Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zadać naszym prawnikom bezpłatne pytanie dotyczące Twojego sklepu internetowego.
0 głosów
199 wizyt
pytanie zadane w Reklamacja towaru przez użytkownika
Klient otrzymał produkt który został uszkodzony w transporcie, jednak żeby sklep domagał się odszkodowania od firmy kurierskiej musi posiadać zrzeczenie się Klienta do odszkodowania, Klient powiedział że nic takiego nie napiszę, chcę nowy sprzęt. Co teraz? Sklep jak wyśle nowy produkt, niedostanie odszkodowania i jest 3000zł w plecy, jak to załatwić żeby obie strony były zadowolone?

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (23.2k)
Dzień dobry,

Jeżeli klient jest konsumentem, mają Państwo obowiązek rozpatrzyć jego reklamację. Przede wszystkim, klient powinien odesłać produkt na Państwa koszt, Państwo powinni produkt zbadać i odnieść się do reklamacji klienta. Jeżeli reklamacja jest uzasadniona, należy spełnić żądanie klienta albo naprawić produkt, jeżeli w porównaniu z wymianą jest to tańsza i bardziej dogodna dla Państwa opcja. Nie znamy wszystkich szczegółów sprawy, natomiast może być tak, że klient nie chce przekazywać praw do dochodzenia odszkodowania od przewoźnika, jeżeli nie wie w jaki sposób zostanie rozpatrzona jego reklamacja u sprzedawcy. Uzyskanie tego dokumentu powinno być łatwiejsze po odniesieniu się przez Państwa do reklamacji klienta.

Pozdrawiamy

308 pytań

312 odpowiedzi

54 komentarzy

626 sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.



...