Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zadać naszym prawnikom bezpłatne pytanie dotyczące Twojego sklepu internetowego.
0 głosów
16 wizyt
pytanie zadane w Reklamacja towaru przez użytkownika (120)
Klient odebrał paczkę 14 czerwca. Po tygodniu napisał, że w paczce brakowało jednego produktu.

Paczka była wysłana przez hurtownię (dropshipping) więc nie mam wglądu w to co zostało wysłane.

Skąd mam wiedzieć, że klient nie próbuje wymusić dodatkowego produktu. Czy to on musi udowodnić braki czy ja wysyłkę pełnego zamówienia.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (23.6k)
Dzień dobry,

Jeżeli klient jest konsumentem, w pierwszym roku od otrzymania przez klienta towaru, istnieje domniemanie, że ewentualna wada powstała przed potrzymaniem przez klienta towaru. Dotyczy to również częściowego ubytku. Zatem aby nie uwzględnić reklamacji, to Państwo muszą udowodnić wysyłkę pełnego zamówienia.

Pozdrawiamy

317 pytań

322 odpowiedzi

55 komentarzy

653 sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.



Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...