Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zadać naszym prawnikom bezpłatne pytanie dotyczące Twojego sklepu internetowego.
0 głosów
311 wizyt
pytanie zadane w Inne przez użytkownika
Witam

Wysłałam list polecony priorytetowy ( rejestrowany) okazuje się że przesyłka nie dotarła do klienta poczta się tłumaczy że powinna dojść ale nie potrafią powiedzieć kiedy i gdzie jest obecnie a przewidywana dostawa powinna być nie później niż4 dzień po nadaniu klient się niecierpliwi i żąda zwrotu pieniędzy

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (24k)
Dzień dobry,

Jeżeli klient jest konsumentem, odpowiada Pan wobec niego za zagubienie przesyłki przez pocztę. W takim przypadku klient może żądać przesłania mu nowego produktu, a Pan może złożyć reklamację do Poczty Polskiej. Jeżeli klient otrzyma następnie pierwotną przesyłkę, powinien ją odesłać na Pana koszt. Konsument może również odstąpić od umowy na podstawie prawa odstąpienia bez podania przyczyny i żądać od Pana zwrotu pieniędzy.

Jeżeli klient jest przedsiębiorcą, to on ponosi ryzyko zagubienia przesyłki przez pocztę i powinien samodzielnie złożyć reklamację do Poczty Polskiej w tej kwestii.

W razie dalszych pytań, zapraszamy do kontaktu.

Pozdrawiamy,

327 pytań

333 odpowiedzi

62 komentarzy

695 sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.



Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...