Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zadać naszym prawnikom bezpłatne pytanie dotyczące Twojego sklepu internetowego.
0 głosów
130 wizyt
pytanie zadane w Reklamacja towaru przez użytkownika (120)
Witam,

Mam pytanie czy konsument może zgłosić roszczenia po fakcie rozpatrzenia reklamacji? Mam na myśli sytuację w której reklamacja została uznana , a konsument wcześniej zaznaczył , że chce wymianę na sprawnę nie wspominając o jakichkolwiek roszczeniach. Po pozytywny rozpatrzeniu stwierdził , że chce jeszcze zwrotu kosztów.

Pozdrawiam

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (23.9k)
Dzień dobry,

Tak, konsument może żądać oprócz samego żądania reklamacyjnego zwrotu kosztów, które poniósł w związku z faktem, że otrzymała wadliwy produkt. W razie chęci uzyskania bardziej dodatkowych informacji, zapraszamy do kontaktu mailowego na adres: kontakt@prokonsumencki.pl.

Pozdrawiamy

326 pytań

331 odpowiedzi

56 komentarzy

674 sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.



Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...