Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zadać naszym prawnikom bezpłatne pytanie dotyczące Twojego sklepu internetowego.
0 głosów
78 wizyt
pytanie zadane w Reklamacja towaru przez użytkownika
KLIENT W MAILU POTWIERDZIŁ ODEBRANIE PEŁNOWARTOŚCIOWEGO TOWARU PRZY KURIERZE. POTWIERDZIŁ, ŻE WYSŁANE PRODUKTY (SZKLANE SŁOIKI Z OLEJAMI) NIE BYŁY USZKODZONE. PRZY WYCIĄGANIU JEDNEGO Z NICH (W CELU PRZEŁOŻENIA DO INNEJ TORBY) KLIENTOWI SŁÓJ UPADŁ NA CHODNIK I SIĘ ROZBIŁ. CZY SKLEP MA OBOWIĄZEK ODDAĆ ZA TAKI TOWAR ŚRODKI, LUB WYMIENIĆ NA NOWY?

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (24k)
Dzień dobry,

W takim wypadku reklamacja jest oczywiście bezzasadna, a Państwo jako sklep nie macie obowiązku odpowiadać za oczywistą nieostrożność klienta, która doprowadziła do zniszczenia/uszkodzenia towaru. Odpowiadalibyście Państwo tylko za wady towaru powstałe przed przekazaniem go w ręce klienta.

Pozdrawiamy

327 pytań

333 odpowiedzi

62 komentarzy

694 sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.



Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...