Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:
Witaj Sprzedawco! Możesz tutaj zadać naszym prawnikom bezpłatne pytanie dotyczące Twojego sklepu internetowego.
0 głosów
678 wizyt
pytanie zadane w Zwrot towaru przez użytkownika (180)
Konsument zwrócił buty ale nie chciało mu się zapakować obuwia. Pudełko kartonowe na buty zakleił taśmą i przykeił list przewozowy na opakowanie które nie nadaje się do dalszej odsprzedaży. Czy można obciążyć klienta za takie opakowanie albo nie przyjąć zwrotu?

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź przez użytkownika Ekspert Prokonsumencki.pl (23.6k)
Dzień dobry,

Kupujący ma obowiązek odesłać produkt w takim stanie, w jakim go otrzymał. jeśli wartość produktu uległa zmniejszeniu wóczas kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości produktu. Zwrot jednak mają Państwo obowiązek przyjąć.

Cięzko uznać czy pudełko jest częścią produktu - tak naprawdę bowiem klient dokonuje zapłaty za produkt, zazwyczaj w opisach produktu nie ma informacji o tym, że cena obejmuje np. obuwie oraz opakowanie. Tak naprawdę zatem klient za to opakowanie nie zapłacił i cięzko uznać, aby można było potrącić z tytułu jego uszkodzenia jakąkolwiek kwotę.

Decyzja tutaj należy jednak do Państwa.

Pozdrawiamy

Zespół Prokonsumencki.pl

320 pytań

324 odpowiedzi

55 komentarzy

653 sprzedawców

Wsparcie Prawne Sprzedawcy to miejsce, w którym możesz bezpłatnie zadawać pytania naszym prawnikom, uzyskać pomoc i wsparcie.



Profesjonalne wzory pism dla Sprzedawców przygotowane przez prawników:


...