  15. Dane osobowe – umowy powierzenia, firma też ma dane osobowe
  16. Czy wyłączenie rękojmi oznacza wyłączenie odpowiedzialności
  17. Czy sprawa sądowa to koniec świata? Jak się do niej przygotować
  18. Dropshipping, czyli kto jest kim i jakie ma obowiązki w stosunku do klienta końcowego (reklamacje, zwroty)

SZKOLENIE BDO 2020

Baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadamia

Szkolenie omawia najważniejsze zmiany związane z rejestracją w BDO (bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami). Głównym celem szkolenia jest ułatwienie odpowiedzi, czy jesteś zobowiązany do rejestracji w BDO.

Czas trwania szkolenia: 3h 

Plan szkolenia

Podczas szkolenia omówiono:

 

  1. Przepisy prawa dotyczące BDO
  2. Najważniejsze zmiany od stycznia 2020 r.
  3. Testy i poradniki
  4. Co to jest BDO i inne ważne pojęcia
  5. Jakie informacje gromadzi BDO
  6. Kto podlega wpisowi do BDO
  7. Kto nie podlega wpisowi do BDO
  8. Kiedy należy wpisać podmiot do BDO
  9. Jak należy złożyć wniosek do BDO
  10. Indywidualny numer rejestrowy
  11. Ewidencja odpadów
  12. Sprawozdawczość w BDO
  13. Sankcje i zagrożenia
  14. Gospodarka odpadami, opłata produktowa
  15. Gospodarka opakowaniami
  16. Rejestracja w BDO

MODUŁ 3 | RODO I BEZPIECZEŃSTWO DANYCH W eSKLEPIE

ABC ochrony danych osobowych w sklepie internetowym i stacjonarnym 

Szkolenie omawia w praktyczny sposób kwestie przetwarzania i ochrony danych osobowych w sklepie internetowym i stacjonarnym. W ramach szkolenia omawiamy podstawy RODO, praktyczne aspekty zabezpieczeń danych i zagrożeń oraz  wspólnie z uczestnikami wypełniamy przykładową dokumentacje ochrony danych. 

Czas trwania szkolenia: 6 godz 

Bonus: w materiałach do szkolenia dostępna jest nieodpłatnie do pobrania i wykorzystania w swoim sklepie wzorcowa dokumentacja ochrony danych osobowych 

Plan szkolenia

Podczas szkolenia omówiono:

1. Podstawy RODO

Po co nam ochrona danych? | Najważniejsze terminy i pojęcia związane z ochroną danych | Zasady przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO | Zasada rozliczalności, czyli po co nam dokumenty i ewidencje? | Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych | Inne przepisy prawa mające wpływ na przetwarzanie danych osobowych | Dane wrażliwe. Kiedy możemy je przetwarzać? | Prawa osób, których dane przetwarzamy. | IOD. Kiedy potrzebuję Inspektora w mojej firmie? | Profilowanie a RODO. Czy mogę wyświetlać dedykowane reklamy? | Obowiązki Administratora danych związane z przetwarzaniem danych | Obowiązki Administratora związane z rejestrowaniem i reagowaniem na naruszenia i incydenty bezpieczeństwa. | Podejście oparte na ryzyku. Czym jest i jak wprowadzić je w firmie?

2. Praktyczne aspekty zabezpieczeń danych i zagrożenia

Co może zagrażać danym osobowym w naszej firmie? Przegląd i klasyfikacja zagrożeń | Zagrożenia cyfrowe. Największe ataki ostatnich lat. Co do nich doprowadziło? | Tworzenie ewidencji aktywów. Wstęp do analizy ryzyka | Jakie zabezpieczenia mogę stosować? Dobieranie odpowiednich zabezpieczeń do rodzaju aktywa | Przeprowadzanie analizy ryzyka. PIA w praktyce. Ocena skutków dla przetwarzania danych osobowych. | Plan postępowania z ryzykiem. Co powinien zawierać? | Kiedy już dojdzie do naruszenia danych. Co wtedy robić

3. Tworzenie i prowadzenie dokumentacji ochrony danych osobowych

Dlaczego RODO ma sens? | Czego wymaga RODO, a co jest niezbędne dla zachowania rozliczalności? | Mapowanie procesów przetwarzania danych osobowych, czyli podstawowe działanie przed przystąpieniem do kolejnych prac. Tworzenie RCP | Analiza procesów i plan dokumentacji | Tworzenie Polityki bezpieczeństwa, głównego dokumentu z założeniami ochrony danych | Ocena prawnie uzasadnionego interesu administratora | Zarządzanie systemami informatycznymi | Regulamin dla pracowników | Szczegółowe polityki obszarowe | Konieczne ewidencje | Umowa powierzenia danych osobowych | Klauzule informacyjne | Przeprowadzanie analizy ryzyka i oceny skutków dla przetwarzania danych osobowych

