Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zadać naszym prawnikom bezpłatne pytanie dotyczące Twojego sklepu internetowego.
0 głosów
14 wizyt
pytanie zadane w Zwrot towaru przez użytkownika
Witam,

klient zamówił przez nasz sklep internetowy lodówkę.

Produkt został odebrany osobiście przez klienta w naszym punkcie odbioru, rozpakowany w domu i teraz klient chce go zwrócić, ponieważ zdecydował się na inny model.

Czy w takim przypadku klient ma prawo do zwrotu?

 

Pozdrawiam

Anna

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (23.6k)
Tak, w tym przypadku liczy się fakt, że umowa została zawarta na odległość, a więc poprzez sklep internetowy.

W związku z tym klient będący konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od odebrania lodówki.

320 pytań

324 odpowiedzi

55 komentarzy

653 sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.



Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...