Promocja się zakończyła.
Odbierz roczny dostęp do platformy szkoleniowej Prokonsumencki z rabatem -60%.
Promocja się zakończyła.
Odbierz roczny dostęp do platformy szkoleniowej Prokonsumencki z rabatem -60%.
Z okazji 1 rocznicy naszej platformy szkoleniowej, przygotowaliśmy duży rabat.
Rafał Bugajski – manager Prokonsumencki.pl
Dziękuję Ci za zainteresowanie naszą nową usługą – platformą szkoleniową i gorąco zachęcam do korzystania z naszej promocji 🙂
Dołącz do grona już ponad 350 sprzedawców, którzy mają dostęp do praktycznej wiedzy prawnej związanej z prowadzeniem sklepu od naszych prawników.
Co zyskasz korzystając z naszej platformy szkoleniowej:
- Ty i Twoi pracownicy poznają wszystkie aspekty prawne prowadzenia sklepu oraz obsługi klienta, przez co szybciej rozwiążesz problemy z reklamacjami i zwrotami w swoim sklepie
- Zabezpieczysz interesy prawne swojego sklepu, niwelując ryzyka prawne związane z transakcjami sprzedaży oraz kontrahentami (umowy z hurtowniami, dostawcami towaru, gwarancje etc.)
- Oszczędzisz czas i pieniądze, bo dasz dostęp swoim pracownikom do nagrań video i materiałów szkoleniowych i nie musisz się angażować osobiście w ich szkolenie
- Uzyskasz dostęp do wzorów pism i innych dokumentów, o których mowa podczas szkolenia
- Otrzymasz dostęp do prawnika każdego dnia na czacie online (konsultacje z prawnikiem)
Platforma szkoleniowa Prokonsumencki.pl to 10 lat doświadczeń wsparcia prawnego dla 8000 Sprzedawców w jednym miejscu, dostępne online od ręki, w dowolnym czasie i dla każdego Sprzedawcy oraz jego pracowników.
Otrzymasz od razu dostęp do ponad 26 godzin nagrań szkoleń prawnych (nieograniczona ilość obejrzeń, obecnie dostępne szkolenie bazowe, szkolenie z reklamacji i zwrotów, B2B, BDO oraz RODO) i do wszystkich nowych nagrań szkoleń online i aktualizacji poprzednich, które zostaną dodane w czasie ważności Twojego dostępu do platformy (wszystkie aktualizacje i nowe nagrania szkoleń są dostępne bez dodatkowej opłaty).
Wyprzedaż promocyjną kończymy w najbliższy czwartek 21 maja o 22:00 lub w momencie wyprzedaży 30 kont dostępowych (umieściliśmy zegar abyś wiedział ile jeszcze zostało czasu).
Jeśli chcesz skorzystać z naszej rocznicowej promocji i uzbroić swój sklep w pełną wiedzę od doświadczonych prawników, skorzystaj teraz i wykup roczny dostęp do naszej platformy z rabatem 60% za 199 zł netto.
Obejrzyj 3 minutowy fragment jednego z naszych szkoleń:
Zdobędziesz wiedzę m. in. z zakresu:
- ważnych przepisów dla każdego sprzedawcy internetowego
- statusu klienta sklepu internetowego – konsument, przedsiębiorca
- sprzedaży na odległość i w sklepie stacjonarnym
- najważniejszych obowiązków informacyjnych w sklepie internetowym i stacjonarnym
- najważniejszych obowiązków informacyjnych w zakresie reklamacji i zwrotów
- istotnych różnic w zakresie umów zawieranych poprzez sklep internetowy, drogą mailową/ telefoniczną
- podstaw składania reklamacji (rękojmia, a gwarancja)
- ważnych terminów reklamacyjnych
- klauzul niedozwolonych
- odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni, sposobu odstąpienia od umowy, kosztów zwrotu produktu
- wyjątków od prawa odstąpienia od umowy
- sankcji i zagrożeń dla sprzedawcy
- przetwarzania danych osobowych w sklepie internetowym
- pozasądowych sposobach rozwiązywania sporów konsumenckich
Jakie dokładnie szkolenia zawiera nasza platforma:
MODUŁ BAZOWY
Prawna strona sklepu okiem Sprzedawcy – szkolenie bazowe
Jest to szkolenie bazowe dla Sprzedawców – pierwsze z serii szkoleń Prawo w Sklepie.
