
Promocja się zakończyła.
Odbierz roczny dostęp do platformy szkoleniowej Prokonsumencki z rabatem -60%.
Promocja się zakończyła.
Odbierz roczny dostęp do platformy szkoleniowej Prokonsumencki z rabatem -60%.
Z okazji 1 rocznicy naszej platformy szkoleniowej, przygotowaliśmy duży rabat.

Rafał Bugajski – manager Prokonsumencki.pl
Dziękuję Ci za zainteresowanie naszą nową usługą – platformą szkoleniową i gorąco zachęcam do korzystania z naszej promocji 🙂
Dołącz do grona już ponad 350 sprzedawców, którzy mają dostęp do praktycznej wiedzy prawnej związanej z prowadzeniem sklepu od naszych prawników.
Co zyskasz korzystając z naszej platformy szkoleniowej:
- Ty i Twoi pracownicy poznają wszystkie aspekty prawne prowadzenia sklepu oraz obsługi klienta, przez co szybciej rozwiążesz problemy z reklamacjami i zwrotami w swoim sklepie
- Zabezpieczysz interesy prawne swojego sklepu, niwelując ryzyka prawne związane z transakcjami sprzedaży oraz kontrahentami (umowy z hurtowniami, dostawcami towaru, gwarancje etc.)
- Oszczędzisz czas i pieniądze, bo dasz dostęp swoim pracownikom do nagrań video i materiałów szkoleniowych i nie musisz się angażować osobiście w ich szkolenie
- Uzyskasz dostęp do wzorów pism i innych dokumentów, o których mowa podczas szkolenia
- Otrzymasz dostęp do prawnika każdego dnia na czacie online (konsultacje z prawnikiem)
Platforma szkoleniowa Prokonsumencki.pl to 10 lat doświadczeń wsparcia prawnego dla 8000 Sprzedawców w jednym miejscu, dostępne online od ręki, w dowolnym czasie i dla każdego Sprzedawcy oraz jego pracowników.
Otrzymasz od razu dostęp do ponad 26 godzin nagrań szkoleń prawnych (nieograniczona ilość obejrzeń, obecnie dostępne szkolenie bazowe, szkolenie z reklamacji i zwrotów, B2B, BDO oraz RODO) i do wszystkich nowych nagrań szkoleń online i aktualizacji poprzednich, które zostaną dodane w czasie ważności Twojego dostępu do platformy (wszystkie aktualizacje i nowe nagrania szkoleń są dostępne bez dodatkowej opłaty).
Wyprzedaż promocyjną kończymy w najbliższy czwartek 21 maja o 22:00 lub w momencie wyprzedaży 30 kont dostępowych (umieściliśmy zegar abyś wiedział ile jeszcze zostało czasu).
Jeśli chcesz skorzystać z naszej rocznicowej promocji i uzbroić swój sklep w pełną wiedzę od doświadczonych prawników, skorzystaj teraz i wykup roczny dostęp do naszej platformy z rabatem 60% za 199 zł netto.
Obejrzyj 3 minutowy fragment jednego z naszych szkoleń:
Zaakceptuj zgodę, aby wyświetlić to
Zdobędziesz wiedzę m. in. z zakresu:
- ważnych przepisów dla każdego sprzedawcy internetowego
- statusu klienta sklepu internetowego – konsument, przedsiębiorca
- sprzedaży na odległość i w sklepie stacjonarnym
- najważniejszych obowiązków informacyjnych w sklepie internetowym i stacjonarnym
- najważniejszych obowiązków informacyjnych w zakresie reklamacji i zwrotów
- istotnych różnic w zakresie umów zawieranych poprzez sklep internetowy, drogą mailową/ telefoniczną
- podstaw składania reklamacji (rękojmia, a gwarancja)
- ważnych terminów reklamacyjnych
- klauzul niedozwolonych
- odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni, sposobu odstąpienia od umowy, kosztów zwrotu produktu
- wyjątków od prawa odstąpienia od umowy
- sankcji i zagrożeń dla sprzedawcy
- przetwarzania danych osobowych w sklepie internetowym
- pozasądowych sposobach rozwiązywania sporów konsumenckich
Jakie dokładnie szkolenia zawiera nasza platforma:

