Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zadać naszym prawnikom bezpłatne pytanie dotyczące Twojego sklepu internetowego.
0 głosów
128 wizyt
pytanie zadane w Zwrot towaru przez użytkownika
Klient w regulaminowym czasie wysłał zwrot zamówienia, jednak podał zły kod pocztowy i przesyłka wróciła do jego skrytki pocztowej. Nie otrzymał awizo, dlatego przesyłka leżała tam trzy tygodnie. Minął zatem regulaminowy czas na zwrot. Czy w takim przypadku sklep powinien przyjąć powtórnie wysłaną przesylkę ze zwrotem?

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (23.5k)
Dzień dobry

Czy konsument złożył zgodnie z przepisami oświadczenie o odstąpieniu od umowy w ciągu 14 dni od dostarczenia mu produktu? W takim wypadku odstąpienie od umowy było skuteczne, a mówić można co najwyżej o zwłoce konsumenta polegającej na przedłużającym się zwrocie towaru. Sklep powinien przyjąć zwracany towar i zwrócić następnie konsumentowi jego cenę.

Pozdrawiamy

317 pytań

321 odpowiedzi

55 komentarzy

650 sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.



Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...