Czas trwania szkolenia: 5 godz 30 min.
Plan szkolenia
Podczas szkolenia omówiono:
- Wprowadzenie
- Sprzedaż na odległość i w sklepie stacjonarnym
- Wszystko o reklamacji towaru
- Cała prawda o zwrocie towaru
- Sankcje i zagrożenia dla Sprzedawcy
- Konkurencja i kliencie nie grają fair
- Dane osobowe w sklepie
- Pytania i odpowiedzi
MODUŁ 1 | PRAWNA MAPA DROGOWA
Reklamacje, zwroty, nieodebrane przesyłki pobraniowe, uszkodzenia w transporcie i pomyłki w cenie towaru
Szkolenie omawia najczęstsze problemy prawne Sprzedawców. Całość podana jest w formie przystępnej mapy drogowej tak aby każdy Sprzedawca wiedział jak się zachować w przypadku reklamacji, zwrotu, czy też np. pomyłki w cenie towaru. Szkolenie obowiązkowe dla każdego Sprzedawcy i jego pracownika działu obsługi klienta.
Czas trwania szkolenia: 3:16 godz
Plan szkolenia
Podczas szkolenia omówiono:
- Wprowadzenie
- Wszystko o reklamacji towaru
- Cała prawda o zwrocie towaru
- Nieodebrane przesyłki pobraniowe
- Uszkodzenie towaru w transporcie
- Pomyłka w cenie sprzedanego towaru
- Pytania i odpowiedzi
MODUŁ 2 | SPRZEDAŻ B2B
Wszystko o prawnej stronie sprzedaży B2B
Szkolenie w formie warsztatów online omawiające 18 ważnych prawnych tematów związanych ze sprzedażą B2B (sprzedaż między przedsiębiorcami). Szkolenie ma pokazać Sprzedawcom jakie mają obowiązki, ale przede wszystkim prawa i możliwości prawne sprzedając B2B.
Czas trwania szkolenia: 3:49 godz
Plan szkolenia
Podczas szkolenia omówiono:
- B2B – co to właściwie oznacza, jak rozróżnić konsumenta od firmy
- Regres
- 40 Euro za każdą niezapłaconą fakturę
- Dlaczego warto sprzedawać B2B z prawnego punktu widzenia
- Czy zwrot towaru przez firmę jest możliwy
- Rejestracja domeny, a rejestracja znaku towarowego
- Zawarcie umowy B2B – duża swoboda, ale i obowiązki
- Umowne prawo odstąpienia od umowy zastrzeżone dla Sprzedawcy, a nie Klienta (tutaj także błąd w cenie)
- Prawa autorskie do zdjęć, opisów itd.
- Jakie zapisy warto mieć w umowie, OWS lub regulaminie sprzedaży
- Organy kontroli w przypadku B2B – rola UOKiK, Inspekcji Handlowej, Rzecznika Praw Konsumenta itd.
- NDA, zakaz konkurencji
- Reklamacja B2B, rękojmia, a gwarancja, wyłączenie lub ograniczenie rękojmi
- Nieuczciwa konkurencja, ograniczanie dostępu do rynku
- Dane osobowe – umowy powierzenia, firma też ma dane osobowe
- Czy wyłączenie rękojmi oznacza wyłączenie odpowiedzialności
- Czy sprawa sądowa to koniec świata? Jak się do niej przygotować
- Dropshipping, czyli kto jest kim i jakie ma obowiązki w stosunku do klienta końcowego (reklamacje, zwroty)
SZKOLENIE BDO 2020
Baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadamia
Szkolenie omawia najważniejsze zmiany związane z rejestracją w BDO (bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami). Głównym celem szkolenia jest ułatwienie odpowiedzi, czy jesteś zobowiązany do rejestracji w BDO.