MODUŁ BAZOWY
Prawna strona sklepu okiem Sprzedawcy – szkolenie bazowe
Jest to szkolenie bazowe dla Sprzedawców – pierwsze z serii szkoleń Prawo w Sklepie.
Czas trwania szkolenia: 5 godz 30 min.
Plan szkolenia
Podczas szkolenia omówiono:
- Wprowadzenie
- Sprzedaż na odległość i w sklepie stacjonarnym
- Wszystko o reklamacji towaru
- Cała prawda o zwrocie towaru
- Sankcje i zagrożenia dla Sprzedawcy
- Konkurencja i kliencie nie grają fair
- Dane osobowe w sklepie
- Pytania i odpowiedzi

MODUŁ 1 | PRAWNA MAPA DROGOWA
Reklamacje, zwroty, nieodebrane przesyłki pobraniowe, uszkodzenia w transporcie i pomyłki w cenie towaru
Szkolenie omawia najczęstsze problemy prawne Sprzedawców. Całość podana jest w formie przystępnej mapy drogowej tak aby każdy Sprzedawca wiedział jak się zachować w przypadku reklamacji, zwrotu, czy też np. pomyłki w cenie towaru. Szkolenie obowiązkowe dla każdego Sprzedawcy i jego pracownika działu obsługi klienta.
Czas trwania szkolenia: 3:16 godz
Plan szkolenia
Podczas szkolenia omówiono:
- Wprowadzenie
- Wszystko o reklamacji towaru
- Cała prawda o zwrocie towaru
- Nieodebrane przesyłki pobraniowe
- Uszkodzenie towaru w transporcie
- Pomyłka w cenie sprzedanego towaru
- Pytania i odpowiedzi

MODUŁ 2 | SPRZEDAŻ B2B
Wszystko o prawnej stronie sprzedaży B2B
Szkolenie w formie warsztatów online omawiające 18 ważnych prawnych tematów związanych ze sprzedażą B2B (sprzedaż między przedsiębiorcami). Szkolenie ma pokazać Sprzedawcom jakie mają obowiązki, ale przede wszystkim prawa i możliwości prawne sprzedając B2B.
Czas trwania szkolenia: 3:49 godz
Plan szkolenia
Podczas szkolenia omówiono:
- B2B – co to właściwie oznacza, jak rozróżnić konsumenta od firmy
- Regres
- 40 Euro za każdą niezapłaconą fakturę
- Dlaczego warto sprzedawać B2B z prawnego punktu widzenia
- Czy zwrot towaru przez firmę jest możliwy
- Rejestracja domeny, a rejestracja znaku towarowego
- Zawarcie umowy B2B – duża swoboda, ale i obowiązki
- Umowne prawo odstąpienia od umowy zastrzeżone dla Sprzedawcy, a nie Klienta (tutaj także błąd w cenie)
- Prawa autorskie do zdjęć, opisów itd.
- Jakie zapisy warto mieć w umowie, OWS lub regulaminie sprzedaży
- Organy kontroli w przypadku B2B – rola UOKiK, Inspekcji Handlowej, Rzecznika Praw Konsumenta itd.
- NDA, zakaz konkurencji
- Reklamacja B2B, rękojmia, a gwarancja, wyłączenie lub ograniczenie rękojmi
- Nieuczciwa konkurencja, ograniczanie dostępu do rynku
- Dane osobowe – umowy powierzenia, firma też ma dane osobowe
- Czy wyłączenie rękojmi oznacza wyłączenie odpowiedzialności
- Czy sprawa sądowa to koniec świata? Jak się do niej przygotować
- Dropshipping, czyli kto jest kim i jakie ma obowiązki w stosunku do klienta końcowego (reklamacje, zwroty)