Sprawdź opinie firm, które wzięły udział w naszych szkoleniach:

Paweł Leszczynski
Paweł Leszczynski
12:24 08 Dec 19
Polecam Prokonsumencki.pl ! Jasne proste zasady, można liczyć na pomoc w każdym etapie dzięki czemu budowa regulaminu przebiegła sprawnie i bezbłędnie. Stały szybki kontakt w ramach wsparcia prawnego sprzedawcy oraz monitoring regulaminu i raport pozwalają zaoszczędzić dużo czasu 😉
Piotr Kobosko
Piotr Kobosko
10:29 23 Dec 19
Polecam usługi firmy Netlibre! Współpracujemy razem już ponad 5 lat i jesteśmy bardzo zadowoleni z tej współpracy! Prawnicy pracujący w tej firmie są naprawdę doświadczeni w kwestiach prawa konsumenckiego i wielokrotnie pomagali nam - jako sprzedawcy internetowemu - zarówno telefonicznie jak i e-mailowo w najróżniejszych tematach i problemach prawnych. Gorąco polecam!
Ecolou Ecolou
Ecolou Ecolou
09:36 04 Feb 20
Gdyby wszystkie firmy świadczyły usługi na takim poziomie jak Prokonsumencki.pl to życie byłoby o wiele prostsze. Dla swojego sklepu zamawiałem regulamin itp. Cały proces przebiegł bardzo sprawnie, szybko i zrozumiale. Nie wyobrażam sobie żeby samemu przygotowywać to wszystko. Z czystym sumieniem polecam każdemu wchodzącemu w e-commerce współpracę z Prokonsumencki! 🙂
Mateusz Nowak
Mateusz Nowak
08:55 16 Dec 20
FUNGOOplaygrounds thousand smiles
FUNGOOplaygrounds thousand smiles
08:24 11 Feb 20
Nie tylko polecam korzystać z usług ale i naśladować jakość ich świadczenia.
Paulina Perzyna
Paulina Perzyna
06:03 02 Apr 20
Polecamy serwis Prokonsumencki.pl - bardzo jasne zasady współpracy, wszelka pomoc na każdym etapie prac nad regulaminem oraz innymi materiałami. Stały kontakt w ramach wsparcia technicznego, terminowość i fachowość. Przyjemność współpracy!

Zespół Hurtowni To-Ma
Mateusz Zieliński
Mateusz Zieliński
07:51 25 Feb 20
Rewelacyjny kontakt, pełne profesjonalizmu podejście do współpracy, cierpliwość oraz elastyczność w stosunku do klienta. Stworzona strona prawna (regulamin + polityka prywatnośći) spełnia wszelkie oczekiwania. Współpraca z takimi firmami to czysta przyjemność. Terminowość i fachowość, to powinno być motto przewodnie Prokonsumencki.pl
Filip Lomstar
Filip Lomstar
09:35 04 Feb 20
Gdyby wszystkie firmy świadczyły usługi na takim poziomie jak Prokonsumencki.pl to życie byłoby o wiele prostsze. Dla swojego sklepu zamawiałem regulamin itp. Cały proces przebiegł bardzo sprawnie, szybko i zrozumiale. Nie wyobrażam sobie żeby samemu przygotowywać to wszystko. Z czystym sumieniem polecam każdemu wchodzącemu w e-commerce współpracę z Prokonsumencki! 😀
Radosław Krakowski
Radosław Krakowski
08:53 09 Jan 20
Polecam współpracę. Sprawny kontakt i pomoc prawna.
Pawel Kot
Pawel Kot
08:51 09 Dec 19
Witam. Nasza firma e-obrazy.com podjęła bardzo owocną współpracę z firmą Prokonsumencki.pl. Opracowany regulamin dla naszego sklepu internetowego spełnia nasze oczekiwania i był przygotowywany w szybkim czasie. Polecamy Prokonsumencki z uwagi na profesjonalizm, szybkość działania oraz dobry kontakt z prawnikiem.

Nasi szkoleniowcy w mediach: 

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

tel. 61 847 55 18
email: kontakt@prokonsumencki.pl

Usługa platformy szkoleniowej jest dostarczana przez Netlibre sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (ul. Mostowa 35/3, 61-854 Poznań) | KRS: 0000395252 | Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS | NIP 7811872393

Regulamin serwisu | Polityka prywatności i cookies