Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zadać naszym prawnikom bezpłatne pytanie dotyczące Twojego sklepu internetowego.
0 głosów
38 wizyt
pytanie zadane w Zwrot towaru przez użytkownika
Kupujący chciał Odstąpić od Umowy na podstawie rejkomii na produkt kupiony we wrześniu 2018.
Wysłałem wiatrówkę do autoryzowanego serwisu marki. 
Serwis stwierdzi ze:
"Zamek pistoletu został przerobiony przez klienta,przez co lufa po przeładowaniu nie wraca do położenia wyjściowego"
Na tej podstawie odrzuciłem reklamacje,teraz klient wysłał  przedsadowe wezwanie do zapłaty.
Wiem ze zasada jest prosta,grzebałeś w towarze tracisz gwarancje, jednak wole zapytać.

Czy mam czegoś obawiać i jak mam na to pismo odpowiedzieć?

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (23.9k)
Dzień dobry,

Proszę zwrócić uwagę, że klient złożył reklamację z tytułu rękojmi, a nie gwarancji. Samo przerobienie towaru nie jest automatycznie podstawą do nieuwzględnienia takiej reklamacji (jak może być przy gwarancji). W obecnej sytuacji powinien Pan rozpatrzyć reklamację pod kątem jej merytorycznej zasadności i odnieść się do żądania reklamacyjnego.

Pozdrawiamy

326 pytań

331 odpowiedzi

56 komentarzy

673 sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.



Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...