SZKOLENIE BDO 2020
Baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadamia
Szkolenie omawia najważniejsze zmiany związane z rejestracją w BDO (bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami). Głównym celem szkolenia jest ułatwienie odpowiedzi, czy jesteś zobowiązany do rejestracji w BDO.
Czas trwania szkolenia: 3h
Plan szkolenia
Podczas szkolenia omówiono:
- Przepisy prawa dotyczące BDO
- Najważniejsze zmiany od stycznia 2020 r.
- Testy i poradniki
- Co to jest BDO i inne ważne pojęcia
- Jakie informacje gromadzi BDO
- Kto podlega wpisowi do BDO
- Kto nie podlega wpisowi do BDO
- Kiedy należy wpisać podmiot do BDO
- Jak należy złożyć wniosek do BDO
- Indywidualny numer rejestrowy
- Ewidencja odpadów
- Sprawozdawczość w BDO
- Sankcje i zagrożenia
- Gospodarka odpadami, opłata produktowa
- Gospodarka opakowaniami
- Rejestracja w BDO

MODUŁ 3 | RODO I BEZPIECZEŃSTWO DANYCH W eSKLEPIE
ABC ochrony danych osobowych w sklepie internetowym i stacjonarnym
Szkolenie omawia w praktyczny sposób kwestie przetwarzania i ochrony danych osobowych w sklepie internetowym i stacjonarnym. W ramach szkolenia omawiamy podstawy RODO, praktyczne aspekty zabezpieczeń danych i zagrożeń oraz wspólnie z uczestnikami wypełniamy przykładową dokumentacje ochrony danych.
Czas trwania szkolenia: 6 godz
Bonus: w materiałach do szkolenia dostępna jest nieodpłatnie do pobrania i wykorzystania w swoim sklepie wzorcowa dokumentacja ochrony danych osobowych
Plan szkolenia
Podczas szkolenia omówiono:
1. Podstawy RODO
Po co nam ochrona danych? | Najważniejsze terminy i pojęcia związane z ochroną danych | Zasady przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO | Zasada rozliczalności, czyli po co nam dokumenty i ewidencje? | Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych | Inne przepisy prawa mające wpływ na przetwarzanie danych osobowych | Dane wrażliwe. Kiedy możemy je przetwarzać? | Prawa osób, których dane przetwarzamy. | IOD. Kiedy potrzebuję Inspektora w mojej firmie? | Profilowanie a RODO. Czy mogę wyświetlać dedykowane reklamy? | Obowiązki Administratora danych związane z przetwarzaniem danych | Obowiązki Administratora związane z rejestrowaniem i reagowaniem na naruszenia i incydenty bezpieczeństwa. | Podejście oparte na ryzyku. Czym jest i jak wprowadzić je w firmie?
2. Praktyczne aspekty zabezpieczeń danych i zagrożenia
Co może zagrażać danym osobowym w naszej firmie? Przegląd i klasyfikacja zagrożeń | Zagrożenia cyfrowe. Największe ataki ostatnich lat. Co do nich doprowadziło? | Tworzenie ewidencji aktywów. Wstęp do analizy ryzyka | Jakie zabezpieczenia mogę stosować? Dobieranie odpowiednich zabezpieczeń do rodzaju aktywa | Przeprowadzanie analizy ryzyka. PIA w praktyce. Ocena skutków dla przetwarzania danych osobowych. | Plan postępowania z ryzykiem. Co powinien zawierać? | Kiedy już dojdzie do naruszenia danych. Co wtedy robić
3. Tworzenie i prowadzenie dokumentacji ochrony danych osobowych
Dlaczego RODO ma sens? | Czego wymaga RODO, a co jest niezbędne dla zachowania rozliczalności? | Mapowanie procesów przetwarzania danych osobowych, czyli podstawowe działanie przed przystąpieniem do kolejnych prac. Tworzenie RCP | Analiza procesów i plan dokumentacji | Tworzenie Polityki bezpieczeństwa, głównego dokumentu z założeniami ochrony danych | Ocena prawnie uzasadnionego interesu administratora | Zarządzanie systemami informatycznymi | Regulamin dla pracowników | Szczegółowe polityki obszarowe | Konieczne ewidencje | Umowa powierzenia danych osobowych | Klauzule informacyjne | Przeprowadzanie analizy ryzyka i oceny skutków dla przetwarzania danych osobowych





kuzniawedkarska

Serdecznie Pozdrawiam www.autonablask.pl








Sklep internetowy www.mensura.pl











Alicja Żygadło, mafarta.pl










Profesjonalizm, szybkość działania, bez zbędnych pytań, dążą do powierzonego im zadania.




