Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zadać naszym prawnikom bezpłatne pytanie dotyczące Twojego sklepu internetowego.
0 głosów
35 wizyt
pytanie zadane w Inne przez użytkownika (120)
Przez pomyłkę i pośpiech wysłałem towar o 300% drozszy, corpawda cena nie jest jakas duza bp pk 200zl ale kupujacy drwi sobie i mowi, ze to moj problem. Niestety takie czasy, ze okazja czyni zlodzieja. Wiem, że zgodnie z prawem nalezy mi sie zwrot.co zrobic aby kupjacy oddal towar lub zaplacil roznice.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (23.4k)

Dzień dobry,

Kupujący otrzymał tzw. nienależne świadczenie ponieważ uzyskał korzyść w postaci droższego produktu, którego nie zamówił.  Macie więc Państwo prawo wezwać go na podstawie art. 405 Kodeksu Cywilnego do zwrotu nienależnie uzyskanego przedmiotu bądź zwrotu jego wartości.
Pozdrawiamy

314 pytań

318 odpowiedzi

55 komentarzy

640 sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.



Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...