Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zadać naszym prawnikom bezpłatne pytanie dotyczące Twojego sklepu internetowego.
0 głosów
62 wizyt
w Reklamacja towaru przez użytkownika
Klient zakupił suchą karmę dla psa w sklepie internetowym. Producentem jest firma w UE. Zgłosił reklamację dotyczącą wyglądu ( koloru ) tej karmy . Jakie obowiązki i odpowiedzialność w tej sytuacji ma sklep internetowy?

1 odpowiedź

0 głosów
przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (24.1k)
Dzień dobry,

Sklep, jako sprzedawca, odpowiada z tytułu rękojmi za wady produktu, w szczególności natomiast może to dotyczyć niezgodności towaru otrzymanego przez klienta z opisem, który klient otrzymał przed złożeniem zamówienia, albo nieposiadanie przez towar właściwości i cech, jakie powinien posiadać towar tego rodzaju. Jeżeli karma wysłana klientowi nie jest zgodna z opisem lub cechami, jakie miała posiadać zgodnie z zamówieniem, to oczywiście sklep powinien przyjąć reklamację i zmierzać w pierwszej kolejności do wymiany towaru na odpowiadający żądaniom klienta.

Pozdrawiamy

331 pytań

337 odpowiedzi

63 komentarzy

722 sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.



Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...