Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zadać naszym prawnikom bezpłatne pytanie dotyczące Twojego sklepu internetowego.
0 głosów
140 wizyt
pytanie zadane w Inne przez użytkownika
Sprzedałam telefon na OLX. Umówiliśmy sie że konsument zapłaci 80 zł a ja pokryje koszty wysyłki. Chciałam by odbiorca poinformował mnie czy przesyłka doszła gdyż się martwiłam. Niestety wyświetlał moje wiadomości i nic nie odpisał. Sprawdziałam po nr. paczki że została ona zwrócona.Czy mogę domagac się zwrotu kosztów wysyłki do niego oraz wysyłki zwrotnej.

Wysyłka za pobraniem - Poczta Polska.

Zależy mi na podstawie prawnej.

 

Dziękuje z góry.

Pozdrawiam.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (23.6k)

Dzień dobry Pani,

Niestety przy podanych przez Panią informacjach nie jesteśmy w stanie udzielić Pani odpowiedzi.

Nie wskazała Pani bowiem dlaczego chciałaby dochodzić zwrotu kosztów - czy była to reklamacja czy odstąpienie od umowy.

Nie wskazała Pani również czy dokonała Pani sprzedaży jako konsument czy tez jako przedsiębiorca.

W zależności od różnych sytuacji, kwestia odpowiedzialności i obowiązku zwrotu kosztów kształtować będzie się różnie.

Prosilibyśmy zatem o dokładniejsze opisanie sprawy lub o kontakt pod adresem: kontakt@prokonsumencki.pl

Pozdrawiamy

320 pytań

324 odpowiedzi

55 komentarzy

653 sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.



Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...