Czas trwania szkolenia: 3h
Plan szkolenia
Podczas szkolenia omówiono:
- Przepisy prawa dotyczące BDO
- Najważniejsze zmiany od stycznia 2020 r.
- Testy i poradniki
- Co to jest BDO i inne ważne pojęcia
- Jakie informacje gromadzi BDO
- Kto podlega wpisowi do BDO
- Kto nie podlega wpisowi do BDO
- Kiedy należy wpisać podmiot do BDO
- Jak należy złożyć wniosek do BDO
- Indywidualny numer rejestrowy
- Ewidencja odpadów
- Sprawozdawczość w BDO
- Sankcje i zagrożenia
- Gospodarka odpadami, opłata produktowa
- Gospodarka opakowaniami
- Rejestracja w BDO
MODUŁ 3 | RODO I BEZPIECZEŃSTWO DANYCH W eSKLEPIE
ABC ochrony danych osobowych w sklepie internetowym i stacjonarnym
Szkolenie omawia w praktyczny sposób kwestie przetwarzania i ochrony danych osobowych w sklepie internetowym i stacjonarnym. W ramach szkolenia omawiamy podstawy RODO, praktyczne aspekty zabezpieczeń danych i zagrożeń oraz wspólnie z uczestnikami wypełniamy przykładową dokumentacje ochrony danych.
Czas trwania szkolenia: 6 godz
Bonus: w materiałach do szkolenia dostępna jest nieodpłatnie do pobrania i wykorzystania w swoim sklepie wzorcowa dokumentacja ochrony danych osobowych
Plan szkolenia
Podczas szkolenia omówiono:
1. Podstawy RODO
Po co nam ochrona danych? | Najważniejsze terminy i pojęcia związane z ochroną danych | Zasady przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO | Zasada rozliczalności, czyli po co nam dokumenty i ewidencje? | Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych | Inne przepisy prawa mające wpływ na przetwarzanie danych osobowych | Dane wrażliwe. Kiedy możemy je przetwarzać? | Prawa osób, których dane przetwarzamy. | IOD. Kiedy potrzebuję Inspektora w mojej firmie? | Profilowanie a RODO. Czy mogę wyświetlać dedykowane reklamy? | Obowiązki Administratora danych związane z przetwarzaniem danych | Obowiązki Administratora związane z rejestrowaniem i reagowaniem na naruszenia i incydenty bezpieczeństwa. | Podejście oparte na ryzyku. Czym jest i jak wprowadzić je w firmie?
2. Praktyczne aspekty zabezpieczeń danych i zagrożenia
Co może zagrażać danym osobowym w naszej firmie? Przegląd i klasyfikacja zagrożeń | Zagrożenia cyfrowe. Największe ataki ostatnich lat. Co do nich doprowadziło? | Tworzenie ewidencji aktywów. Wstęp do analizy ryzyka | Jakie zabezpieczenia mogę stosować? Dobieranie odpowiednich zabezpieczeń do rodzaju aktywa | Przeprowadzanie analizy ryzyka. PIA w praktyce. Ocena skutków dla przetwarzania danych osobowych. | Plan postępowania z ryzykiem. Co powinien zawierać? | Kiedy już dojdzie do naruszenia danych. Co wtedy robić
3. Tworzenie i prowadzenie dokumentacji ochrony danych osobowych
Dlaczego RODO ma sens? | Czego wymaga RODO, a co jest niezbędne dla zachowania rozliczalności? | Mapowanie procesów przetwarzania danych osobowych, czyli podstawowe działanie przed przystąpieniem do kolejnych prac. Tworzenie RCP | Analiza procesów i plan dokumentacji | Tworzenie Polityki bezpieczeństwa, głównego dokumentu z założeniami ochrony danych | Ocena prawnie uzasadnionego interesu administratora | Zarządzanie systemami informatycznymi | Regulamin dla pracowników | Szczegółowe polityki obszarowe | Konieczne ewidencje | Umowa powierzenia danych osobowych | Klauzule informacyjne | Przeprowadzanie analizy ryzyka i oceny skutków dla przetwarzania danych osobowych
Prokonsumencki jest jak najbardziej godny polecenia.
