Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zadać naszym prawnikom bezpłatne pytanie dotyczące Twojego sklepu internetowego.
+3 głosów
67 wizyt
pytanie zadane w Zwrot towaru przez użytkownika
Odmowa przyjęcia, nieodebranie w terminie. Przesyłka wraca, płacimy za odbiór zwrotu.

Czy sklep oprócz zwrotu kosztów odbioru przesyłki zwrotnej, może żadać różnice miedzy wybraną przez konsumenta droższą pobraniówką a najtańszym zwykłym sposobem dostarczenia oferowanym przez sklep ?

Np: Koszt przesyłki pobraniwej 19,50 zł a najtańsza 9,50 zł  Różnica 10.00 zł

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (12.5k)
Pani Małgorzato,

obecne interpretacje wskazują, iż Sprzedawca może zwrócić konsumentowi cenę najtańszej możliwej w sklepie przesyłki - jednak najtańszej możliwej dla danego rodzaju płątności - a więc - gdyby istniały przesyłka pobraniowa pocztowa i droższa, przesyłka pobraniowa kurierska, mogłaby Pani żądac takiej różnicy. Jeśli jednak istnieje tylko jeden rodzaj przesyłki pobraniowej - takie ządanie nie będzie niestety możliwe.

W razie pytań, pozostaję do Pani dyspozycji.

326 pytań

331 odpowiedzi

56 komentarzy

673 sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.



Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...