Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zadać naszym prawnikom bezpłatne pytanie dotyczące Twojego sklepu internetowego.
0 głosów
15 wizyt
pytanie zadane w Regulamin sklepu przez użytkownika
przy zmianie regulaminu sklepu internetowego muszę poinformować Klientów o zmianach
czy w tym celu wystarczy notka w aktualnościach czy konieczne jest rozersłanie mailingu?

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (23.6k)

Dzień dobry,

Z prawnego punktu widzenia o zmianach należy informować o zmianach klientów posiadających konto i subskrypcję newslettera. Zdajemy sobie sprawę z tego, że w praktyce większość sprzedawców tego nie robi, natomiast z prawnego punktu widzenia taki obowiązek istnieje. 

Jeśli będą Państwo wysyłali taką wiadomość, powinna ona zawierać następujące elementy:

1. Informacja o wprowadzeniu nowego regulaminu oraz o dacie, od której obowiązuje;

2. Link do nowego regulaminu lub nowy regulamin w formie PDF.

2. Informacja, że wszystkie zamówienia złożone przed dniem wejścia w życie nowego regulaminu będą realizowane na dotychczasowych zasadach;

3. Informacja o możliwości wypowiedzenia umowy o korzystanie z konta lub otrzymywania newslettera w określonym terminie (np. 2 tygodnie);

4. Informacja, że po upływie powyższego terminu do umów o korzystanie z konta lub otrzymywania newslettera ma zastosowanie nowy regulamin.

Pozdrawiamy

317 pytań

322 odpowiedzi

55 komentarzy

653 sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.



Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...