Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zadać naszym prawnikom bezpłatne pytanie dotyczące Twojego sklepu internetowego.
0 głosów
17 wizyt
pytanie zadane w Zwrot towaru przez użytkownika
Czy konsument ma obowiązek zażądać przyjazdu kuriera do spisania protokołu uszkodzonej przesyłki (gdy nie było możliwości stwierdzenia stanu przesyłki przy odbiorze) czy wezwanie kuriera do protokołu to wyłączenie obowiązek sklepu?

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (23.9k)
Dzień dobry,

Jeżeli konsument składa do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi, to nie ma obowiązku żądania spisania protokołu szkody. Można go do tego jedynie zachęcać, natomiast nie może być to warunkiem rozpatrzenia reklamacji. Konsument musi jednak zażądać spisania protokołu szkody, jeżeli zamierza złożyć reklamację bezpośrednio w firmie kurierskiej.

Pozdrawiamy

326 pytań

331 odpowiedzi

56 komentarzy

673 sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.



Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...