Żadnych problemów, zawsze są pomocni.
Odpowiadają na każde zadane pytanie + dodatkowo ich szkolenia online również są świetną dawką dodatkowej wiedzy. Polecam serdecznie!







Dziękujemy za szybką i sprawną pomoc!

Opieka w pełnym zakresie przebiega bez zarzutu. W tematach trudnych, można liczyć na opiekę prawną na wysokim poziomie.





obuwierzeszow pl





Korzystaliśmy z usług firmy dwukrotnie, najpierw przy realizacji regulaminu sklepu internetowego i przygotowaniu pakietu wszystkich niezbędnych dokumentów a później przy całym procesie rejestracji i zastrzeżeniu znaku na terenie Unii Europejskiej.
Współpraca w obydwu przypadkach przebiegała znakomicie i pomimo tego, że wprowadzaliśmy pewne zmiany w umówionych wcześniej kwestiach nikt nie stwarzał problemu i cierpliwie nasze zmiany wprowadzał i służył poradą.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i z pewnością będziemy korzystać z nich w przyszłości.



Obsługa od A do Z na najwyższym poziomie !



Prokonsumencki jest jak najbardziej godny polecenia.
URITAM.


I to była najlepsza z możliwych decyzji. Regulamin napisany przez serwis daje mi poczucie profesjonalizmu i bezpieczeństwa, które tym samym ja mogę dać moim potencjalnym odbiorcom.
Współpraca z serwisem jest na najwyższym poziomie. Profesjonalnie, pomocnie i błyskawicznie.
Tym z Państwa,którzy zadają sobie pytanie czy warto podjąć współpracę z serwisem Prokonsumencki zdecydowanie odpowiem - Tak przez duże T.
Tamara Jarzembowska-Piasecka
Top Art Galeria Sztuki




Gabriell



Łukasz Borowski


Regulamin sklepu oraz polityka bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych - RODO opracowane przez serwis dają nam poczucie bezpieczeństwa, profesjonalizmu, które tym samym możemy dać naszym aktualnym i nowym klientom.
Tym z Państwa, którzy zadają sobie pytanie czy warto podjąć współpracę z serwisem Prokonsumencki.pl zdecydowanie odpowiadam, że Tak.
Pozdrawiam
Andrzej Drzewiński






Polecam każdemu współpracę z Prokonsumencki, ponieważ usługa którą zleciliśmy (regulamin, polityka prywatności) została wykonana profesjonalnie, terminowo i rzetelnie, zgodnie z obecnymi przepisami prawa. Na nasze wątpliwości i pytania otrzymywaliśmy za każdym razem wyczerpujące wyjaśnienie i podpowiedzi. Jakość usług adekwatna do ceny, profesjonalna firma, która indywidualnie podchodzi do każdego klienta.
Na bieżąco otrzymujemy wiadomości dotyczące najnowszych przepisów rejestru UOKiK.
Polecam z czystym sumieniem wszystkim, którzy otwierają sklep internetowy, żeby skorzystali z ofert Prokonsumencki.
Pozdrawiam
yammy collection














Jarek Geryń
DOGGO





Szybka , miła i przede wszystkim fachowa , profesjonalna
opieka prawna , fachowe wsparcie dla sklepów internetowych
Jestem bardzo zadowolony z pakietu dodatkowego wsparcia
(wzorów formularzy) .
Ogólnie polecam
Łukasz Kęsicki
naturitshop.eu

Zespół Hurtowni To-Ma








Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
tel. 61 847 55 18
email: kontakt@prokonsumencki.pl
Usługa platformy szkoleniowej jest dostarczana przez Netlibre sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (ul. Mostowa 35/3, 61-854 Poznań) | KRS: 0000395252 | Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS | NIP 7811872393