URITAM.
Obsługa od A do Z na najwyższym poziomie !
Korzystaliśmy z usług firmy dwukrotnie, najpierw przy realizacji regulaminu sklepu internetowego i przygotowaniu pakietu wszystkich niezbędnych dokumentów a później przy całym procesie rejestracji i zastrzeżeniu znaku na terenie Unii Europejskiej.
Współpraca w obydwu przypadkach przebiegała znakomicie i pomimo tego, że wprowadzaliśmy pewne zmiany w umówionych wcześniej kwestiach nikt nie stwarzał problemu i cierpliwie nasze zmiany wprowadzał i służył poradą.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i z pewnością będziemy korzystać z nich w przyszłości.
Profesjonalizm, szybkość działania, bez zbędnych pytań, dążą do powierzonego im zadania.
Gabriell
Regulamin sklepu oraz polityka bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych - RODO opracowane przez serwis dają nam poczucie bezpieczeństwa, profesjonalizmu, które tym samym możemy dać naszym aktualnym i nowym klientom.
Tym z Państwa, którzy zadają sobie pytanie czy warto podjąć współpracę z serwisem Prokonsumencki.pl zdecydowanie odpowiadam, że Tak.
Pozdrawiam
Andrzej Drzewiński
Żadnych problemów, zawsze są pomocni.
Odpowiadają na każde zadane pytanie + dodatkowo ich szkolenia online również są świetną dawką dodatkowej wiedzy. Polecam serdecznie!
obuwierzeszow pl
Opieka w pełnym zakresie przebiega bez zarzutu. W tematach trudnych, można liczyć na opiekę prawną na wysokim poziomie.
Serdecznie Pozdrawiam www.autonablask.pl
Polecam każdemu współpracę z Prokonsumencki, ponieważ usługa którą zleciliśmy (regulamin, polityka prywatności) została wykonana profesjonalnie, terminowo i rzetelnie, zgodnie z obecnymi przepisami prawa. Na nasze wątpliwości i pytania otrzymywaliśmy za każdym razem wyczerpujące wyjaśnienie i podpowiedzi. Jakość usług adekwatna do ceny, profesjonalna firma, która indywidualnie podchodzi do każdego klienta.
Na bieżąco otrzymujemy wiadomości dotyczące najnowszych przepisów rejestru UOKiK.
Polecam z czystym sumieniem wszystkim, którzy otwierają sklep internetowy, żeby skorzystali z ofert Prokonsumencki.
Pozdrawiam
yammy collection
kuzniawedkarska
Szybka , miła i przede wszystkim fachowa , profesjonalna
opieka prawna , fachowe wsparcie dla sklepów internetowych
Jestem bardzo zadowolony z pakietu dodatkowego wsparcia
(wzorów formularzy) .
Ogólnie polecam
Łukasz Kęsicki
naturitshop.eu
Jarek Geryń
DOGGO
I to była najlepsza z możliwych decyzji. Regulamin napisany przez serwis daje mi poczucie profesjonalizmu i bezpieczeństwa, które tym samym ja mogę dać moim potencjalnym odbiorcom.
Współpraca z serwisem jest na najwyższym poziomie. Profesjonalnie, pomocnie i błyskawicznie.
Tym z Państwa,którzy zadają sobie pytanie czy warto podjąć współpracę z serwisem Prokonsumencki zdecydowanie odpowiem - Tak przez duże T.
Tamara Jarzembowska-Piasecka
Top Art Galeria Sztuki
Łukasz Borowski
Dziękujemy za szybką i sprawną pomoc!
Zespół Hurtowni To-Ma
Sklep internetowy www.mensura.pl
Alicja Żygadło, mafarta.pl
Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
tel. 61 847 55 18
email: kontakt@prokonsumencki.pl
Usługa platformy szkoleniowej jest dostarczana przez Netlibre sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (ul. Mostowa 35/3, 61-854 Poznań) | KRS: 0000395252 | Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS | NIP 7811872393