Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zadać naszym prawnikom bezpłatne pytanie dotyczące Twojego sklepu internetowego.
0 głosów
21 wizyt
pytanie zadane w Inne przez użytkownika
Witam. Moja firma sp4zedala i zamontowala drzwi zewnętrzne firmy Gerda. Kilka miesięcy po montażu klient zglosil że wieje między progiem A skrzydłem. Wysłałam reklamację do dystrybutora. Przyjechał serwis i wyregulowal drzwi. Klient na protokole napisał że jest ciepło i nie jest w stanie sprawdzić czy nie wieje. Teraz ponownie zglosil reklamacje ze wieje. Wysłała ponownie zgłoszenie do dystrybutora. Jaki jest czas producenta na przyjazd serwisu?

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (23.9k)

Dzień dobry,

Jako sprzedawca ma Pani 14 dni na rozpatrzenie tej reklamacji. Nie ma jednak określonego terminu, w którym powinna Pani wykonać żądanie kupującego (w tym przypadku usunięcie wady). Przepisy mówią tylko o tym, że powinno się to odbyć w rozsądnym czasie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego. Co za tym idzie, producent nie ma określonego terminu na przyjazd serwisu. Proszę również pamiętać, że jeżeli ta wada była już naprawiana, to przy drugiej reklamacji klient może już żądać odstąpienia od umowy, czyli zwrotu pieniędzy za towar. 
Pozdrawiamy

326 pytań

331 odpowiedzi

56 komentarzy

674 sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.



Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...