Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zadać naszym prawnikom bezpłatne pytanie dotyczące Twojego sklepu internetowego.
0 głosów
20 wizyt
pytanie zadane w Reklamacja towaru przez użytkownika
Witam, klient reklamuje towar bez paragonu poprzez wysłanie towaru do sklepu pocztą wraz z oświadczeniem. Następnie po 10 dniach sklep kontaktuje sie z klientem na podany w oświadczeniu numer telefonu i informuje o odrzuceniu reklamacji. Po 30 dniach od telefonu klient wysyła pismo, że nieotrzymał odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne i żąda wymiany towaru na nowy. Jak udowodnić, że informacja była przekazana w terminie 14 dni od dnia wpłynięcia zgłoszenia reklamacyjnego?

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (23.9k)
Dzień dobry,

W razie ewentualnego sporu kluczowa będzie tutaj kwestia dowodowa. Nie jest zalecane udzielanie odpowiedzi na reklamację telefonicznie, ponieważ w tym przypadku nie są Państwo w stanie udowodnić, że odnieśli się Państwo negatywnie do reklamacji. Jeżeli zatem już w pierwszym oświadczeniu klient żądał wymiany towaru, w razie ewentualnego sporu z dużym prawdopodobieństwem można stwierdzić, że zostanie uznane, iż nastąpił skutek uznania reklamacji.

Pozdrawiamy

326 pytań

331 odpowiedzi

56 komentarzy

673 sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.



Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...