Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zadać naszym prawnikom bezpłatne pytanie dotyczące Twojego sklepu internetowego.
0 głosów
105 wizyt
pytanie zadane w Dane osobowe przez użytkownika
Czy muszę informować klienta o zmianach w regulaminie sklepu i polityce prywatności , poczynionymi w związku z RODO?

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (24k)
Dzień dobry,

Nie ma takiego wyraźnego wymogu, natomiast zalecamy wysyłkę takiej informacji. Wiadomość powinna zawierać następujące elementy:

1. Informacja o wprowadzeniu nowego regulaminu i polityki oraz o dacie, od której obowiązują;

2. Link do nowego regulaminu i polityki lub nowy regulamin i polityka w formie PDF.

2. Informacja, że wszystkie zamówienia złożone przed dniem wejścia w życie nowego regulaminu będą realizowane na dotychczasowych zasadach;

3. Informacja o możliwości wypowiedzenia umowy o korzystanie z konta lub otrzymywania newslettera w określonym terminie (np. 2 tygodnie);

4. Informacja, że po upływie powyższego terminu do umów o korzystanie z konta lub otrzymywania newslettera ma zastosowanie nowy regulamin.

W razie jakichkolwiek dalszych pytań, pozostaję do dyspozycji.

Pozdrawiam,

327 pytań

332 odpowiedzi

57 komentarzy

686 sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.



Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...